SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
Stonervoer/drinken:
- Warm stokbrood met gesmolten kruidenboter
- Verse Hero Multifruit sap
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2013 00:05:14 ]Fuck the EBU.![]()
Stage en onduidelijke wetgeving.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:04 schreef OllieWilliams het volgende:
Waarom 10 maanden gestopt eigenlijk, Mono?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2013 16:05:49 ]![]()
Omdat hommo.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:04 schreef OllieWilliams het volgende:
Waarom 10 maanden gestopt eigenlijk, Mono?Fuck the EBU.![]()
Ja het blijft lang in bloed zitten toch.
Als werknemer sta je qua wet niet zo stevig als ze je controleren.![]()
Wat voor werk doe je dan? Ze voeren toch niet op elke random werkplek een controle uitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:10 schreef Monopoly het volgende:
Ja het blijft lang in bloed zitten toch.
Als werknemer sta je qua wet niet zo stevig als ze je controleren.![]()
Treinmachinistquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:15 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Ze voeren toch niet op elke random werkplek een controle uit![]()
![]()
Wel op alcohol en bij vermoedens op wiet. Maar ben wel verplicht om er aan mee te werken, dus ik ben heel voorzichtig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:18 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Controleren ze daar vaak dan?
Also al ooit eens gehad dat er iemand voor sprong?
En nog geen springer gehad gelukkig.![]()
Welke ritten rij je?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel op alcohol en bij vermoedens op wiet. Maar ben wel verplicht om er aan mee te werken, dus ik ben heel voorzichtig.
En nog geen springer gehad gelukkig.Zit best vaak in de trein
![]()
![]()
Goederentreinen, veel in de haven en over de Betuweroute naar Emmerichquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Welke ritten rij je?Zit best vaak in de trein
![]()
Ahquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goederentreinen, veel in de haven en over de Betuweroute naar EmmerichDacht aan een intercity bij de ns oid
Maar goed, tabak is gehaald. Tijd om een jointje te rollen.![]()
Roll it up,quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:22 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
AhDacht aan een intercity bij de ns oid
Maar goed, tabak is gehaald. Tijd om een jointje te rollen.
Light it up,
Some it up,
Inhale, exhale!![]()
Is het dan een probleem dat er nog wel thc in je bloed zit maar dat je niet stoned bent. Want volgens mij blijft dat iets van 5 weken ofzo zitten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel op alcohol en bij vermoedens op wiet. Maar ben wel verplicht om er aan mee te werken, dus ik ben heel voorzichtig.
En nog geen springer gehad gelukkig.![]()
Nee dat is alleen als je een regelmatige gebruiker bent, bij mono is het na een week alweer uit z'n bloed dan als ie het zo weinig doet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:25 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Is het dan een probleem dat er nog wel thc in je bloed zit maar dat je niet stoned bent. Want volgens mij blijft dat iets van 5 weken ofzo zitten.![]()
Nog iemand aan het blowen?![]()
Rond lunchtijd was het hier gewoon zonnig en lekker weer, nu sneeuwt het weer een beetje :s![]()
Helaas niet. Mijn wiet is op en moet over driekwartier op werk zijn. Maar vanavond weer ff een mannetje bellen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:41 schreef OllieWilliams het volgende:
Nog iemand aan het blowen?![]()
Rond lunchtijd was het hier gewoon zonnig en lekker weer, nu sneeuwt het weer een beetje :s![]()
Was jij trouwens degene die 4th floors aanraadde? Ben daar toen nog heen geweest met een vriend, maar bij de deur stonden poortjes en je moest vingerafdrukken geven volgens mijquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goederentreinen, veel in de haven en over de Betuweroute naar EmmerichVonden we met onze stonede kop iets te veel moeite
![]()
![]()
De jeugd van tegenwoordig
Sta ik gister een sigaretje te roken in een kroeg waar dat niet mag. Komt er zo'n lange hockeybal op me af van doe je sigaret weg dit dat. Ik kijk hem aan, lach en zeg nee. Begint hij opeens vol op me in te slaan. 3 klappen op mn hoofd en daarna grijpt ie me bij mn keel waardoor ik even niet kon ademen. Gevolg: flinke bult op de kop en 2 rode strepen in mn nek. Achterlijke mensen.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Werkte hij daar of kwam hij gewoon willekeurig zeiken? Hockeyballetjesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:50 schreef Studeur het volgende:
De jeugd van tegenwoordig
Sta ik gister een sigaretje te roken in een kroeg waar dat niet mag. Komt er zo'n lange hockeybal op me af van doe je sigaret weg dit dat. Ik kijk hem aan, lach en zeg nee. Begint hij opeens vol op me in te slaan. 3 klappen op mn hoofd en daarna grijpt ie me bij mn keel waardoor ik even niet kon ademen. Gevolg: flinke bult op de kop en 2 rode strepen in mn nek. Achterlijke mensen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: