Dat iedere keer als er iemand op die bank gaat zitten er weer een beetje kots uit komtquote:
Of de lucht...of opgedroogde brokjes....quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat iedere keer als er iemand op die bank gaat zitten er weer een beetje kots uit komt![]()
.
Dat er op warme zomerdagen nog zo'n zure lucht hangtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Of de lucht...of opgedroogde brokjes....
ermahgerdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:53 schreef Mss het volgende:
Of dat Dico op de bank aan het seksen is en ineens nog allemaal brokjes tussen haar tetten vindt!
Wat een vieslelquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ermahgerd
nee ze hebben alle stukjes en alles goed opgeruimd, heb gister met vanish enzulks ook eroverheen gedaan, dus de lucht is iig weg, alleen zie je wel een grote vlek![]()
en nu blijkt dat meneer ook matras heeft ondergekotst met de lakens erbij, en m'n broer heeft dat gewoon in de wasmand gepropt dus m'n moeder pakte net de wasmand en grijpt zo midden in kotsen matras is ook nog vochtig van het schoonmaken, en m'n broer de lullo had die dus gewoon weer in de kast gezet alsof er niks gebeurd was
dus mijn moeder is niet blij zegmaar
Lekker volwassen ookquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ermahgerd
nee ze hebben alle stukjes en alles goed opgeruimd, heb gister met vanish enzulks ook eroverheen gedaan, dus de lucht is iig weg, alleen zie je wel een grote vlek![]()
en nu blijkt dat meneer ook matras heeft ondergekotst met de lakens erbij, en m'n broer heeft dat gewoon in de wasmand gepropt dus m'n moeder pakte net de wasmand en grijpt zo midden in kotsen matras is ook nog vochtig van het schoonmaken, en m'n broer de lullo had die dus gewoon weer in de kast gezet alsof er niks gebeurd was
dus mijn moeder is niet blij zegmaar
Ja dat was zeer matigquote:
Ja idd, maar echt die jongen was helemaal vd wereld, heb em half moeten uitkleden vannacht, en hij wist ook niet meer wat er gebeurd was vanochtendquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lekker volwassen ook
Ik dat dat die 'vriend' niet gauw meer op bezoek zal komen
De rest van het jaar?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:12 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga maar eens douchenbroer moet voor straf nu het hele huis gaan stofzuigen hihaho
erm nerm nerm.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders propt appeltaart naar binnen
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
EEN BLENDER VAN ZES HONDERD EURO WAT
Ik heb er een van 40 maar ik merk wel dat ie nog redelijk aan de pauperkant is als je meer wilt dan sauzen en soepen pureren eigenlijkquote:
wat wil je meer doen dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb er een van 40 maar ik merk wel dat ie nog redelijk aan de pauperkant is als je meer wilt dan sauzen en soepen pureren eigenlijk
Niet dat ik er een van 600 euro wil maar ik wil later wel een goede die wel iets kan
hummus, guacamole e.d. gaat niet echt. Dat waren eigenlijk wel dingen die ik ermee wilde maken.quote:
niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hummus, guacamole e.d. gaat niet echt. Dat waren eigenlijk wel dingen die ik ermee wilde maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |