abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 maart 2013 @ 20:30:38 #1
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124660314

quote:
Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!

Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!

En weer verder!

:W

FMT MEET is geweest, was je er niet bij dan ben je een loser... of gewoon wel een tof persoon die helemaal geen tijd had voor een meet of gewoon een lief persoon die een beetje verlegen is en een soms schrikt van al die internethelden hier, zoals ... ja, je weet wel wie. Dus mensen, help Dyon aan leuke films! Twaalf pagina's lang.
pi_124660345
12 pagina's lang lijkt me wat te veel...

Sience of sleep wil ik trouwens nog wel een keer zien, maar niet vanavond :P
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  vrijdag 29 maart 2013 @ 20:34:51 #3
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124660567
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 20:31 schreef dyonvbaal het volgende:
12 pagina's lang lijkt me wat te veel...

Sience of sleep wil ik trouwens nog wel een keer zien, maar niet vanavond :P
Het is niet voor iedereen denk ik die film. Had 'm vorig jaar opgezet voor een groep van 8 vrienden ofzo en iedereen haakte af, 5 minuten voor het einde. Na het zien van deze film heb ik 'm zeker 10 keer gekeken in twee maanden tijd. Hij is romantisch en tegelijkertijd helemaal niet. Het is grappig, leuk en soms raar tegelijkertijd. Michel Gondry heeft met die film meer indruk op me gemaakt dan welke andere regisseur dan ook. Misschien komt het wel omdat ik nog te weinig films heb gezien, weet niet :P
pi_124660696
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 20:34 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Het is niet voor iedereen denk ik die film. Had 'm vorig jaar opgezet voor een groep van 8 vrienden ofzo en iedereen haakte af, 5 minuten voor het einde. Na het zien van deze film heb ik 'm zeker 10 keer gekeken in twee maanden tijd. Hij is romantisch en tegelijkertijd helemaal niet. Het is grappig, leuk en soms raar tegelijkertijd. Michel Gondry heeft met die film meer indruk op me gemaakt dan welke andere regisseur dan ook. Misschien komt het wel omdat ik nog te weinig films heb gezien, weet niet :P
Tis echt erg, ik heb de film beneden in mijn dvd-rek staan. Maar ik heb em nog nooit gekeken.. terwijl ik dat dus wel wil eigenlijk...
Komt volgende week wel ergens :D
  vrijdag 29 maart 2013 @ 20:39:28 #5
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124660815
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Tis echt erg, ik heb de film beneden in mijn dvd-rek staan. Maar ik heb em nog nooit gekeken.. terwijl ik dat dus wel wil eigenlijk...
Komt volgende week wel ergens :D
:)
Ik ken het. Heb de film al maanden geleden uitgeleend aan een vriend en hij wil er maar niet aan beginnen. Eigenlijk moet je 'm gewoon opzetten. Je wordt meteen in het verhaal gegooid en als je het na 10 minuten nog niet leuk vindt kun je 'm eigenlijk al meteen uitzetten.
pi_124660885
Dat doe ik niet vaak, een film uitzetten. Ik kijk een film liever af, ook al vind ik em slecht...
  vrijdag 29 maart 2013 @ 20:53:09 #7
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_124661564
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 20:16 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Apocalypse Now
Zag dit pas nadat ik een vraag had gesteld. ^O^
pi_124703097
@ wyccie: ik ben langs die winkeltjes gegaan, maar dat is wel erg truttig allemaal zeg :{ -O-
pi_124703335
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 22:54 schreef Robby87 het volgende:
@ wyccie: ik ben langs die winkeltjes gegaan, maar dat is wel erg truttig allemaal zeg :{ -O-
Maar dat zei ik toch al. :@
Wat voor stijl zoek je? Ik bestel ook wel eens kaarten online, vaak wat ouderwetse of kitscherige.
Dille en Kamille:
http://www.dille-kamille.(...)anse-reclame-ricqles
http://www.dille-kamille.(...)e-met-vogel-uit-kooi
pi_124703466
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:00 schreef wyccie het volgende:

[..]

Maar dat zei ik toch al. :@
Wat voor stijl zoek je? Ik bestel ook wel eens kaarten online, vaak wat ouderwetse of kitscherige.
Dille en Kamille:
http://www.dille-kamille.(...)anse-reclame-ricqles
http://www.dille-kamille.(...)e-met-vogel-uit-kooi
Ik had al een leuke van Loesje gevonden, bij van A t/m Z, vlakbij Keizer Karel... klein winkeltje met echt ongelooflijk veel kaarten.
pi_124703851
Oh ja, klopt. Die hebben behalve tijdschriften ook kaarten.
Zelf ben ik geen fan van Loesje.
pi_124704148
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:13 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, klopt. Die hebben behalve tijdschriften ook kaarten.
Zelf ben ik geen fan van Loesje.
Ik ben ook geen fan, maar heb wel een leuke voor deze gelegenheid (geen verjaardag ofzo).

Maar waarom vind je het niks?
pi_124704612
Puberale 'wijsheden'.
En ik vind een kaart toch specialer als er iets meer dan een zwarte tekst op staat.
pi_124704742
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:31 schreef wyccie het volgende:
Puberale 'wijsheden'.
En ik vind een kaart toch specialer als er iets meer dan een zwarte tekst op staat.
Ik heb ze niet allemaal bekeken, maar ik vond deze wel aardig.

Dat winkeltje heeft trouwens ook hele droge, met Duitse teksten en van die foto's van oude stelletjes en settings enzo :P
pi_124705488
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:35 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb ze niet allemaal bekeken, maar ik vond deze wel aardig.

Dat winkeltje heeft trouwens ook hele droge, met Duitse teksten en van die foto's van oude stelletjes en settings enzo :P
Oh ja, dat ken ik. Heb er ook een paar van. :Y Heb aan Postcrossing gedaan en veel kaarten verzameld. Van die droge humor tot aan zoetsappige afbeeldingen.
pi_124708052
Wat is postcrossing?
pi_124708138
Je stuurt gewoon leuke ansichtkaarten naar mensen die je niet kent. Je kunt je registreren op de site, dan krijg je adressen en registratiecodes.

[ Bericht 0% gewijzigd door wyccie op 31-03-2013 01:34:01 ]
pi_124711131
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:14 schreef wyccie het volgende:
Je stuurt gewoon leuke ansichtkaarten naar mensen die je niet kent. Je kunt je registreren op de site, dan krijg je adressen en registratiecodes.
Grappig :) Ik wist niet dat dat bestond, heb je nog meer van die aparte hobby's?
pi_124711136
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:14 schreef wyccie het volgende:
Doet mijn vrouw ook. Is wel grappig om zomaar kaarten te krijgen van over de hele wereld
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_124713625
Ik doe ook aan postcrossing, vind het alleen jammer dat er vaak niks persoonlijks op het kaartje staat en dat het kaartje vaak wel random is (dus dat ze je profiel niet echt hebben gelezen bedoel ik).
Maar het is wel een leuk initiatief :Y
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_124723160
:O
pi_124724009
Iemand hier die me een leuke film kan aanraden....die ik nog niet gezien heb? :P
pi_124724049
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:10 schreef Sands het volgende:
Iemand hier die me een leuke film kan aanraden....die ik nog niet gezien heb? :P
ga the last wave eens kijken :P
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper
Mijn reviews
pi_124724093
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:12 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

ga the last wave eens kijken :P
Ga ik die leuk/goed vinden?
pi_124724193
quote: