SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fan Art:
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88
[ Bericht 1% gewijzigd door GGMM op 30-03-2013 17:43:44 ]
Rickazio komt wel heel vaak aandacht te kort. Misschien wordt het eens tijd om met z'n ouders te praten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88
Dit stukje moet ook nog terug in de OP
(Rickazio had het eruit gesloopt omdat hij aandacht te kort kwam)
Als je werkelijk een anchorman wil acteren kan je niet met zo'n gedateerde trui aankomen zetten.quote:
Nooit naamgrappen maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:35 schreef Ties02 het volgende:
Hey jongens de 4de offcial hier heet Koekoek
Metsjfiksing.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan heeft de moeilijkste wedstrijden goed...zou best wel weer 's een 6 op 6 kunnen worden.
Ik heb met Henk gebeld om te vragen of dit het goeie lettertype was. Zijn antwoord was "Pom pom pom, BROEZ'N". Ik ga er vanuit dat het goed is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat er een lettertype uit cowboytijden gebruikt is
ATL Madrid - Valencia is de lastigste hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan heeft de moeilijkste wedstrijden goed...zou best wel weer 's een 6 op 6 kunnen worden.
Moet ik dan naar die ordinaire campingzender kijkenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Docusoap moet Veendam (en SBS6) van ondergang redden
Volgens Alex Klusman zou de grote financiële klapper gemaakt kunnen worden via een docusoap over de club, met daarin hoofdrollen voor De Haan, Beenhakker en SBS 6-presentator Hans Kraay jr.![]()
Nog meer Hansie Hansie op tv![]()
![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)dergang-redden.dhtml
Zeker!quote:Op zondag 31 maart 2013 04:18 schreef Ties02 het volgende:
Goed showtje vrijdag lees ik?
Nu maar even terugkijken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |