SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by je boy Monerpoly:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Uhm, de LaPo opent een nieuw deel.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Super Silver Haze rook ik het meest. En aan de kwaliteit ligt het niet, ik haal ook regelmatig wiet uit Amsterdamquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat rook je dan voor wiet? Ik heb wel echt hele sterke en goeie wiet.![]()
![]()
Ah, ik rook ook Haze (Amnesia). Dan weet ik het ook niet, misschien omdat ik geen zwaardere dingen zoals bong enzo ben gewend.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Super Silver Haze rook ik het meest. En aan de kwaliteit ligt het niet, ik haal ook regelmatig wiet uit AmsterdamDit -- Parkiet is mijn papa
Ik heb ook een redelijke tolerantie opgebouwd afgelopen tijdquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, ik rook ook Haze (Amnesia). Dan weet ik het ook niet, misschien omdat ik geen zwaardere dingen zoals bong enzo ben gewend.Rook meestal minstens 4 dagen in de week..
![]()
![]()
Studeur
Dat is wel duur, ofniet?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik heb ook een redelijke tolerantie opgebouwd afgelopen tijdRook meestal minstens 4 dagen in de week..
Hoeft niet, ik heb in januari en februari dagelijks gerookt en ik denk dat ik toen per maand misschien 4-5 gram rookte.quote:das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
quote:
Van dat topic is nu al meer gekomen dan ik had verwacht.
goeden topic hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Van dat topic is nu al meer gekomen dan ik had verwacht.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
ik hink wel tegen het dubbele aan denk ikquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik heb in januari en februari dagelijks gerookt en ik denk dat ik toen per maand misschien 4-5 gram rookte.![]()
minstens 7 iig![]()
![]()
4-5 gram per maand?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik heb in januari en februari dagelijks gerookt en ik denk dat ik toen per maand misschien 4-5 gram rookte.
das toch niet veel imhoHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Inderdaad, heb een tijdje gehad dat dat er in een week doorheen gingquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:40 schreef Olment het volgende:
[..]
4-5 gram per maand?
das toch niet veel imho
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ik rook doordeweeks maximaal een halve gram en in het weekend heb ik uitschieters van max 1 gramquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik heb in januari en februari dagelijks gerookt en ik denk dat ik toen per maand misschien 4-5 gram rookte.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Zeker als je zo nu en dan met een paar vrienden een blunt rooktquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Inderdaad, heb een tijdje gehad dat dat er in een week doorheen ging![]()
![]()
dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Inderdaad, heb een tijdje gehad dat dat er in een week doorheen ging
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Bleh ik moet eens richting het station gaan, mijn pa haalt me straks op
Vastzitten aan tijd
Een vriend van mij die gaat volgens mij iedere 2-3 dagen naar de shop, dat vind ik wel heel extreem
die periode heb ik ook gehadquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Een vriend van mij die gaat volgens mij iedere 2-3 dagen naar de shop, dat vind ik wel heel extreem
grammetje per dag,, minimaal
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik heb ook een vriend die er 5 gram in 3 dagen doorheen rooktOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
nah geen zin om op te staan lolquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:44 schreef OllieWilliams het volgende:
valt zwaar zo op de nuchtere maagEerst ff naar de appie voor ik verder rook
![]()
![]()
quote:Dan stop je wel weinig in je joint?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik heb in januari en februari dagelijks gerookt en ik denk dat ik toen per maand misschien 4-5 gram rookte.Dit -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: