abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 maart 2013 @ 20:30:38 #1
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124660314

quote:
Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!

Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!

En weer verder!

:W

FMT MEET is geweest, was je er niet bij dan ben je een loser... of gewoon wel een tof persoon die helemaal geen tijd had voor een meet of gewoon een lief persoon die een beetje verlegen is en een soms schrikt van al die internethelden hier, zoals ... ja, je weet wel wie. Dus mensen, help Dyon aan leuke films! Twaalf pagina's lang.
pi_124660345
12 pagina's lang lijkt me wat te veel...

Sience of sleep wil ik trouwens nog wel een keer zien, maar niet vanavond :P
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  vrijdag 29 maart 2013 @ 20:34:51 #3
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124660567
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 20:31 schreef dyonvbaal het volgende:
12 pagina's lang lijkt me wat te veel...

Sience of sleep wil ik trouwens nog wel een keer zien, maar niet vanavond :P
Het is niet voor iedereen denk ik die film. Had 'm vorig jaar opgezet voor een groep van 8 vrienden ofzo en iedereen haakte af, 5 minuten voor het einde. Na het zien van deze film heb ik 'm zeker 10 keer gekeken in twee maanden tijd. Hij is romantisch en tegelijkertijd helemaal niet. Het is grappig, leuk en soms raar tegelijkertijd. Michel Gondry heeft met die film meer indruk op me gemaakt dan welke andere regisseur dan ook. Misschien komt het wel omdat ik nog te weinig films heb gezien, weet niet :P
pi_124660696
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 20:34 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Het is niet voor iedereen denk ik die film. Had 'm vorig jaar opgezet voor een groep van 8 vrienden ofzo en iedereen haakte af, 5 minuten voor het einde. Na het zien van deze film heb ik 'm zeker 10 keer gekeken in twee maanden tijd. Hij is romantisch en tegelijkertijd helemaal niet. Het is grappig, leuk en soms raar tegelijkertijd. Michel Gondry heeft met die film meer indruk op me gemaakt dan welke andere regisseur dan ook. Misschien komt het wel omdat ik nog te weinig films heb gezien, weet niet :P
Tis echt erg, ik heb de film beneden in mijn dvd-rek staan. Maar ik heb em nog nooit gekeken.. terwijl ik dat dus wel wil eigenlijk...
Komt volgende week wel ergens :D
  vrijdag 29 maart 2013 @ 20:39:28 #5
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124660815
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Tis echt erg, ik heb de film beneden in mijn dvd-rek staan. Maar ik heb em nog nooit gekeken.. terwijl ik dat dus wel wil eigenlijk...
Komt volgende week wel ergens :D
:)
Ik ken het. Heb de film al maanden geleden uitgeleend aan een vriend en hij wil er maar niet aan beginnen. Eigenlijk moet je 'm gewoon opzetten. Je wordt meteen in het verhaal gegooid en als je het na 10 minuten nog niet leuk vindt kun je 'm eigenlijk al meteen uitzetten.
pi_124660885
Dat doe ik niet vaak, een film uitzetten. Ik kijk een film liever af, ook al vind ik em slecht...
  vrijdag 29 maart 2013 @ 20:53:09 #7
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124661564
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 20:16 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Apocalypse Now
Zag dit pas nadat ik een vraag had gesteld. ^O^
pi_124703097
@ wyccie: ik ben langs die winkeltjes gegaan, maar dat is wel erg truttig allemaal zeg :{ -O-
pi_124703335
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 22:54 schreef Robby87 het volgende:
@ wyccie: ik ben langs die winkeltjes gegaan, maar dat is wel erg truttig allemaal zeg :{ -O-
Maar dat zei ik toch al. :@
Wat voor stijl zoek je? Ik bestel ook wel eens kaarten online, vaak wat ouderwetse of kitscherige.
Dille en Kamille:
http://www.dille-kamille.(...)anse-reclame-ricqles
http://www.dille-kamille.(...)e-met-vogel-uit-kooi
pi_124703466
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:00 schreef wyccie het volgende:

[..]

Maar dat zei ik toch al. :@
Wat voor stijl zoek je? Ik bestel ook wel eens kaarten online, vaak wat ouderwetse of kitscherige.
Dille en Kamille:
http://www.dille-kamille.(...)anse-reclame-ricqles
http://www.dille-kamille.(...)e-met-vogel-uit-kooi
Ik had al een leuke van Loesje gevonden, bij van A t/m Z, vlakbij Keizer Karel... klein winkeltje met echt ongelooflijk veel kaarten.
pi_124703851
Oh ja, klopt. Die hebben behalve tijdschriften ook kaarten.
Zelf ben ik geen fan van Loesje.
pi_124704148
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:13 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, klopt. Die hebben behalve tijdschriften ook kaarten.
Zelf ben ik geen fan van Loesje.
Ik ben ook geen fan, maar heb wel een leuke voor deze gelegenheid (geen verjaardag ofzo).

Maar waarom vind je het niks?
pi_124704612
Puberale 'wijsheden'.
En ik vind een kaart toch specialer als er iets meer dan een zwarte tekst op staat.
pi_124704742
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:31 schreef wyccie het volgende:
Puberale 'wijsheden'.
En ik vind een kaart toch specialer als er iets meer dan een zwarte tekst op staat.
Ik heb ze niet allemaal bekeken, maar ik vond deze wel aardig.

Dat winkeltje heeft trouwens ook hele droge, met Duitse teksten en van die foto's van oude stelletjes en settings enzo :P
pi_124705488
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:35 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb ze niet allemaal bekeken, maar ik vond deze wel aardig.

Dat winkeltje heeft trouwens ook hele droge, met Duitse teksten en van die foto's van oude stelletjes en settings enzo :P
Oh ja, dat ken ik. Heb er ook een paar van. :Y Heb aan Postcrossing gedaan en veel kaarten verzameld. Van die droge humor tot aan zoetsappige afbeeldingen.
pi_124708052
Wat is postcrossing?
pi_124708138
Je stuurt gewoon leuke ansichtkaarten naar mensen die je niet kent. Je kunt je registreren op de site, dan krijg je adressen en registratiecodes.

[ Bericht 0% gewijzigd door wyccie op 31-03-2013 01:34:01 ]
pi_124711131
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:14 schreef wyccie het volgende:
Je stuurt gewoon leuke ansichtkaarten naar mensen die je niet kent. Je kunt je registreren op de site, dan krijg je adressen en registratiecodes.
Grappig :) Ik wist niet dat dat bestond, heb je nog meer van die aparte hobby's?
pi_124711136
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:14 schreef wyccie het volgende:
Doet mijn vrouw ook. Is wel grappig om zomaar kaarten te krijgen van over de hele wereld
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_124713625
Ik doe ook aan postcrossing, vind het alleen jammer dat er vaak niks persoonlijks op het kaartje staat en dat het kaartje vaak wel random is (dus dat ze je profiel niet echt hebben gelezen bedoel ik).
Maar het is wel een leuk initiatief :Y
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_124723160
:O
pi_124724009
Iemand hier die me een leuke film kan aanraden....die ik nog niet gezien heb? :P
pi_124724049
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:10 schreef Sands het volgende:
Iemand hier die me een leuke film kan aanraden....die ik nog niet gezien heb? :P
ga the last wave eens kijken :P
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper
Mijn reviews
pi_124724093
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:12 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

ga the last wave eens kijken :P
Ga ik die leuk/goed vinden?
pi_124724193
quote:
2s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:13 schreef Sands het volgende:

[..]

Ga ik die leuk/goed vinden?
hmm wat vond je van picnic at hanging rock? :P
Mijn reviews
pi_124724211
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:16 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

hmm wat vond je van picnic at hanging rock? :P
Ook nog niet gezien. :+
pi_124724286
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:16 schreef Sands het volgende:

[..]

Ook nog niet gezien. :+
Probeer het maar gewoon :P, als je het niks vind mag je mij een van die musicals van je aanbevelen :+
Mijn reviews
pi_124724756
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:18 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Probeer het maar gewoon :P, als je het niks vind mag je mij een van die musicals van je aanbevelen :+
Yankee Doodle Dandy al gezien? :+
pi_124724798
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:33 schreef Sands het volgende:

[..]

Yankee Doodle Dandy al gezien? :+
Nope
Mijn reviews
pi_124724923
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:34 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Nope
Dan weet je welke je moet gaan kijken. :P
pi_124724946
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:39 schreef Sands het volgende:

[..]

Dan weet je welke je moet gaan kijken. :P
:X Ik hou wel hoop dat je The Last Wave gewoon goed vindt :P
Mijn reviews
pi_124725031
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:40 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

:X Ik hou wel hoop dat je The Last Wave gewoon goed vindt :P
Niks mis met Yankee Doodle Dandy hoor, ik had je ook een film met Judy Garland kunnen aanraden. :+
pi_124725044
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:43 schreef Sands het volgende:

[..]

Niks mis met Yankee Doodle Dandy hoor, ik had je ook een film met Judy Garland kunnen aanraden. :+
The Wizard of Oz heb ik al gezien hoor :P
Mijn reviews
pi_124725130
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:44 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

The Wizard of Oz heb ik al gezien hoor :P
Ik heb het over haar andere films :P
pi_124726250
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 08:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Grappig :) Ik wist niet dat dat bestond, heb je nog meer van die aparte hobby's?
Geocaching vind ik ook leuk. Schatzoeken met behulp van GPS.
Misschien dat ik nog ooit aan Bookcrossing ga beginnen (in het openbaar boeken neerleggen zodat anderen het kunnen lezen en registreren en het zelf weer ergens kunnen achterlaten).

Verder niet.
pi_124726344
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:22 schreef wyccie het volgende:

[..]

Misschien dat ik nog ooit aan Bookcrossing ga beginnen (in het openbaar boeken neerleggen zodat anderen het kunnen lezen en registreren en het zelf weer ergens kunnen achterlaten).

Verder niet.
Klink apart allemaal :P
pi_124726491
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:22 schreef wyccie het volgende:

[..]

Verder niet.
Wat sands zegt. Aparte hobby's al had ik wel al van dat geocaching gehoord. Maar hoe gaat dat met dat bookcrossing? Je koopt een boek, leest het, zegt dat je het gelezen hebt en waar je het neer gaat leggen?
pi_124726874
:Y
Dat kun je ook weer via hun site doen. Een registratiecode, in het boek plakken, dan ergens 'loslaten' en op de site kun je dan vermelden waar je het ongeveer hebt achtergelaten.
pi_124727044
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:43 schreef wyccie het volgende:
Dat kun je ook weer via hun site doen. Een registratiecode, in het boek plakken, dan ergens 'loslaten' en op de site kun je dan vermelden waar je het ongeveer hebt achtergelaten.
Grappig :) Maar zijn er veel mensen hier in de omgeving die daar aan doen? Anders laat je je boeken voor niks achter :P
pi_124727220
Volgens mij is Gelderland één van de drukste provincies, maar het is dan ook de grootste provincie. :)
Vaak zijn het maar kleine, gratis boekjes (Boekenweekgeschenken).
Ik zie dat er in Wijchen de afgelopen maand eentje in het zwembad is losgelaten. Overigens zijn er ook veel bibliotheken die een apart kastje hebben waar je die boeken in kunt achterlaten. Minder spannend dus.
pi_124727256
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:54 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij is Gelderland één van de drukste provincies, maar het is dan ook de grootste provincie. :)
Vaak zijn het maar kleine, gratis boekjes (Boekenweekgeschenken).
Ik zie dat er in Wijchen de afgelopen maand eentje in het zwembad is losgelaten. Overigens zijn er ook veel bibliotheken die een apart kastje hebben waar je die boeken in kunt achterlaten. Minder spannend dus.
Minder spannend, maar je weet wel zeker dat hij bij een andere zoeker terecht komt en niet bij een toevallige voorbijganger...

Je bent een apart iemand Wyccie en dat bedoel ik in de goede zin van het woord :)
pi_124727477
Zo apart is dat niet. Er zijn zat mensen die het doen.
En ik doe het zelf niet eens, ben het alleen al jaren van plan, maar vind het zonde om mijn boeken weg te doen. Het zou overigens wel een deel van mijn kastruimtegebrek kunnen oplossen.
pi_124727518
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 19:03 schreef wyccie het volgende:
Zo apart is dat niet. Er zijn zat mensen die het doen.
En ik doe het zelf niet eens, ben het alleen al jaren van plan, maar vind het zonde om mijn boeken weg te doen. Het zou overigens wel een deel van mijn kastruimtegebrek kunnen oplossen.
Alleen als je zelf niet op zoek gaat naar boeken :P anders word het weer net zo vol...
pi_124727564
Inderdaad. Of alleen dunne boeken meenemen.

Heb jij dan geen niet-standaard hobby's?
pi_124727590
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 19:06 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad. Of alleen dunne boeken meenemen.

Heb jij dan geen niet-standaard hobby's?
Niet dat ik weet... :@ Foto's maken is standaard, af en toe es gaan fietsen is standaard. Niks aparts dus... Op zoek naar van alles wat leuk is, maar nog niet iets gevonden wat ik leuk genoeg vind :P
pi_124727688
Je verzamelt al die filmdingen, dat is ook niet echt standaard.

Als je gaat fietsen, is dat met een doel, ga je dan alleen? Ik zou wel eens wat vaker erop uit willen trekken, maar ik vind fietsen zo saai. Wandelen is handiger, kun je in een bos nog wat foto's maken. Dat is met een fiets lastig.
pi_124727793
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 19:10 schreef wyccie het volgende:
Je verzamelt al die filmdingen, dat is ook niet echt standaard.

Als je gaat fietsen, is dat met een doel, ga je dan alleen? Ik zou wel eens wat vaker erop uit willen trekken, maar ik vind fietsen zo saai. Wandelen is handiger, kun je in een bos nog wat foto's maken. Dat is met een fiets lastig.
Die filmdingen valt toch ook wel mee? Zo apart is dat toch niet. Maar daar komt ook al een tijdje niks meer van door het geldgebrek :P

Nee, fietsen is meestal gewoon om bezig te zijn. Me oma woont in berg en dal, das een lekker stukje om te fietsen en dan ook lekker door de bossen. Meestal neem ik dan ook me fototoestel mee. Je hebt trouwens wel gelijk, in je eentje fietsen is inderdaad niet zo leuk. Maar dat is met wandelen ook zo vind
pi_124728647
Van fietsen moet ik zweten, niet leuk. :')
pi_124728725
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 19:38 schreef wyccie het volgende:
Dat probleem ken ik... daarom fiets ik alleen in de zomer... dan zweet ik toch al door de hitte :P
pi_124729460
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 19:38 schreef wyccie het volgende:
Hoe hard fiets je dan? :P
pi_124729479
Niet hard genoeg. ;(
  zondag 31 maart 2013 @ 20:08:55 #52
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_124729748
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 18:43 schreef wyccie het volgende:
Vorig jaar of zo vond ik er een in een bus. Ik heb het achtergelaten in een trein heel ergens anders in Nederland, maar de code overgeschreven. Het boek is daarna echter nooit meer op die site gemeld, dus het is vast weggegooid door een schoonmaker o.i.d.
pi_124729784
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 20:01 schreef wyccie het volgende:
Niet hard genoeg. ;(
Naja bij 20 km per uur ga je nog niet zweten lijkt mij :P
pi_124729984
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 20:08 schreef HilarityEnsues het volgende:
Vorig jaar of zo vond ik er een in een bus. Ik heb het achtergelaten in een trein heel ergens anders in Nederland, maar de code overgeschreven. Het boek is daarna echter nooit meer op die site gemeld, dus het is vast weggegooid door een schoonmaker o.i.d.
Sommigen vinden het rotzooi, jammer is dat. Anderen zijn er wel blij mee.

quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 20:09 schreef Sands het volgende:
Naja bij 20 km per uur ga je nog niet zweten lijkt mij :P
Oh, ik wel.
pi_124730063
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 20:14 schreef wyccie het volgende:

[..]

Sommigen vinden het rotzooi, jammer is dat. Anderen zijn er wel blij mee.

[..]

Oh, ik wel.
Misschien proberen maar 5-10 km per uur te fietsen dan? :P
pi_124730279
Maar ik vertrek altijd te laat. :@
pi_124732127
Russel Crowe is helemaal niet zo vervelend om naar te kijken als hij alleen zingt :P . Maar wat is het een trage film zeg...
pi_124732468
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Russel Crowe is helemaal niet zo vervelend om naar te kijken als hij alleen zingt :P . Maar wat is het een trage film zeg...
Nog niet gekeken :P
pi_124732548
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:07 schreef Sands het volgende:

[..]

Nog niet gekeken :P
De 1080 variant is maar 20GB... En hij duurt maar 2,5uur...
pi_124732718
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:08 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

De 1080 variant is maar 20GB... En hij duurt maar 2,5uur...
Al gedownload...maar nog niet het juiste moment om te kijken :P
pi_124732763
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:12 schreef Sands het volgende:

[..]

Al gedownload...maar nog niet het juiste moment om te kijken :P
Ik vond vandaag het goede moment. Al heb ik er vanmiddag nog aan zitten te denken die animatie over de paashaas te downloaden. Hop of zo iets...
pi_124732852
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:13 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik vond vandaag het goede moment. Al heb ik er vanmiddag nog aan zitten te denken die animatie over de paashaas te downloaden. Hop of zo iets...
Geloof me, je hebt de juiste keuze gemaakt.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_124732855
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:13 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Daar twijfel ik al meer dan een jaar over of ik die wel wil kijken :')
pi_124732942
quote:
3s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:15 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Geloof me, je hebt de juiste keuze gemaakt.
Ik hou nou eenmaal van animaties... Dus ik zal em vast wel een keer gaan kijken. Misschien morgenavond... Kan moeilijk wachten tot koningsdag om em te kijken ;)
pi_124736453
sow... mooie film, maar wat een lange zit. Ben blij dat ik dit niet in de bios ben gaan kijken. Dat had ik niet volgehouden...
pi_124741276
Iedereen slaapt al? :P
pi_124742180
Ik niet, maar er is geen vraag.
pi_124742283
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 00:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik niet, maar er is geen vraag.
Oja de maand is nu voorbij :P

Dat was mijn 10de maandoverwinning op een rij

*O* IK HEB GEEN LEVEN *O*

:')
pi_124742386
Was je op iemand aan het wachten om dat bekend te maken? :P

Gefeliciteerd hoor w/
pi_124742454
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 00:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Was je op iemand aan het wachten om dat bekend te maken? :P

Gefeliciteerd hoor w/
Nee, want nu heb ik er ook geen zin meer in :+
pi_124742511
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 00:07 schreef Sands het volgende:

[..]

Nee, want nu heb ik er ook geen zin meer in :+
Kun je er geen uitdaging meer in vinden?
pi_124742810
quote:
3s.gif Op maandag 1 april 2013 00:08 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Kun je er geen uitdaging meer in vinden?
Het word op een gegeven moment saai, daarom was ik vorig jaar ook 2 maanden verdwenen :P
pi_124749210
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 00:15 schreef Sands het volgende:

[..]

Het word op een gegeven moment saai, daarom was ik vorig jaar ook 2 maanden verdwenen :P
Dus nu is het vaarwel Sands?
pi_124749348
Mooi, kun je nu een leven gaan hebben
pi_124750024
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 08:36 schreef Robby87 het volgende:
Mooi, kun je nu een leven gaan hebben
Indd, nu kan ik je zus 24/7 gaan stalken :9
pi_124751615
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 10:09 schreef Sands het volgende:

[..]

Indd, nu kan ik je zus 24/7 gaan stalken :9
pi_124751631
:N
pi_124751644
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 11:44 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 11:44 schreef Njosnavelin het volgende:
:N
Ik moet toch ook iets doen met mijn vrije tijd? ;(
pi_124751806
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 00:04 schreef Sands het volgende:

[..]

Oja de maand is nu voorbij :P

Dat was mijn 10de maandoverwinning op een rij

*O* IK HEB GEEN LEVEN *O*

Gefeliciteerd ^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_124751832
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 11:45 schreef Sands het volgende:

[..]

[..]

Ik moet toch ook iets doen met mijn vrije tijd? ;(
Ga eens al die filmpjes kijken van het korte films toernooi :P

En ben ik al save wat betreft yankee doodle dandy?
Mijn reviews
pi_124751866
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 11:55 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Ga eens al die filmpjes kijken van het korte films toernooi :P

En ben ik al save wat betreft yankee doodle dandy?
Ik heb de meeste al gezien. :P

Ik kreeg The Last Wave niet compleet binnen via usenet :(
pi_124752025
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 11:56 schreef Sands het volgende:

[..]

Ik heb de meeste al gezien. :P
Hmm dat doe je snel, ik heb er nog wel wat te gaan. Al kom ik af en toe wat tegen dat ik blijkbaar wel al heb gezien :P

quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 11:56 schreef Sands het volgende:
Ik kreeg The Last Wave niet compleet binnen via usenet :(
:(
Mijn reviews
pi_124752080
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 12:03 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Hmm dat doe je snel, ik heb er nog wel wat te gaan. Al kom ik af en toe wat tegen dat ik blijkbaar wel al heb gezien :P
Ik had er al veel gezien :P
pi_124768437
Dood dagje vandaag :P
pi_124769382
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 20:46 schreef Sands het volgende:
Dood dagje vandaag :P
Ben jij niet gestopt?
pi_124769439
quote:
16s.gif Op maandag 1 april 2013 21:05 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ben jij niet gestopt?
Vakantie ja
pi_124769670
Ik kom nauwelijks door The Hobbit -O-

Ligt het aan mij of is het een beetje een kut film?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_124769715
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:13 schreef FireFox1 het volgende:

Jij bent het probleem.

Oh en niet naar dyon luisteren
pi_124769791
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:13 schreef FireFox1 het volgende:

Tis een kutfilm...

quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 21:14 schreef Sands het volgende:

[..]

Jij bent het probleem.

Hondt...
pi_124770012
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 21:14 schreef Sands het volgende:

[..]

Jij bent het probleem.

dyon is een schatje een heeft altijd gelijk :*
pi_124770017
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Tis een kutfilm...

[..]

Hondt...
Misschien moet je ook een goed liedje luisteren?

pi_124770105
quote:
6s.gif Op maandag 1 april 2013 21:20 schreef Sands het volgende:

[..]

Misschien moet je ook een goed liedje luisteren?

Is dat het liedje dat je elke avond voor het slapen gaat luistert?
pi_124770431
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:22 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Is dat het liedje dat je elke avond voor het slapen gaat luistert?
Nee dat is deze

pi_124770480
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 21:29 schreef Sands het volgende:

[..]

Nee dat is deze

Ik kijk alleen naar de titel.. ik luister niet naar NL muziek... maar Leef... vind ik helemaal niet zo bij jou passen...das zo positief en eng...
pi_124770568
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:29 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik kijk alleen naar de titel.. ik luister niet naar NL muziek... maar Leef... vind ik helemaal niet zo bij jou passen...das zo positief en eng...
Daarom luister ik die ook pas voor het slapen gaan.
pi_124770855
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 21:31 schreef Sands het volgende:

[..]

Daarom luister ik die ook pas voor het slapen gaan.
Kun je dan niet beter de intro van Alfred Jodokus Kwak kijken/luisteren voor je gaat slapen?
pi_124771019
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:36 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Kun je dan niet beter de intro van Alfred Jodokus Kwak kijken/luisteren voor je gaat slapen?
Daar kan ik de teksten van dromen

Net als van deze

Geen grap ook al is het 1 april ;(
pi_124771129
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:39 schreef Sands het volgende:

[..]

Daar kan ik de teksten van dromen

Net als van deze

Geen grap ook al is het 1 april ;(

Volgens mij kun je beter achter iemands broer aangaan dan achter Robby's zus...
pi_124771365
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik heb gewoon alle tekenfilm series gekeken die vroeger op tv kwamen. :')

Maar iets mannelijkers dan

maandag 1 april 2013 @ 21:45:48 #100
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_124771409
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:36 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk O+
  maandag 1 april 2013 @ 21:46:25 #101
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_124771451
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik heb een broer w/
  maandag 1 april 2013 @ 21:46:58 #102
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_124771488
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik heb een broer w/
Vrijgezel? Niet te oud voor Sands?
  maandag 1 april 2013 @ 21:47:54 #103
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_124771543
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 21:45 schreef Sands het volgende:

[..]

Ik heb gewoon alle tekenfilm series gekeken die vroeger op tv kwamen. :')

Maar iets mannelijkers dan

Ken ik niet...
  maandag 1 april 2013 @ 21:48:16 #104
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124771562
Njo ik heb paris, texas gekeken. Wilde alle favoriete films zien van de mensen op de meet. Wat was die van Waaghals nog eens?
pi_124771570
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk O+
Je kent de rest van de tekst toch wel? :P

quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik heb een broer w/
Je hebt ook een zusje O+
pi_124771601
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:47 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ken ik niet...
Dat bedoel ik dus, ik heb alles gekeken en jij niet :P
  maandag 1 april 2013 @ 21:49:41 #107
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_124771663
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:48 schreef Sands het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus, ik heb alles gekeken en jij niet :P
Ik kan me dan ook niet herinneren dat Teknoman op de NL'se tv is geweest...
pi_124771694
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:49 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik kan me dan ook niet herinneren dat Teknoman op de NL'se tv is geweest...
Dat is het wel
  maandag 1 april 2013 @ 21:50:42 #109
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124771724
quote:

[..]

Je kent de rest van de tekst toch wel? :P

[..]

Je hebt ook een zusje O+
Maar wat nou als dat zusje wil afspreken? Haak je dan ook op het laatste moment af?
  maandag 1 april 2013 @ 21:51:41 #110
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_124771785
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:46 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Vrijgezel? Niet te oud voor Sands?
Niet te oud, maar niet gay geloof ik :P
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:48 schreef ArtistA het volgende:
Njo ik heb paris, texas gekeken. Wilde alle favoriete films zien van de mensen op de meet. Wat was die van Waaghals nog eens?
En wat vond je er van?
Die van Waaghals is Picnic at hanging rock. En Idi i smotri.
  maandag 1 april 2013 @ 21:51:49 #111
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_124771794
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:50 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Maar wat nou als dat zusje wil afspreken? Haak je dan ook op het laatste moment af?
Ik denk dat Njos dat niet toestaat...
pi_124771829
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:50 schreef ArtistA het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:51 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik denk dat Njos dat niet toestaat...
  maandag 1 april 2013 @ 21:52:42 #113
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_124771851
quote:
Je hebt ook een zusje O+
Ik heb er zelfs 2.
pi_124771884
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik heb er zelfs 2.
Hoe oud
  maandag 1 april 2013 @ 21:53:02 #115
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_124771886
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik heb er zelfs 2.
Je pap en mam hebben niet stil gelegen...
  maandag 1 april 2013 @ 21:53:50 #116
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_124771936
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:53 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Je pap en mam hebben niet stil gelegen...
Dat wil je niet weten.
  maandag 1 april 2013 @ 21:54:08 #117
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_124771951
quote:
17s.gif Op maandag 1 april 2013 21:53 schreef Sands het volgende:

[..]

Hoe oud
Dat zet ik maar niet op fok.
  maandag 1 april 2013 @ 21:54:25 #118
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_124771968
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2013 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dat wil je niet weten.
Hoezo... heb je nog meer dan die eene broer dan ?
pi_124771987
quote:
12s.gif Op maandag 1 april 2013 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dat zet ik maar niet op fok.
;(
  maandag 1 april 2013 @ 21:54:55 #120
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_124771999
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Hoezo... heb je nog meer dan die eene broer dan ?
Nee dat niet, 4 was wel genoeg.
  maandag 1 april 2013 @ 21:55:02 #121
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_124772005
quote:
9s.gif Op maandag 1 april 2013 21:54 schreef Sands het volgende:

[..]

;(
Sands... doe es niet zo eng de hele tijd...
  maandag 1 april 2013 @ 21:55:20 #122
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124772031
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:51 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Niet te oud, maar niet gay geloof ik :P

[..]

En wat vond je er van?
Die van Waaghals is Picnic at hanging rock. En Idi i smotri.
Goeie film, iets te 'correct' of zo. Jaren '80 films liggen me al niet zo, maar dit is wel een van de betere.
  maandag 1 april 2013 @ 21:55:36 #123
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_124772049
quote:
12s.gif Op maandag 1 april 2013 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Nee dat niet, 4 was wel genoeg.
Ik was al bijna bang dat je uit een streng christelijk gezin kwam met 13 kinderen...
pi_124772098
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:55 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Sands... doe es niet zo eng de hele tijd...
Hoezo eng? :o
  maandag 1 april 2013 @ 21:57:06 #125
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_124772134
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:55 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Goeie film, iets te 'correct' of zo. Jaren '80 films liggen me al niet zo, maar dit is wel een van de betere.
Haha, wat bedoel je precies met correct?
  maandag 1 april 2013 @ 21:57:11 #126
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_124772140
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:56 schreef Sands het volgende:

[..]

Hoezo eng? :o
Dat gestalk van onschuldige meisjes/vrouwen...
pi_124772235
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:57 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dat gestalk van onschuldige meisjes/vrouwen...
Ik ben zelf onschuldiger dan die meisjes/vrouwen.
  maandag 1 april 2013 @ 21:59:31 #128
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_124772294
quote:
15s.gif Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef Sands het volgende:

[..]

Ik ben zelf onschuldiger dan die meisjes/vrouwen.
Klopt... maar je probeert heel anders over te komen.. en je komt over als een eng mannetje...
  maandag 1 april 2013 @ 22:00:47 #129
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124772390
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Haha, wat bedoel je precies met correct?
Als Travis Jane vindt gaat hij er wel erg makkelijk mee om. Vooral dat gedeelte van de film voelde bij mij te onmenselijk aan, te geschreven ofzo...
pi_124772533
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Klopt... maar je probeert heel anders over te komen.. en je komt over als een eng mannetje...
Nee jij zegt gewoon dat ik eng ben.
  maandag 1 april 2013 @ 22:03:15 #131
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_124772540
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:00 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Als Travis Jane vindt gaat hij er wel erg makkelijk mee om. Vooral dat gedeelte van de film voelde bij mij te onmenselijk aan, te geschreven ofzo...
Okee, ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen, hoewel ik dat gevoel er niet bij heb gehad.
  maandag 1 april 2013 @ 22:04:23 #132
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_124772610
quote:
16s.gif Op maandag 1 april 2013 22:03 schreef Sands het volgende:

[..]

Nee jij zegt gewoon dat ik eng ben.
Ik ben misschien de enige die het zegt, maar volgens mij niet de enige die het denkt...
  maandag 1 april 2013 @ 22:04:25 #133
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124772611
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Okee, ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen, hoewel ik dat gevoel er niet bij heb gehad.
Lijkt me logisch, als het je favoriete film is :P
Misschien kwam het ook omdat ik 'm om half 5 's ochtends pas op zette...
  maandag 1 april 2013 @ 22:04:56 #134
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124772635
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik ben misschien de enige die het zegt, maar volgens mij niet de enige die het denkt...
Ik denk het ook en bij deze zeg ik het ook: Sands, je bent een beetje eng. -O-
pi_124772642
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Wie nog meer dan? ;(
  maandag 1 april 2013 @ 22:09:58 #136
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_124772910
Sands, ik mag je en je lijkt me echt een leuk iemand... maar af en toe ga je net iets te ver door waardoor je een aparte houding probeert te forceren... en die is een beetje eng... Of het echt is of niet, i don't care...
  maandag 1 april 2013 @ 22:11:34 #137
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124773011
Nou ja... of hij echt eng is wil ik nog betwijfelen, maar soms ben je wel een vreemde eend in de bijt. oO<
Een kuikentje :)
pi_124773320
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, ik mag je en je lijkt me echt een leuk iemand... maar af en toe ga je net iets te ver door waardoor je een aparte houding probeert te forceren... en die is een beetje eng... Of het echt is of niet, i don't care...
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:11 schreef ArtistA het volgende:
Nou ja... of hij echt eng is wil ik nog betwijfelen, maar soms ben je wel een vreemde eend in de bijt. oO<
Een kuikentje :)
Ok
pi_124779499
:W VAARWEL :W

TOT NOOIT MEER
pi_124779694
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:26 schreef Sands het volgende:

TOT NOOIT MEER
Nou zeg, is het uit? :{
  dinsdag 2 april 2013 @ 07:55:50 #141
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124782941
Smoggel!
  dinsdag 2 april 2013 @ 10:02:59 #142
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_124784505
quote:

TOT NOOIT MEER
why?
pi_124784970
Kom zeg, als je dat al eng gedrag vindt :')./
  dinsdag 2 april 2013 @ 10:37:05 #144
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_124785168
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 10:26 schreef picodealion het volgende:
Kom zeg, als je dat al eng gedrag vindt :')./
Misschien is eng niet de goede verwoording... maar dat "stalkgedrag" klinkt wel apart... en af en toe gaat ie er te lang mee door...
  dinsdag 2 april 2013 @ 11:05:13 #145
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124785713
quote:

TOT NOOIT MEER
Daaaaaaaag! :W
  dinsdag 2 april 2013 @ 11:07:07 #146
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_124785756
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 11:05 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Daaaaaaaag! :W
Nou nou nou... das niet lief
  dinsdag 2 april 2013 @ 11:28:49 #147
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124786286
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 11:07 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Nou nou nou... das niet lief
Waarom is dat niet lief? Hij zegt gedag, ik beantwoord evenredig. Of mag dat ook al niet meer? Moet ik nu gaan smeken dat hij hier blijft of wat? :{w
pi_124788768
Jongens, rustig...
pi_124790445
Wow, je logt even twee dagen niet in..
pi_124803141
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:39 schreef DragonFodder het volgende:
Wow, je logt even twee dagen niet in..
En gelijk is FMT vrijwel deaud... :{
  dinsdag 2 april 2013 @ 20:42:21 #151
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_124807305
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:27 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En gelijk is FMT vrijwel deaud... :{
En dat alleen omdat sands er niet meer is...
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:12:50 #152
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124809164
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

En dat alleen omdat sands er niet meer is...
Mijn opmerkingen waren nooit moedwillig. Ben gewoon een lompe hark af en toe.. Bayern - Juve wat een wedstrijd! Hopelijk blijft Sands niet lang weg.
pi_124810068
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:12 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Mijn opmerkingen waren nooit moedwillig. Ben gewoon een lompe hark af en toe.. Bayern - Juve wat een wedstrijd! Hopelijk blijft Sands niet lang weg.
Barcelona _O_
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:26:46 #154
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_124810116
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:25 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Barcelona _O_
Die heb ik ook op staan, ik kijk hierna wel naar de samenvatting... Het zal vast geen 9-2 worden zoals afgelopen weekend voor Bayern
pi_124810161
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:26 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Die heb ik ook op staan, ik kijk hierna wel naar de samenvatting... Het zal vast geen 9-2 worden zoals afgelopen weekend voor Bayern
Wedstrijd heb ik ook gezien. Raffie :')
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:32:01 #156
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_124810511
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:27 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wedstrijd heb ik ook gezien. Raffie :')
Nee, alleen de uitslag. Familie zei dat HSV alleen op het veld stond, maar totaal geen moeite deed om een bal te vinden
pi_124810577
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Nee, alleen de uitslag. Familie zei dat HSV alleen op het veld stond, maar totaal geen moeite deed om een bal te vinden
Bayern schoot bijna alles raak. HSV stond er bij, en keek er naar.
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:37:53 #158
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_124810888
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Bayern schoot bijna alles raak. HSV stond er bij, en keek er naar.
Maar zo'n uitslag riekt toch gewoon naar omkoping... Met al die schandalen... ik word er gewoon paranoïde van als het om uitslagen en zo gaat...
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:57:01 #159
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124812108
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:25 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Barcelona _O_
Voor die goal van Messi in de vorige wedstrijd (1-0) zijn er niet genoeg smileys op de wereld!

Vind het wel leuk om af en toe een andere club aan het werk te zien in een wedstrijd die ook echt een wedstrijd is. :)
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:59:01 #160
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124812218
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Maar zo'n uitslag riekt toch gewoon naar omkoping... Met al die schandalen... ik word er gewoon paranoïde van als het om uitslagen en zo gaat...
Had Bayern vorig jaar in de CL niet 7-0 gemaakt? Hoorde een verhaal van een collega dat een vriend van hem 100 euro had ingezet en die score had voorspeld: 100×30 als ik me het goed herinner.
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:00:37 #161
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124812321
Uhm dat was dus 100×300
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:06:51 #162
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_124812707
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:00 schreef ArtistA het volgende:
Uhm dat was dus 100×300
Dat is een leuk bedrag om te winnen
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:11:58 #163
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124812986
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:06 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dat is een leuk bedrag om te winnen
Klopt, een jaarsalaris voor de meeste, maar je gaat je ook meteen afvragen hoeveel hij er al mee heeft verloren.
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:12:44 #164
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124813018
Iemand die zoveel durft in te zetten op zo'n uitslag draait volgens mij al een tijdje mee.

Wat staat Barca trouwens?
pi_124813066
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:12 schreef ArtistA het volgende:
Iemand die zoveel durft in te zetten op zo'n uitslag draait volgens mij al een tijdje mee.

Wat staat Barca trouwens?
0-1, Messi natuurlijk.
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:14:27 #166
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124813095
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:13 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

0-1, Messi natuurlijk.
Vaak denk ik: wat mooi dat wij hem mogen meemaken.
pi_124813125
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:14 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Vaak denk ik: wat mooi dat wij hem mogen meemaken.
Juist O+

Cruijff en co heb ik nooit bewust meegemaakt.
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:22:12 #168
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124813543
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:15 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Juist O+

Cruijff en co heb ik nooit bewust meegemaakt.
Ik evenmin natuurlijk en een goal of actie doet zoveel meer als je het live ziet. De goal van Bergkamp in '98 tegen Argentinië bijvoorbeeld. Ook daarvoor bestaat geen smiley, alleen het commentaar van Jack van Gelder. :)
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:14:24 #169
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_124817178
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:22 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Ik evenmin natuurlijk en een goal of actie doet zoveel meer als je het live ziet. De goal van Bergkamp in '98 tegen Argentinië bijvoorbeeld. Ook daarvoor bestaat geen smiley, alleen het commentaar van Jack van Gelder. :)
pi_124822922
De beste Bergkamp goal ooit (let op de aanname):
pi_124842779
Wat jammer dat het zo doods is... -O-
pi_124843996
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 17:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat jammer dat het zo doods is... -O-
Na 5 uur mag je ook gerust gewoon een opstarter beginnen hoor :P
Mijn reviews
pi_124844445
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:29 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Na 5 uur mag je ook gerust gewoon een opstarter beginnen hoor :P
Snap ik... maar ik het nou over dat het hier doods is... niet in de trivia...
pi_124846464
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:41 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Snap ik... maar ik het nou over dat het hier doods is... niet in de trivia...
Alles lekker Dyon?
pi_124846528
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:24 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Alles lekker Dyon?
Gaat zijn gangetje. Ben jammer genoeg niet aangenomen dus nou verder zoeken. Maar dat mag de pret allemaal niet drukken toch :)

En met jou? Hoe is het in je nieuwe stadje?
pi_124847092
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:26 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Gaat zijn gangetje. Ben jammer genoeg niet aangenomen dus nou verder zoeken. Maar dat mag de pret allemaal niet drukken toch :)

En met jou? Hoe is het in je nieuwe stadje?
Ah, waar had je naar gesolliciteerd?

Hier is het een stukje rustiger, gelukkig maar :)
pi_124847477
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:36 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ah, waar had je naar gesolliciteerd?

Hier is het een stukje rustiger, gelukkig maar :)
Bij een pompstation in Schaijk. Maar ja ik was te verlegen zeiden ze...

Tja, dat kan ik me voorstellen dat het daar rustiger is. Heb je het daar nou wel ruimer dan hier?
pi_124847553
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:42 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Bij een pompstation in Schaijk. Maar ja ik was te verlegen zeiden ze...

Waarom kan je hier wel redelijk vrijuit praten, en in real life niet?
pi_124847651
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_124847686
quote:
Marley heb ik niet gezien, SFSM is geweldig.
pi_124847734
quote:

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_124847811
quote:
3s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Waarom kan je hier wel redelijk vrijuit praten, en in real life niet?
Omdat zo iets moet groeien...

Sorry Iran, ik kan je niet helpen met docu's :)
pi_124847832
quote:
2s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:47 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Deze wordt het denk ik ja, die andere ga ik dan in de bios kijken. Zo lijkt het nu iig
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  donderdag 4 april 2013 @ 13:36:27 #184
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_124873672
Gezellig hier
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_124877634
quote:
17s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:36 schreef Waaghals het volgende:
Gezellig hier
Wel nu jij er bent :)
  donderdag 4 april 2013 @ 15:28:07 #186
179534 Waaghals
pi_124877913
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:20 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Wel nu jij er bent :)
Leven gesignaleerd *O*
  donderdag 4 april 2013 @ 15:40:12 #187
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124878343
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:28 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Leven gesignaleerd *O*
.
pi_124879270
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:28 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Leven gesignaleerd *O*
Even gevoeld... en si, ik heb een hartslag :D
  donderdag 4 april 2013 @ 16:08:22 #189
179534 Waaghals
pi_124879400
Ik denk trouwens dat Hudscucker proxy wel goed is.

Gelukkig Dyon, het was hier al doods genoeg
pi_124879434
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:08 schreef Waaghals het volgende:
Ik denk trouwens dat Hudscucker proxy wel goed is.

Gelukkig Dyon, het was hier al doods genoeg
Wie vind die dan niet goed? Ik heb me ook wel vermaakt met die film
  donderdag 4 april 2013 @ 16:10:54 #191
179534 Waaghals
pi_124879498
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:09 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Wie vind die dan niet goed? Ik heb me ook wel vermaakt met die film
Oh nee ik bedoelde als antwoord op de lopende vraag :D
  donderdag 4 april 2013 @ 16:14:45 #192
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124879673
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:10 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Oh nee ik bedoelde als antwoord op de lopende vraag :D
Ik wil best een nieuwe vraag stellen. :)
  donderdag 4 april 2013 @ 16:15:06 #193
179534 Waaghals
pi_124879691
doe maar, heeft lang genoeg geduurd
pi_124879763
O, ik kijk niet in het trivia topic... zonder sands gaat het er veel te traag :@
pi_124883422
Hallo ik leef nog. Half, want ik ben ziek.

Maar wel vanochtend mijn motorrijbewijs gehaald B-).
  donderdag 4 april 2013 @ 18:27:11 #196
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124884648
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:53 schreef picodealion het volgende:
Hallo ik leef nog. Half, want ik ben ziek.

Maar wel vanochtend mijn motorrijbewijs gehaald B-).
Niiiiiiiiiiiice!
pi_124885483
En ik begreep dat ook zonder rijbewijs ik al een motor op mijn naam mag zetten, dus ik ga zaterdag shoppen B-). (Rijbewijs komt pas volgende week).
pi_124886879
Robby, ook bij de Hema hebben ze leuke kaarten. Niet zo zoetsappig.
De Xenos heeft ook kaarten. Maar die vind ik minder leuk, wat saaier.

Sinds je het hebt gevraagd zie ik overal kaarten. :D
pi_124887256
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:16 schreef dyonvbaal het volgende:
O, ik kijk niet in het trivia topic... zonder sands gaat het er veel te traag :@
En wie heeft Sands weggejaagd?
pi_124887581
Zijn eigen persoonlijkheid?
pi_124887832
quote:
3s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:32 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

En wie heeft Sands weggejaagd?
Het zal mijn opmerking wel zijn geweest... al was dat niet mijn intentie...

@Pico,

Gefliciteerd :) en alvast veel plezier met shoppen. Weet je al wat het gaat worden?
pi_124887899
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:40 schreef picodealion het volgende:
Dit dus :Y

En gefeliciteerd met je motortje.
pi_124888112
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:47 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Het zal mijn opmerking wel zijn geweest... al was dat niet mijn intentie...

@Pico,

Gefliciteerd :) en alvast veel plezier met shoppen. Weet je al wat het gaat worden?
pi_124888128
quote:
6s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:39 schreef picodealion het volgende:
Enige segment dat in het korte films toernooi van Sam meedoet, Schande dat jullie niet meedoen, dan had je 'm geweten :P.
Hoe kun je nou 1 stuk van een film mee laten doen in een korte film toernooi...
pi_124888162
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:55 schreef picodealion het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Niet mijn smaak, maar ik zal in de gaten houden dat ik geen donkere Yamaha Diversion van de straat rijdt :P
pi_124888320
Wat vind jij mooie motoren?
  donderdag 4 april 2013 @ 20:01:09 #207
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124888359
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:55 schreef picodealion het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mooi fietsje hoor.
pi_124888396
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:00 schreef picodealion het volgende:
Wat vind jij mooie motoren?
Geen verstand van :P Ik kijk of ik em er mooi uit vind zien of niet. Modellen zoals die van jou alleen dan zonder kuip vind ik oerlelijk...
  donderdag 4 april 2013 @ 20:06:43 #209
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124888649

:9~ :9~ :9~ :9~
pi_124888682
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:06 schreef ArtistA het volgende:
[ afbeelding ]

:9~ :9~ :9~ :9~
Qua kleuren en zo ziet ie er prachtig uit... maar hebben ze er eentje met een kuip :@
  donderdag 4 april 2013 @ 20:07:40 #211
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124888698
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Qua kleuren en zo ziet ie er prachtig uit... maar hebben ze er eentje met een kuip :@
Lol, nee naked bikes hebben geen kuip :)
pi_124888871
Ducati's zijn niet mijn ding.

Gast in het motortopic rijdt een Suziki Hayabusa, wát een ding zeg:

Oorspronkelijke versie gaat 320 km/h, zijn daarna begrensd volgens een internationale afspraak tot 300 km/h (nieuwe max)
  donderdag 4 april 2013 @ 20:10:53 #213
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124888876
Mss is dit wat voor jou Dyon:

Voor ieder wat wils in de motorwereld :P
pi_124888897
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:10 schreef picodealion het volgende:

[ afbeelding ]

Oorspronkelijke versie gaat 320 km/h, zijn daarna begrensd volgens een internationale afspraak tot 300 km/h (nieuwe max)
Die is inderdaad echt prachtig :D
  donderdag 4 april 2013 @ 20:11:33 #215
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124888907
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:10 schreef picodealion het volgende:

[ afbeelding ]

Hoe hou je zoiets in bedwang?
pi_124888917
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:10 schreef ArtistA het volgende:
Mss is dit wat voor jou Dyon:

[ afbeelding ]

Voor ieder wat wils in de motorwereld :P
Dan ga ik liever voor de wit/groene ;)
  donderdag 4 april 2013 @ 20:13:16 #217
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124888990
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:11 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dan ga ik liever voor de wit/groene ;)
Bij een racer ga ik dan liever voor een Repsol of R1. Die witte is mij iets te gelikt, past niet bij me.
pi_124889077
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:13 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Bij een racer ga ik dan liever voor een Repsol of R1. Die witte is mij iets te gelikt, past niet bij me.
Dit? Ook niet verkeerd :P
pi_124889225
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:11 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Hoe hou je zoiets in bedwang?
Schijnt zeer gebalanceerd te zijn, als je wikipedia mag geloven. Hij is gemaakt om all-round het beste te zijn, en daarbij kwam die snelheid, in plaats van snelheid eerst en daarna de rest.
  donderdag 4 april 2013 @ 20:20:18 #220
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124889320
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:14 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dit? Ook niet verkeerd :P
[ afbeelding ]
Die bijvoorbeeld :Y
Straalt gewoon wat meer uit naar mijn mening. Het heeft natuurlijk ook de reputatie, wat ook zwaar meeweegt in de beoordeling.
pi_124889324
Ik hou het wel bij 4 wielen :P
pi_124889432
Reed jij afgelopen vrijdag trouwens op de A12 richting Arnhem, Dyon? Uurtje tussen 7 en 8, geloof ik.
  donderdag 4 april 2013 @ 20:23:28 #223
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124889472
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:18 schreef picodealion het volgende:

[..]

Schijnt zeer gebalanceerd te zijn, als je wikipedia mag geloven. Hij is gemaakt om all-round het beste te zijn, en daarbij kwam die snelheid, in plaats van snelheid eerst en daarna de rest.
Ik geloof ieder woord, maar ik kan me ook andere hayabusa's herinneren...
Sjezus als je hayabusa intypt krijg je me toch patsermodellen :')

Tijd om 2001: Space Odyssey te gaan kijken. ^O^
pi_124889569
Idd, is ook wel een van de meest gemodde motoren. Veel rapper-types hebben die dingen.

pi_124889606
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:22 schreef picodealion het volgende:
Reed jij afgelopen vrijdag trouwens op de A12 richting Arnhem, Dyon? Uurtje tussen 7 en 8, geloof ik.
Nope, ik was vrij. Wat heb je gezien? een normale limo of de hummer?
pi_124889626
Normale, denk ik.
pi_124889663
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:26 schreef picodealion het volgende:
Normale, denk ik.
Niet van ons geweest dan... maar het verschil zie je wel hoor ;) de 1 is 1m30 hoor en ander 2.30 ofzo :P
pi_124890175
Wat is een kuip?
En wat is het nut om 300km/h te kunnen gaan op die consumentenmotoren?

Ik weet wel wat een Hummer is, dat dan weer wel. 8-)
pi_124890268
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:36 schreef wyccie het volgende:
Wat is een kuip?

Ik weet wel wat een Hummer is, dat dan weer wel. 8-)
De kuip is dat ding waar de koplamp in zit. Weet niet of het een kuip heet, maar zo noem ik het :@ en er is geen nut in NL voor 300km/h :P Maar het is leuk als je het kan toch?
pi_124890293
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:36 schreef wyccie het volgende:

pi_124890334
Mwah, ik vind 130 op de snelweg al hard zat. Je hoeft met zo'n motor maar over 1 kiezel te rijden en je hoofd komt er uit je anus weer uit. Dat denk ik dan.
pi_124890435
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:40 schreef picodealion het volgende:
pico +1
Wie houdt ook alweer de sc score bij?
pi_124890450
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:39 schreef wyccie het volgende:
Mwah, ik vind 130 op de snelweg al hard zat. Je hoeft met zo'n motor maar over 1 kiezel te rijden en je hoofd komt er uit je anus weer uit. Dat denk ik dan.
Leuke verwoording :D Maar het kan met een auto natuurlijk ook altijd mis gaan met 130 km/h en een putje in de weg en zo :P
(toch weer houdt me dat er niet van om in Duitsland als ik leeg ben en me vaders auto rijd het gas in te trappen tot 180, 190...)
pi_124890471
quote:
Stage SEH al gehad? :P
pi_124890523
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar het kan met een auto natuurlijk ook altijd mis gaan met 130 km/h en een putje in de weg en zo :P
Maar dan kom je er hopelijk minder geprakt uit.
Anderzijds... misschien is het juist wel beter om door te prakken.

quote:
3s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:41 schreef DragonFodder het volgende:
Stage SEH al gehad? :P
Officieel dokter zelfs al. :o
pi_124890527
quote:
Gisteren 175 km/pu op de A4. :P

Harder ging ie niet :+
pi_124890539
Een kuip zijn die kappen die om het motorblok en de voorkant zitten. Die Hayabusa heeft een flinke kuip, die Ducati van ArtistA helemaal geen, en die Diversion die ik ga kopen heeft een kleintje op deze foto, maar volgens mij kan er nog meer omheen (wil ik wel, als het kan).
pi_124890569
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:42 schreef wyccie het volgende:

Officieel dokter zelfs al. :o
Gefeliciteerd!

Weet je al waar je je in gaat specialiseren?
pi_124890583
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:42 schreef wyccie het volgende:

[..]

Maar dan kom je er hopelijk minder geprakt uit.
Anderzijds... misschien is het juist wel beter om door te prakken.

Ligt er maar net aan wat voor auto je hebt inderdaad...

quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:42 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Gisteren 175 km/pu op de A4. :P

Harder ging ie niet :+
Ga voor zo iets naar Duitsland FF... waar het mag. Of een circuit... dat moet je niet op de snelweg doen in NL
pi_124890610
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:43 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan wat voor auto je hebt inderdaad...

[..]

Ga voor zo iets naar Duitsland FF... waar het mag. Of een circuit... dat moet je niet op de snelweg doen in NL
Ok baas :@

Zo snel is 175 nou ook weer niet...
pi_124890653
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:44 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ok baas :@
heheh... nee maar hier is het toch veel te gevaarlijk, vind je niet? Mensen hier op de snelweg letten niet op en voor je het weet ben je je rijbewijs kwijt...
pi_124890672
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:45 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

heheh... nee maar hier is het toch veel te gevaarlijk, vind je niet? Mensen hier op de snelweg letten niet op en voor je het weet ben je je rijbewijs kwijt...
www.flitsservice.nl

_O_
pi_124890687
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:43 schreef picodealion het volgende:
Die Hayabusa heeft een flinke kuip.
Zowel die wit/groene als die wit/blauwe vind ik erg lelijk.
Ik ben wel van het praktische; ik denk dat het net zoiets is als de kettingkast van een fiets? Met kuip is dan handiger. Minder warm aan je been en minder vies. :P
quote:
3s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:43 schreef DragonFodder het volgende:
Weet je al waar je je in gaat specialiseren?
HA hoop ik.
pi_124890734
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:46 schreef wyccie het volgende:

HA hoop ik.
Wat is HA? Huisarts? En waarom hoop je dat, heb je dat niet zelf in de hand?
pi_124890761
quote:
Jouw financiën boeien me niet, maar het blijft gevaarlijk voor jezelf en voor anderen.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is HA? Huisarts? En waarom hoop je dat, heb je dat niet zelf in de hand?
Je moet aangenomen worden voor de opleiding.
pi_124890909
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef wyccie het volgende:

Je moet aangenomen worden voor de opleiding.
O... ik ging er vanuit dat je al klaar was... hoe lang duurt die specialisatie nog?
pi_124891014
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:50 schreef dyonvbaal het volgende:
O... ik ging er vanuit dat je al klaar was... hoe lang duurt die specialisatie nog?
Klaar met geneeskunde, dan ben je basisarts. Voor elke specialisatie moet je worden aangenomen voor de opleiding daartoe.
HA duurt 3 jaar.
pi_124891432
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:51 schreef wyccie het volgende:

[..]

Klaar met geneeskunde, dan ben je basisarts. Voor elke specialisatie moet je worden aangenomen voor de opleiding daartoe.
HA duurt 3 jaar.
Maar Wyccie, wat mag je dan doen met je opleiding geneeskunde?
pi_124891598
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar Wyccie, wat mag je dan doen met je opleiding geneeskunde?
In het ziekenhuis werken, op allerlei afdelingen als arts-assistent. Op de SEH, bij jeugdzorg, consultatiebureau, van alles.
pi_124891695
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:02 schreef wyccie het volgende:

[..]

In het ziekenhuis werken, op allerlei afdelingen als arts-assistent. Op de SEH, bij jeugdzorg, consultatiebureau, van alles.
Maar overal dus alleen als assistent?
pi_124891760
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar overal dus alleen als assistent?
Ja, want je bent geen specialist. :D
pi_124891799
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:05 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ja, want je bent geen specialist. :D
Hoef je me niet uit te lachen... ;( . Ik heb er geen verstand van...
pi_124891857
Is er een rede waarom je niet aangenomen zou kunnen worden voor de specialisatie? Mogen er maar een bepaald aantal studenten aan deelnemen ofzo?
pi_124891943
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:05 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoef je me niet uit te lachen... ;( . Ik heb er geen verstand van...
Ik lach je niet uit. Het is ook een beetje raar. Als arts-assistent ben je ook gewoon arts, maar je bent gewoon nog niet gespecialiseerd.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Mogen er maar een bepaald aantal studenten aan deelnemen ofzo?
Het is gewoon een sollicitatie.
pi_124892014
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:08 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik lach je niet uit. Het is ook een beetje raar. Als arts-assistent ben je ook gewoon arts, maar je bent gewoon nog niet gespecialiseerd.

[..]

Het is gewoon een sollicitatie.
O fijn zo'n intake/sollicitatie gesprek... en dat voor een opleiding. Lijkt me toch dat als iemand geneeskunde afgerond heeft en daarna wil specialiseren wel gemotiveerd genoeg is...
pi_124892124
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:09 schreef dyonvbaal het volgende:
O fijn zo'n intake/sollicitatie gesprek... en dat voor een opleiding. Lijkt me toch dat als iemand geneeskunde afgerond heeft en daarna wil specialiseren wel gemotiveerd genoeg is...
Er zijn helaas niet genoeg opleidingsplekken per specialisatie.
pi_124892168
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:11 schreef wyccie het volgende:

[..]

Er zijn helaas niet genoeg opleidingsplekken per specialisatie.
Creëer je op die manier niet een tekort aan specialisten? Of is er op het moment zo'n overschot dat dat nodig is?
pi_124892410
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Creëer je op die manier niet een tekort aan specialisten? Of is er op het moment zo'n overschot dat dat nodig is?
Hier op de faculteit studeren elke maand zo'n 30 studenten af. Die kun je onmogelijk allemaal een opleidingsplek aanbieden.
pi_124892772
Ik heb maar MBO gedaan, daar was alles niet zo moeilijk te regelen volgens mij... Ik hoop voor je dat je toegelaten word :)
pi_124893613
Maar als jij een baan wilt na je MBO, moet je toch ook solliciteren? Dit is net zo.
  donderdag 4 april 2013 @ 21:45:56 #261
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124893931
Toen ik begon met studeren, moest je nog loten voor geneeskunde en diergeneeskunde, biologie was een populaire parkeerstudie voor die studies. Later kwam er de decentrale selectie, oftewel solliciteren.
  donderdag 4 april 2013 @ 21:47:32 #262
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124894023
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef wyccie het volgende:

[..]

Jouw financiën boeien me niet, maar het blijft gevaarlijk voor jezelf en voor anderen.

^O^
pi_124894187
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:46 schreef wyccie het volgende:

[..]

Zowel die wit/groene als die wit/blauwe vind ik erg lelijk.
Ik ben wel van het praktische; ik denk dat het net zoiets is als de kettingkast van een fiets? Met kuip is dan handiger. Minder warm aan je been en minder vies. :P

[..]

HA hoop ik.
Het is vooral ook aerodynamischer. Als je veel op de snelweg rijdt (en ik wil er vooral woon-werk mee doen) is een kuip een stuk relaxter rijden.
pi_124894611
Heeft er iemand al eens geprobeerd zelf schoenen te maken? :P
  donderdag 4 april 2013 @ 22:07:09 #265
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124895037
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat lijkt me onbegonnen werk, aangezien zolen nogal specialistisch zijn en gemaakt van rubber.
Heb je wel eens zelf autobanden gemaakt?

Sloffen zou kunnen, gewoon in model breien en een inlegzooltje erin.
pi_124895127
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:07 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Dat lijkt me onbegonnen werk, aangezien zolen nogal specialistisch zijn en gemaakt van rubber.
Heb je wel eens zelf autobanden gemaakt?

Sloffen zou kunnen, gewoon in model breien en een inlegzooltje erin.
Een autoband lijkt me moeilijker dan een schoenzool. Maar ik heb van alle 2 geen verstand...
  donderdag 4 april 2013 @ 22:10:25 #267
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124895209
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:08 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Een autoband lijkt me moeilijker dan een schoenzool. Maar ik heb van alle 2 geen verstand...
Ik ging even uit van wandelschoenen. Complete zolen daarvoor zijn peperduur en complex. Fabriekswerk, denk ik.
Misschien kun je 'nette' schoenen wel zelf leren maken.
pi_124895336
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:10 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Ik ging even uit van wandelschoenen. Complete zolen daarvoor zijn peperduur en complex. Fabriekswerk, denk ik.
Misschien kun je 'nette' schoenen wel zelf leren maken.
Geen flauw idee... Ben op een forum een topic aan het lezen van iemand die de schoenen uit BttF aan het maken is...
pi_124898032
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Geen flauw idee... Ben op een forum een topic aan het lezen van iemand die de schoenen uit BttF aan het maken is...
Link?
pi_124898493
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:58 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Link?
http://www.therpf.com/f9/(...)-171951/index65.html
Niet het topic waar ik het net over had, maar wel een topic met allemaal "gekken" die zelf aan maken/modden zijn
pi_124898592
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:45 schreef Lemans24 het volgende:
Toen ik begon met studeren, moest je nog loten voor geneeskunde en diergeneeskunde
Is dat niet meer zo? :o

quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee, maar ik heb wel eens sloffen gehaakt (die ik nooit draag, zo goed waren ze niet). En ik heb zojuist een kussenhoes genaaid.
pi_124898755
R.I.P. Roger Ebert. ;(
pi_124898805
quote:
3s.gif Op donderdag 4 april 2013 23:11 schreef DragonFodder het volgende:
R.I.P. Roger Ebert. ;(
Wie is dat DF?
Heb al gelezen op de filmpagina.
pi_124898865
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 23:12 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Wie is dat DF?
Enige filmcriticus die ooit een Pulitzer prijs heeft gekregen. Laatste bericht van hem:

http://blogs.suntimes.com/ebert/2013/04/a_leave_of_presense.html
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_124898951
Ik ga maar eens slapen... morgen om half 9 in Rotterdam zijn... :O
  vrijdag 5 april 2013 @ 00:08:27 #276
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124901303
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 23:08 schreef wyccie het volgende:

[..]

Is dat niet meer zo? :o

[..]

Nee, maar ik heb wel eens sloffen gehaakt (die ik nooit draag, zo goed waren ze niet). En ik heb zojuist een kussenhoes genaaid.
Had ik het toch goed hè, dat dat wel kan. En dat zomaar uit m'n analytische hoofd ;)

En zover ik weet, wordt er tegenwoordig decentrale selectie toegepast bij die studies.
pi_124901406
En ik dacht juist dat ze het plan hadden om de loting helemaal af te schaffen.
  vrijdag 5 april 2013 @ 00:14:13 #278
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124901542
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 23:13 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Enige filmcriticus die ooit een Pulitzer prijs heeft gekregen. Laatste bericht van hem:

http://blogs.suntimes.com/ebert/2013/04/a_leave_of_presense.html
Bizar zeg, dat hij twee dagen na het begin van zijn sabatical, overlijdt.

Ondanks dat Ebert van zijn werk hield, laat het maar weer zien dat je niet moet leven om te werken.
En wat mij betreft moet je ook níet sparen voor je pensioen, want voor hetzelfde geld, haal je die leeftijd nooit.
  vrijdag 5 april 2013 @ 00:14:51 #279
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124901570
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 00:11 schreef wyccie het volgende:
En ik dacht juist dat ze het plan hadden om de loting helemaal af te schaffen.
Dat is toch ook zo?
Decentrale selectie is geen loting.
pi_124901836
Ik bedoel dat iedereen die zich aanmeldt toegelaten wordt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 00:14 schreef Lemans24 het volgende:
Ondanks dat Ebert van zijn werk hield, laat het maar weer zien dat je niet moet leven om te werken.
Als je genoeg van je werk houdt, zie ik niet in waarom je dat niet kunt doen.
  vrijdag 5 april 2013 @ 00:23:11 #281
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124901918
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 00:21 schreef wyccie het volgende:

[..]

Als je genoeg van je werk houdt, zie ik niet in waarom je dat niet kunt doen.
Nou, ik ken maar héél weinig mensen die dat hardop zouden durven zeggen, dat ze zouden willen werken tot hun dood.
pi_124903645
Ik ken ze ook niet, maar ze bestaan vast wel. Zo een ben ik dus in ieder geval niet.
  vrijdag 5 april 2013 @ 02:58:15 #283
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124904068
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 01:42 schreef wyccie het volgende:
Ik ken ze ook niet, maar ze bestaan vast wel. Zo een ben ik dus in ieder geval niet.
Gelukkig ;)
pi_124909664
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 01:42 schreef wyccie het volgende:
Je werkt om te leven, niet andersom.
  vrijdag 5 april 2013 @ 14:59:36 #285
357776 ArtistA
Wandelen door het park
  vrijdag 5 april 2013 @ 15:16:57 #286
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124916195

. . . . . . . . .
pi_124916579
quote:
De stijl is leuk, maar veel van de gezichten hadden toch wat herkenbaarder gekund... :@
pi_124916614
quote:
En een beetje jammer van die foutgeschreven titel :P
Mijn reviews
pi_124916706
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 15:26 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

En een beetje jammer van die foutgeschreven titel :P
Meerdere zelfs. :o

Breakfast at Tiffanys -> Breakfast at Tiffany's
Apocalyps Now -> Apocalypse Now
Johhny Five -> Johnny Five
  vrijdag 5 april 2013 @ 15:43:32 #290
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124917314
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 15:28 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Meerdere zelfs. :o

Breakfast at Tiffanys -> Breakfast at Tiffany's
Apocalyps Now -> Apocalypse Now
Johhny Five -> Johnny Five
Idd jammer, maar vind het toch echt wel knap getekend.
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:53:12 #291
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_124922011
quote:
Yep, ik vind de tekeningen ook mooi.. had nog niet eens opgemerkt dat het fout gespeld was...
  vrijdag 5 april 2013 @ 18:00:39 #292
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_124922256
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 00:21 schreef wyccie het volgende:
Slechtste plan ooit. Dat is het Franse en het Waalse systeem, en zorgt juist voor enorm veel problemen. Hier in België gaan de Walen daardoor over hun quota van het aantal artsen heen, waardoor ook Vlaanderen in de problemen komt terwijl zij wel een selectie uitvoeren.
  vrijdag 5 april 2013 @ 18:00:56 #293
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_124922270
Gefeliciteerd met je afstuderen trouwens, wyccie!!
pi_124923257
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:53 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Yep, ik vind de tekeningen ook mooi.. had nog niet eens opgemerkt dat het fout gespeld was...
En Johnny Five moet natuurlijk gewoon Short Circuit heten.
  † In Memoriam † vrijdag 5 april 2013 @ 18:49:45 #295
344020 dekatophetspek
Totally Freaked Out
pi_124923966
Wat nou geen Toho kenners online?
Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!
  vrijdag 5 april 2013 @ 21:28:41 #296
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124931369
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Gefeliciteerd met je afstuderen trouwens, wyccie!!
Oh, dat heb ik even gemist. Gefeliciteerd :D
pi_124938090
Dank je.
  vrijdag 5 april 2013 @ 23:43:38 #298
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_124938219
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 23:41 schreef wyccie het volgende:
Dank je.
you're welcome.
pi_124938350
Hoe lang moet jij nog?
  vrijdag 5 april 2013 @ 23:46:41 #300
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_124938386
2,5 jaar :P
pi_124939188
Dat is niks op een mensenleven. Al een idee welke kant op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')