PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Of je nou gewoon erlangs rent of het met LB+Y doetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
3x zelfs, 2x met MLS bronze tegen MLS bronze en 1x tegen mijn silver Mex team.
[..]
Ik speel helemaal niet zoals hen, ik heb snelle spelers maar ik abuse niet en ik doe geen LB+Y. Verder heb ik niet de snelste spitsen want dan had ik wel Slew en Westcarr gehad. Ik krijg eerder de indruk dat jij zoals hen speelt.
Nou was dat wel een vreemd potjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:34 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Alle teams zijn sneller en beter dan de mijne van de randomteamstoch al 1x gewonnen
Nee, met jouw spelers kan ik niet skillen want geen 5* skillersquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou was dat wel een vreemd potje![]()
Aan de andere kant had jij wel meer verdiend in dat potje dat ik wonMaar met exact dezelfde teams denk ik dat jij van mij wint, jij bent veel effectiever dan ik.
Worstvingers he, ik heb van die kleine hijskraantjes die ze op moeten tillen want zelf lukt het niet meer. Is hetzelfde met mijn andere worst trouwensquote:
zal hem straks eens posten als ik thuis ben..als de unibet history nog een beetje werkt met die nieuwe site tenminstequote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:35 schreef Kamikazie het volgende:
Wedden of gokken? Was mijn TT
Maar Tim86, vertel meer over je fungokje
Doe UP Cavalieri op goal, hij is wel goed.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:36 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
VDM jouw team is echt niet zoveel minder dan dat van mij. Jij baseerde dat pas ook al op het feit dat dat van mij duurder is.. maar dat komt door wally en danilnho, maar dat zijn silvers geen 80 golds
Als we dan toch teams laten zien, hierbij mijn skillquit squadquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:36 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
VDM jouw team is echt niet zoveel minder dan dat van mij. Jij baseerde dat pas ook al op het feit dat dat van mij duurder is.. maar dat komt door wally en danilnho, maar dat zijn silvers geen 80 golds
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als we dan toch teams laten zien, hierbij mijn skillquit squad
[ afbeelding ]
Kom maar met de liefde
Betaal maar voor die liefde, coins zat zie ik zo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom maar met de liefde
Nu is het wel duidelijk waarom die gequit heeftquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom maar met de liefde
Mag niet. Dat was mijn random die keeperquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe UP Cavalieri op goal, hij is wel goed.
Klopt, ik trek mijn conclusies puur door het feit dat mijn team zo goedkoop is
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mag niet. Dat was mijn random die keeper
Agbon Pedro en Gargano waren verplicht hequote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nu is het wel duidelijk waarom die gequit heeft
Deze zaak kent meer plotselinge wendingen dan GTST.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Agbon Pedro en Gargano waren verplicht heDit graag even in ogenschouw nemen
Ik die Koreaanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:39 schreef vandermar het volgende:
Ik nam Olijve gewoon als random speler
Die heb je zelf gekozen he, je hoefde Agbon niet te nemen!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Agbon Pedro en Gargano waren verplicht heDit graag even in ogenschouw nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |