Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Het is niet voor iedereen denk ik die film. Had 'm vorig jaar opgezet voor een groep van 8 vrienden ofzo en iedereen haakte af, 5 minuten voor het einde. Na het zien van deze film heb ik 'm zeker 10 keer gekeken in twee maanden tijd. Hij is romantisch en tegelijkertijd helemaal niet. Het is grappig, leuk en soms raar tegelijkertijd. Michel Gondry heeft met die film meer indruk op me gemaakt dan welke andere regisseur dan ook. Misschien komt het wel omdat ik nog te weinig films heb gezien, weet nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:31 schreef dyonvbaal het volgende:
12 pagina's lang lijkt me wat te veel...
Sience of sleep wil ik trouwens nog wel een keer zien, maar niet vanavond
Tis echt erg, ik heb de film beneden in mijn dvd-rek staan. Maar ik heb em nog nooit gekeken.. terwijl ik dat dus wel wil eigenlijk...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:34 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Het is niet voor iedereen denk ik die film. Had 'm vorig jaar opgezet voor een groep van 8 vrienden ofzo en iedereen haakte af, 5 minuten voor het einde. Na het zien van deze film heb ik 'm zeker 10 keer gekeken in twee maanden tijd. Hij is romantisch en tegelijkertijd helemaal niet. Het is grappig, leuk en soms raar tegelijkertijd. Michel Gondry heeft met die film meer indruk op me gemaakt dan welke andere regisseur dan ook. Misschien komt het wel omdat ik nog te weinig films heb gezien, weet niet
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tis echt erg, ik heb de film beneden in mijn dvd-rek staan. Maar ik heb em nog nooit gekeken.. terwijl ik dat dus wel wil eigenlijk...
Komt volgende week wel ergens
Maar dat zei ik toch al.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:54 schreef Robby87 het volgende:
@ wyccie: ik ben langs die winkeltjes gegaan, maar dat is wel erg truttig allemaal zeg![]()
Ik had al een leuke van Loesje gevonden, bij van A t/m Z, vlakbij Keizer Karel... klein winkeltje met echt ongelooflijk veel kaarten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dat zei ik toch al.![]()
Wat voor stijl zoek je? Ik bestel ook wel eens kaarten online, vaak wat ouderwetse of kitscherige.
Dille en Kamille:
http://www.dille-kamille.(...)anse-reclame-ricqles
http://www.dille-kamille.(...)e-met-vogel-uit-kooi
Ik ben ook geen fan, maar heb wel een leuke voor deze gelegenheid (geen verjaardag ofzo).quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:13 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, klopt. Die hebben behalve tijdschriften ook kaarten.
Zelf ben ik geen fan van Loesje.
Ik heb ze niet allemaal bekeken, maar ik vond deze wel aardig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:31 schreef wyccie het volgende:
Puberale 'wijsheden'.
En ik vind een kaart toch specialer als er iets meer dan een zwarte tekst op staat.
Oh ja, dat ken ik. Heb er ook een paar van.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:35 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb ze niet allemaal bekeken, maar ik vond deze wel aardig.
Dat winkeltje heeft trouwens ook hele droge, met Duitse teksten en van die foto's van oude stelletjes en settings enzo
Grappigquote:Op zondag 31 maart 2013 01:14 schreef wyccie het volgende:
Je stuurt gewoon leuke ansichtkaarten naar mensen die je niet kent. Je kunt je registreren op de site, dan krijg je adressen en registratiecodes.
Doet mijn vrouw ook. Is wel grappig om zomaar kaarten te krijgen van over de hele wereldquote:Op zondag 31 maart 2013 01:14 schreef wyccie het volgende:
Je stuurt gewoon leuke ansichtkaarten naar mensen die je niet kent. Je kunt je registreren op de site, dan krijg je adressen en registratiecodes.
ga the last wave eens kijkenquote:Op zondag 31 maart 2013 17:10 schreef Sands het volgende:
Iemand hier die me een leuke film kan aanraden....die ik nog niet gezien heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |