Daar kun je gewoon een Panasonic TX-P50UT50 of Samsung PS51E550 voor kopen wat fatsoenlijke televisies zijn. En dan houd je nog geld over en heb je nog een grotere televisie ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Voor 750 euro heb je geen fatsoenlijke tv van 45+ inch
heb je dan geen last van inbranden?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:55 schreef dutch-lycan het volgende:
en doe geen led. plasma is veel mooier. veel natuurlijker. en ga nou niet zeuren over het stroomverbruik. paar tientjes op jaarbasis.
Daar hebben enkel nog de mensen zonder plasma televisie last van.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
heb je dan geen last van inbranden?
geen phillips nemen, nooit niet
ach weet ik veel ik kijk geen tvquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar hebben enkel nog de mensen zonder plasma televisie last van.
hoezo geen philips?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
heb je dan geen last van inbranden?
geen phillips nemen, nooit niet
beetje onderbouwing aubquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
2012 modellen zijn zeg maar...slecht.
Motion interpolation werkt niet goed waardoor je eigenlijk niets aan een 100Hz of 200Hz televisie hebt, menu is als dikke stront door een trechter, kleur, kijkhoek en contrast zijn vaak belabberd, sommige modellen kunnen niet goed hun warmte kwijt...quote:
Eigenlijk niet. In die prijsklasse met dat formaat als wens, kun je enkel een 50Hz LCD televisie krijgen welk zwaar onderdoet tegenover de eerder genoemde Panasonic TX-P50UT50 of Samsung PS51E550.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:55 schreef SToRM81 het volgende:
In die prijsklasse zou je misschien kunnen kijken voor een LG, die bieden veel waar voor hun geld.
LG gebruikt ook nog eens passieve 3D wat prettig is om naar te kijken en je hebt geen dure active shutter brillen nodig.
Je krijgt volgens mij bij de meeste LG's meerdere 3D brillen gratis erbij.
Omdat plasma in die prijsklasse nog altijd een stuk beter is dan LCD.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:03 schreef SToRM81 het volgende:
De TS geeft als voorkeur een LED tv, dus waarom zou ik dan een plasma voorstellen?
Ik zou persoonlijk ook niet snel voor plasma kiezen.
Hoe lang heb jij onder een steen gelegen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:48 schreef Zolder het volgende:
je moet letten op een HD Ready logo en als je een groter budget hebt op het full hd logo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |