PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Mathijsenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien :
http://eredivisielive.nl/(...)--feyenoord-1-0.html
Slimme voetballer dusquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mathijsen
Hij zoekt de zwakste tegenstander altijd op. Hij weet zelf ook wel dat hij tegen Janmaat geen schijn van kans maakt.
Daarom zet hij hem ook in de basis natuurlijk, omdat hij hem slecht vindtquote:
Als hij echt zo goed was dan zou hij er vaker gebruik van moeten maken. Dat doet hij niet, dus willen clubs die beter zijn dan bijvoorbeeld Besiktas hem niet.quote:
Daarom wisselde hij hem ook, omdat hij slecht was.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarom zet hij hem ook in de basis natuurlijk, omdat hij hem slecht vindt
Stond wel gewoon in de basisquote:
Ik heb schijt aan wie hem wel of niet wilt. Bayern Munchen heeft scouts voor hem naar Eindhoven gestuurd, al meerdere keren. En dan gaat ie maar naar Besiktas, betalen zullen ze. Het is in de Eredivisie gewoon 1 van de beste vleugelaanvallers.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als hij echt zo goed was dan zou hij er vaker gebruik van moeten maken. Dat doet hij niet, dus willen clubs die beter zijn dan bijvoorbeeld Besiktas hem niet.
Die wedstrijd misschien wel, maar je zet iemand in de basis omdat je vindt dat hij over het algemeen goed speeltquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom wisselde hij hem ook, omdat hij slecht was.
Die wachten rustig zijn contract af.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan wie hem wel of niet wilt. Bayern Munchen heeft scouts voor hem naar Eindhoven gestuurd, al meerdere keren. En dan gaat ie maar naar Besiktas, betalen zullen ze. Het is in de Eredivisie gewoon 1 van de beste vleugelaanvallers.
Ja, hij is klein en snel er vermoeid tegenstanders door zijn loopvermogen en in de 2e helft komen echte bazen in het veld om het af te makenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarom zet hij hem ook in de basis natuurlijk, omdat hij hem slecht vindt
Kunnen ze nog lang wachtenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die wachten rustig zijn contract af.
En maar volhouden hèquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als hij echt zo goed was dan zou hij er vaker gebruik van moeten maken. Dat doet hij niet, dus willen clubs die beter zijn dan bijvoorbeeld Besiktas hem niet.
Zolang ze niet hoeven te betalen vinden ze het mooi.quote:
True, maar zo goed is de concurrentie ook nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan wie hem wel of niet wilt. Bayern Munchen heeft scouts voor hem naar Eindhoven gestuurd, al meerdere keren. En dan gaat ie maar naar Besiktas, betalen zullen ze. Het is in de Eredivisie gewoon 1 van de beste vleugelaanvallers.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uiteindelijk moeten ze er wel wat winst op kunnen maken..15 miljoen betaald voor hem en Stroot toch?
Ja 6.5 voor hem, 8.5 voor Strootman ongeveer. (dat heb ik niet verzonnen, dat is blijkbaar hoe het verdeeld isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True, maar zo goed is de concurrentie ook niet
Uiteindelijk moeten ze er wel wat winst op kunnen maken..15 miljoen betaald voor hem en Stroot toch?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En maar volhouden hè![]()
Lekker TT, mooi die 2 voorbeeldjes tegen Feyenoord
AA speelde laatst tegen USA en toen kreeg Johnson geel terwijl hij rood had moeten hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
chrissmoove gebruikt Torres Nilo![]()
![]()
(wel H2H maar ach)
Ben je toch verkeerd geïnformeerd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Blokland heeft hem gekocht, als hij met winst wordt verkocht dan krijgt Feyenoord de winst. Wordt hij niet met winst verkocht dan is het verlies voor Blokland. Tevens deed Cisse het best goed toen alleen door blessures is hij een miskoop. Tevens is hij gewoon een nuttige speler die het beste op linksback kan staan.
Ik dacht dat Cisse apart was gehaald, el Ahmadi wist ik van. Met Cisse dat kwam vooral omdat er een insider op FN was die de hele tijd gelijk had over het aantrekken van Cisse en hij had het ook over een externe financierder voor deze transfer waarbij eventuele winst voor Feyenoord was (minus de rente die over het aankoopbedrag kwam en het aankoopbedrag zelf)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:53 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ben je toch verkeerd geïnformeerd.![]()
Cissé zit in het zogenaamde FIF (Feyenoord investerings fonds) en is daar voor 4,4 miljoen euro in opgenomen, andere spelers die daar in zaten waren El Ahmadi, Ignatovic, Dani Fernandez en Mokotjo.
In totaal stonden deze jongens voor 12 miljoen op de lijst en bij winst kwam dat in de zak van Feyenoord, bij verlies moest Feyenoord bijleggen. Zoals bekend is enkel El Ahmadi voor een bedrag van rond de 4 miljoen euro geloosd en had de rest geen restwaarde. Mokotjo en Cisse zie ik ook geen klapper meer maken.![]()
M.a.w, Feyenoord dient dus 8 miljoen euro terug te betalen aan diezelfde investeerders mét rente, ware het niet dat afgelopen jaar een groot deel van dat bedrag (stond nog 3,5 miljoen euro open afgelopen zomer) óok is omgezet in aandelen die dus weer in handen zijn van diezelfde investeerders waarvan de club deze op redelijk korte termijn óok weer dient terug te kopen.
Al met al kost het Feyenoord dus genoeg deze miskopen, dat de club het niet direct merkt omdat het is omgezet in aandelen en met de transfer van El Ahmadi het 'restant' bedrag overschreven was waardoor er niets meer hoeft te worden uitgekeerd aan de aandeelhouders in dit FIF is mooi meegenomen. Maar de rest van die faalhazen uit dat rijtje zorgen er dus voor dat ze een aantal aandelen van onze mooie club hebben gekost die nu in handen zijn van derden.
Mocht Mokotjo of Cisse nog verkocht worden, dan krijg je dus een situatie dat Feyenoord dat bedrag niet hoeft uit te keren maar kan herinvesteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |