Dat iedere keer als er iemand op die bank gaat zitten er weer een beetje kots uit komtquote:
Of de lucht...of opgedroogde brokjes....quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat iedere keer als er iemand op die bank gaat zitten er weer een beetje kots uit komt![]()
.
Dat er op warme zomerdagen nog zo'n zure lucht hangtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Of de lucht...of opgedroogde brokjes....
ermahgerdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:53 schreef Mss het volgende:
Of dat Dico op de bank aan het seksen is en ineens nog allemaal brokjes tussen haar tetten vindt!
Wat een vieslelquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ermahgerd
nee ze hebben alle stukjes en alles goed opgeruimd, heb gister met vanish enzulks ook eroverheen gedaan, dus de lucht is iig weg, alleen zie je wel een grote vlek![]()
en nu blijkt dat meneer ook matras heeft ondergekotst met de lakens erbij, en m'n broer heeft dat gewoon in de wasmand gepropt dus m'n moeder pakte net de wasmand en grijpt zo midden in kotsen matras is ook nog vochtig van het schoonmaken, en m'n broer de lullo had die dus gewoon weer in de kast gezet alsof er niks gebeurd was
dus mijn moeder is niet blij zegmaar
Lekker volwassen ookquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ermahgerd
nee ze hebben alle stukjes en alles goed opgeruimd, heb gister met vanish enzulks ook eroverheen gedaan, dus de lucht is iig weg, alleen zie je wel een grote vlek![]()
en nu blijkt dat meneer ook matras heeft ondergekotst met de lakens erbij, en m'n broer heeft dat gewoon in de wasmand gepropt dus m'n moeder pakte net de wasmand en grijpt zo midden in kotsen matras is ook nog vochtig van het schoonmaken, en m'n broer de lullo had die dus gewoon weer in de kast gezet alsof er niks gebeurd was
dus mijn moeder is niet blij zegmaar
Ja dat was zeer matigquote:
Ja idd, maar echt die jongen was helemaal vd wereld, heb em half moeten uitkleden vannacht, en hij wist ook niet meer wat er gebeurd was vanochtendquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lekker volwassen ook
Ik dat dat die 'vriend' niet gauw meer op bezoek zal komen
De rest van het jaar?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:12 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga maar eens douchenbroer moet voor straf nu het hele huis gaan stofzuigen hihaho
erm nerm nerm.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders propt appeltaart naar binnen
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
EEN BLENDER VAN ZES HONDERD EURO WAT
Ik heb er een van 40 maar ik merk wel dat ie nog redelijk aan de pauperkant is als je meer wilt dan sauzen en soepen pureren eigenlijkquote:
wat wil je meer doen dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb er een van 40 maar ik merk wel dat ie nog redelijk aan de pauperkant is als je meer wilt dan sauzen en soepen pureren eigenlijk
Niet dat ik er een van 600 euro wil maar ik wil later wel een goede die wel iets kan
hummus, guacamole e.d. gaat niet echt. Dat waren eigenlijk wel dingen die ik ermee wilde maken.quote:
niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hummus, guacamole e.d. gaat niet echt. Dat waren eigenlijk wel dingen die ik ermee wilde maken.
neh zonder een sloot vocht pakt ie het niet, dus dan heb je nog geen houmous maar kikkererwtensapquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet?
dan is het best een kutblender
Ik dacht ijs hakken ofzo, dat kunnen idd niet alle blenders. Maar een gladde houmous moet denk ik met een keukenmachine
Ja maar dat moet je in een keukenmachine doen johquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
neh zonder een sloot vocht pakt ie het niet, dus dan heb je nog geen houmous maar kikkererwtensap
Mja dan krijg je m niet superglad, in de blender zou lekker makkelijk zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:50 schreef Mirjam het volgende:
Guacemole maak ik gewoon met de hand en een vork
getsie, guacemole hoort toch heul niet glad?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja dan krijg je m niet superglad, in de blender zou lekker makkelijk zijn
Mja ligt eraan waar je het bij eet. Kan me niet schelen hoe het hoort eigenlijk. En korianderquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
getsie, guacemole hoort toch heul niet glad?lekker met koriander, stukjes tomaat en ui
Datquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:50 schreef Mirjam het volgende:
Guacemole maak ik gewoon met de hand en een vork
Ja mijn Philips maakt ook dikke herriequote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb ook een rotblender van princessOok 3 tientjes ofzo; maar bij een beetje hakken wordt ie me een partij heet en stinken.... Naja ik kan er smoothies mee maken en that's it
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:31 schreef Diconnected het volgende:
Ermahgerd ik vind deze echt heel tof:
[ afbeelding ]
En netjes houden hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
BOOOOOOOOOORED!!!!!
Ik denk dat ik mijn nagels maar wat op ga pimpen
* Puckzzz trekt heel voorzichtig de lades van haar Helmer open.
Debss kon gisteren de aanblik van mijn lakjes allemaal op een bult in de lades niet aanzien. Die heeft heel mijn Helmer opgeruimd en gesorteerd
Yes ma'am!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En netjes houden he, anders moet ik weer langskomen
.
Ja, Bloglovin' heeft dat denk ik helemaal geabsorbeerd...quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:20 schreef Debsterr het volgende:
Eeeeep, eindelijk een splatter manicure aan het maken.
heb ik ook al lang niet gegaan, binnenkort weer eens proberenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nieuwe obsessie: splatters. Ik ben fan.
Combi van 2 setjes! Wilde eigenlijk de newspaper nagels gaan doen, blijkt het potje met die transfer toelie open te zijn... magische transfer toelie is magisch verdwenenquote:
ohquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Combi van 2 setjes! Wilde eigenlijk de newspaper nagels gaan doen, blijkt het potje met die transfer toelie open te zijn... magische transfer toelie is magisch verdwenen.
Ja, maar dan moet je dat wel hebben.. ik heb volgens mij niets in huis met een hoog genoeg alcoholpercentage.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:06 schreef Loqi het volgende:
maar t kan ook met wrijfalcohol ofzo toch?
oh jammerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je dat wel hebben.. ik heb volgens mij niets in huis met een hoog genoeg alcoholpercentage.
Ja dus zal ff mailen met ze, was juist zo benieuwd naar dat setje haha.quote:
Ahh mooi zoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:12 schreef Loqi het volgende:
het mijne even gechecked, daar zit zo te horen wel gewoon in, was ook goed dicht
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hologlam lakjes.![]()
Dat was echt snel!
Van bubs? of whut?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
OMG A UFO, Galactic Gray, Strap On Your Moonboots, When Stars Collide.
Head2Toe Beauty. Heb de 22ste besteld en ze zijn nu al binnen. Terwijl er bij de verzendoptie 15-45 dagen stond.quote:
Oh echt, mijn swappakket (ja hier ben ik weer met mn swappakketquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Head2Toe Beauty. Heb de 22ste besteld en ze zijn nu al binnen. Terwijl er bij de verzendoptie 15-45 dagen stond.
Nicequote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hologlam lakjes.![]()
Dat was echt snel!
Balen! Ik hoop echt voor je dat hij er snel is, je hebt er al zo lang op moeten wachten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh echt, mijn swappakket (ja hier ben ik weer met mn swappakket) was de 18e verstuurd, fml.
Ja wss ligt het aan haar post office, ze had ook een pakje naar zweden gestuurd en die is er nog niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Balen! Ik hoop echt voor je dat hij er snel is, je hebt er al zo lang op moeten wachten.
oh daarover, had jij een track en trace van dat lakje van mij?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:29 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb ook een pakketje onderweg (maar dna de andere kant op), de 18e verstuurd, 1 was er al op vrijdag, de andere 2 zijn nog onderweg...
Kan ik me voorstellen!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja wss ligt het aan haar post office, ze had ook een pakje naar zweden gestuurd en die is er nog niet.
Ik vind het nu vooral klote omdat er dure lakjes in zitten die je niet meer 1,2,3 kunt kopen
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eerst 24 uur werken, dan twee uur kasten opruimen, dan met je autistenhoofd naar een supermarkt op zaterdag en daarna proberen om voor het eerst in je leven laminaat te leggen.
Zulks een kansloze missie
Die is leuk dico!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:31 schreef Diconnected het volgende:
Ermahgerd ik vind deze echt heel tof:
[ afbeelding ]
Ja ik draag geen luipaard print eigenlijk maar deze vind ik dan wel weer tof, converse mag wel beetje opvallen als je er een normale spijkerbroek op hebtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tof! Ik kan alleen geen all stars aan mijn voeten hebben
bovenste!!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:53 schreef Sharana_LV het volgende:
zal ik deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
nemen?
ik denk dat ik zelf de eerste mooier vind maar nog niet zeker
39/40quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:53 schreef Sharana_LV het volgende:
spees, wat voor maat schoenen heb jij eigenlijk? want ik dacht dat die skull pumps 39 of 40 waren
Ja k had t gezien iddquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan ze verkopen deborah milano bij boozyshop.
ze hebben wel eens codes ja. Heb je de nieuwsbrief?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:13 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ... is bij intreza gewoon nu bestellen rammen of hebben ze vaak van die actie codes dus dat ik beter ff kan wachten tot er actie is?
nee geen nieuwsbrief, google altijd wel op kortingsvcodes idd, maar bv asos heeft ongeveer elke paar dagen wel een code dus dan is het altijd slim om ff te wachten, maar als deze een keer per maand ofzo een code hebben ga k niet wachtenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze hebben wel eens codes ja. Heb je de nieuwsbrief?
Soberso: www.actiecode.nl
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
ALS JE EITJE VIND OP INTREZA 20% KORTING YAY!
*zoekt*
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Totaalbedrag item $8,00 USD
Verzending $10,50 USD
EITJE VINDEN EN 20% KORITING OP JE ALSTARS LIWEJRWKJRELEWKJRLWJKquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:21 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk weer eens gewone zwarte ballerina's gevonden. En nu nog bordeaux lage all stars, dan ben ik weer even klaar.
maar at was het?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niks, want ik ga niet meer verzendkosten betalen dan wat het item kost
ERMAGERD KIEK HOE SLANK JE BENT!quote:
ik zou t niet doen ivm je huiliezusquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:54 schreef Mirjam het volgende:
dilemma; het wel of niet op feestboek zetten want nu al weten dat dar weer gedoe over komt aargh
Ja I know maar ik vind het de enige fatsoenlijke sneakers en mn oude beginnen kapot te gaanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee![]()
SORRY MAAR K BEN EEN SEMI VANS HATER DAT WEET JE
converse niet leuk?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja I know maar ik vind het de enige fatsoenlijke sneakers en mn oude beginnen kapot te gaanIk heb wel docs maar die kunnen ook niet overal bij
Dan heb ik instant blaren op mn kleine tenen en ik vind ze te plat. Ik kan er echt niet op lopen wat een teringschoenenquote:
Oh ja ik heb zolen van de podoloog erinquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan heb ik instant blaren op mn kleine tenen en ik vind ze te plat. Ik kan er echt niet op lopen wat een teringschoenen
Mja dan zijn ze nog te smalquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh ja ik heb zolen van de podoloog erindat scheelt wel. Zonder zolen zijn ze te plat idd
quote:
Wat moet je weten?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie heeft er hier verstand van laminaat leggen?
Nou, we zijn de tweede rij aan het aanleggen... en aan het begin van de plank sluit het keurig aan... Aan het eind van de plank ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er nog andere opties waarin het aan ons eigen falen ligt?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
WIL HIJ HET KOMEN LEGGEN?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
SCHAAR BRUM ZIT VOL SPANNING TE WACHTEN OP JE VRAAG ERMAHGERD
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou, we zijn de tweede rij aan het aanleggen... en aan het begin van de plank sluit het keurig aan... Aan het eind van de plank ook.
En dan in het midden een kier
Andere planken ook al geprobeerd. Hoewel ze wel allemaal uit 1 pakket komen.
Onze theorie is nu dat alle planken uit dat pakket krom zouden zijn.Volgens Brum zijn ze kromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er nog andere opties waarin het aan ons eigen falen ligt?![]()
Kut, da's een heel pakket wat we niet meer kunnen gebruikenquote:
Ja hij zegt verticaal+kelder, beetje domquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut, da's een heel pakket wat we niet meer kunnen gebruiken.
Benieuwd wat er gebeurd als we het met andere planken doen...
En dit heeft Fred al een hele middag bezig gehouden
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar hij komt het niet even leggen?
Ja dat lees ik ook netquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hij zegt verticaal+kelder, beetje dom
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat lees ik ook net![]()
Jonge, ik heb dat spul gekocht en iemand betaald om het te leggen vijf jaar geleden, meer heb ik er niet mee gedaan
Deze is niet meer te krijgenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Achja, zo duur is het toch niet?
Oh meh, dan hoop ik dat je uiteindelijk genoeg hebtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Deze is niet meer te krijgen.
Maar ik heb nog twee kamers met laminaat die nog hierheen kan. Alleen die kamers zijn nog niet leeg, dus dat betekent dat we hier even niet verder kunnen
Dat lukt wel, had zo'n 70 meter liggen en we moeten nu 20 meter doenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh meh, dan hoop ik dat je uiteindelijk genoeg hebt
Ik vind het er goedkoop uitzien en jou kennende gok ik dat hij best wel duur isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
hmm ketting zo lelijk?
je moet er wel mijn hoofd bij denken he
daar heb k er al 2 van!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja ik vind het echt 10x nikskoop dan nog een chanel ketting ermahgerd
okayquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het er goedkoop uitzien en jou kennende gok ik dat hij best wel duur is
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het er goedkoop uitzien en jou kennende gok ik dat hij best wel duur is
Als je het zeker wilt weten, kan je die planken op iets leggen waarvan je zeker weet dat het recht is, een tafel ofzo. Dan weet je meteen of het recht is of niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut, da's een heel pakket wat we niet meer kunnen gebruiken.
Benieuwd wat er gebeurd als we het met andere planken doen...
En dit heeft Fred al een hele middag bezig gehouden
We doen het nu steeds alleen, want toen Fred het met mij samen wilde doen heb ik hem bijna een mep verkocht omdat ik niet zo heul veul geduld heb op het momentquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je het zeker wilt weten, kan je die planken op iets leggen waarvan je zeker weet dat het recht is, een tafel ofzo. Dan weet je meteen of het recht is of niet.
Kan ook zijn dat je beiden aan een kant zit te duwen dat het in het midden weer open gaat staan. Ik weet verder niet wat de lengte is, maar het is wel slimmer om zoiets met 3 man te doen als het veel is.
Die is wel tofquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
ik denk dat ik deze ook bestel
[ afbeelding ]
dan heb k weer voorraadje met die 3 jurkjes van asos die onderweg zijn
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het laminaat is krom wie een hoepel
Nog niet getoondquote:Op zondag 31 maart 2013 00:39 schreef Puckzzz het volgende:
Wijn
en slaap
Wat vond cif van je jurk met petticoat eronder?
quote:Op zondag 31 maart 2013 01:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nog niet getoondik moest vanmorgen tennissen hij deze middag voetballen en net bezoek gehad dus nog geen tijd gehad! Morgen toon ik et em
Ok en. U naar bed want 2 wordt 3 grmpfl
Truste
icm bier?quote:
Geen bier en toch emotionele dingen over bruiloften. Wauw!quote:
ja, allemaal mensen die vinden dat ze niet genoeg betrokken worden enzoquote:Op zondag 31 maart 2013 01:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Geen bier en toch emotionele dingen over bruiloften. Wauw!
Oh dat herken ik welquote:Op zondag 31 maart 2013 01:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ook zo'n wijf he. Had ik een feestje vanavond in mijn stippies jurk, heeft niemand iets gezegd over mijn outfit. Mijn conclusie: dus iedereen vond dat ik er stom uit zag.
Oh dat soort emotiesquote:Op zondag 31 maart 2013 01:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, allemaal mensen die vinden dat ze niet genoeg betrokken worden enzogeen bier voor nodig!
ik denk hetquote:Op zondag 31 maart 2013 03:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh dat herken ik wel
Maar ik weet zeker dat je er heel mooi uitzag!
Wij zijn hier wat dat betreft ook vrij complimenteus naar elkaar toe. Misschien verwachten we dat ook een beetje teveel in de echte wereld
Awwquote:Op zondag 31 maart 2013 01:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ook zo'n wijf he. Had ik een feestje vanavond in mijn stippies jurk, heeft niemand iets gezegd over mijn outfit. Mijn conclusie: dus iedereen vond dat ik er stom uit zag.
ditquote:Op zondag 31 maart 2013 12:40 schreef Debsterr het volgende:
Zo, lekker een dagje niksen. Wat hou ik daar toch van
.
Ermagerdquote:Op zondag 31 maart 2013 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
Zo paas ontbijt/lunch gemaakt voor cif en ik
En nu.... De belastingengoed op tijd ook..
Overigens moest ik stiekem wel lachen om cif. Waren vrienden van ons hier gisteren en op een gegeven moment zegt cif "kennen jullie wall-e?"
Gaf ie toch toe dat ie eerst sceptisch was maar dat het een verrekte handig ding isI don't want to say I told you so but.........................
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd![]()
![]()
En dat je zo ernaast zit van "Je vindt hem wel leuk, je houdt van hem"![]()
![]()
(heb vergelijkbare ervaring met de poetel)
Zal ie vast alleen maar ontkennen want toegeven aan een ex doen ze zeldenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hihi, mijn ex zit op feestboek en via een gezamelijke vriend zie ik dat hij allemaal oude foto's heeft geplaatst. Ik zit er uiteraard niet tussen, want om 1 of andere reden was ik ineens de belichaming van het kwaad toen het uitging, zeker voor z'n moeder...
Maar hij heeft een foto neergezet waarvan hij zegt dat die gezamelijke vriend hem heeft gemaakt voordat hij beroepsfotograaf werd. Mijn exschoonmoeder reageert dat hij wel al hele mooie foto's maakte.
Zouden ze die foto nog steeds mooi vinden als ik ze laat weten dat zijn herinneringen door elkaar lopen en dat ik die foto heb gemaakt?![]()
Dat ben ik aan het doen.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
Dan lachen in je vuistje en de complimenten incasseren
Kan je zwemmen?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
Dat de waterafvoerslang van je vaatwasser los schiet op paaszondag
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in het rijstkorrels met koffiedik water
Ermagerd, ik bedenk me ook pas nu dat als het afvoerwtaer is, dat het dan vies water isquote:Op zondag 31 maart 2013 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in het rijstkorrels met koffiedik water
quote:
maak een nieuwe pousse!quote:
Het was laat gister. En eergister.quote:
Vreemde kat wegjagen?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:03 schreef Incantrix het volgende:
Over katten gesproken: er is ineens een nieuwe kat in de buurt, iets ras-achtig, een behoorlijk groot en agressief beest en nu hebben mijn katten alledrie zo op hun donder gekregen dat ze amper nog naar buiten durven en de hele dag een beetje benepen door het huis drentelenmijn alpha staat nu dus stijf van de stress en als hij stress heeft krijgt hij blaasontstekingen
ik weet dus echt niet wat ik moet, ik vind het prima als er een andere kat door onze tuin baggert, maar ik heb geen zin in 200 euro ziektekosten per maand omdat mijn kat de pan uitstresst
Jah, probleem is dat katten zich over het algemeen niks laten vertellen over waar ze wel of niet mogen komenquote:Op zondag 31 maart 2013 17:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vreemde kat wegjagen?lijkt me ook niet gezellig met gestresseerde katten thuis anders
Hmmmm ja tijd voor aperitief.... Of zal ik ook een flesje wijn openen..
Trouwens! Ik ben bezig met mijn swatchsticks maar de nagellak die 'rimpelt' behoorlijk als het is opgedroogd.... Is dat normaal of heb ik als enig hier last van
quote:Op zondag 31 maart 2013 18:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nee priem ik heb er vaker over gelezen, ik weet allen de oplossing niet meer
Ik zie niksquote:
Ik zit op mijn telefoon en die doet niet meer aan urls ofzoquote:
Priem is aan de mijnequote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:45 schreef Incantrix het volgende:
De vriend die hier vannacht logeerde ging ook naar huis om de aangifte nog even te regelendie van ons gaat er meestal al half februari uit, dan hebben we de teruggave nog voor onze vakantie erop staan
goed plan, ik was het ook vergeten en toen ik om half 2 thuis kwam was het dus al vrij snel 3 uur toen ik ging slapen... en vroeg visite terwijl het halve huis nog gepoetst moest worden en eten voorbereid, dus we zijn om 7 uur opgestaanquote:Op zondag 31 maart 2013 20:45 schreef Incantrix het volgende:
Kunnen we de zomertijd nu eindelijk eens afschaffen? Kolere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |