Ga ik nu eens doenquote:
Nou niet gaan doen alsof je zo goed bent hequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:25 schreef KneusTeun het volgende:
Bij FIFA13 quiten er wel belachelijk veel lui
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:23 schreef Rossdale het volgende:
Denk dat ik vanavond End Game ga halen Stefke
Join je deze keer wel de party danquote:Op woensdag 3 april 2013 13:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Misschien bestijg ik je ijzeren ros wel Ross, je merkt t wel of ik online kom of niet
speciaal voor jou :quote:Op woensdag 3 april 2013 16:02 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.psv.nl/PSV-Phoxy-Club/Phoxy-Camping.htm
Dit is de droom van Nick.
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik lanceer mezelf over een rots en knal zo alsnog tegen je jet aan
Dat gaan we doen.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik lanceer mezelf over een rots en knal zo alsnog tegen je jet aan
en dan weer alle ballen blokken zeker?quote:Op donderdag 4 april 2013 09:11 schreef Rossdale het volgende:
Clubs was wel weer tof gisteren
Alleen heb ik er maar één balletje in kunnen knikken met het koppie... Misschien Herman toch maar weer slomer, maar een halve meter langer maken
Moet je maar op het doel mikken ipv op mijquote:Op donderdag 4 april 2013 11:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
en dan weer alle ballen blokken zeker?
Is dat nice? ik kreeg het spaans benauwd in zo'n ding! en dan was ie niet eens onder!?!?!@?!quote:
Dat maak je wel verdomde moeilijk met die dikke den blijker van jouquote:Op donderdag 4 april 2013 11:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet je maar op het doel mikken ipv op mij
dunno, ben nog nooit op de huidige geweest. Maar wel mooi extra cashquote:Op donderdag 4 april 2013 11:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is dat nice? ik kreeg het spaans benauwd in zo'n ding! en dan was ie niet eens onder!?!?!@?!
Alleen eerste aflevering gezien, kijk eerst even House of Cards afquote:Op donderdag 4 april 2013 12:00 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat maak je wel verdomde moeilijk met die dikke den blijker van jou
Hoe ver ben je met Justified?
Heb je gewoon nog 4 seizoenen om van te genieten..quote:Op donderdag 4 april 2013 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen eerste aflevering gezien, kijk eerst even House of Cards afMaarja moet de nieuwe Game of Thrones ook nog kijken
I know, gaat ongetwijfeld lukkenquote:Op donderdag 4 april 2013 12:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Heb je gewoon nog 4 seizoenen om van te genieten..
GoT ging aardig rap voorbijquote:Op donderdag 4 april 2013 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen eerste aflevering gezien, kijk eerst even House of Cards afMaarja moet de nieuwe Game of Thrones ook nog kijken
Echt he? Was zo voorbij.. maar genoeg verhaallijnen om dit een goed seizoen te makenquote:Op donderdag 4 april 2013 15:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
GoT ging aardig rap voorbijMaar dit gaat wel een tof seizoen worden denk ik zo
Ja man, dacht echt na dat laatste stukje van waar is de rest gvdquote:Op donderdag 4 april 2013 16:11 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Echt he? Was zo voorbij.. maar genoeg verhaallijnen om dit een goed seizoen te maken
ja ben net op 1 geweest, echt vette shitquote:Op donderdag 4 april 2013 12:11 schreef Cliffy het volgende:
Vruuger een rondleiding gehad op zo'n sub van m'n oom die bij de marine werkte, vette shit wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |