Daarom moet je ook clubs doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:25 schreef KneusTeun het volgende:
Bij FIFA13 quiten er wel belachelijk veel lui
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja die epische battle scene, we vallen de iron throne aan. Lets bring 5 soldiers and a horse!!! the battle was EPIC!!@>#!@>!@#!@
FUT is ook wel leuk vooral in de lagere divisies daar zitten echt verstandelijk gehandicapten. Gewoon goedkoop BPL team maken en bitches ownen. Je moet een keer mee doen met clubs dat is hilarisch vooral als het niet zo goed gaatquote:
Eigen keeperquote:Op woensdag 3 april 2013 12:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
FUT is ook wel leuk vooral in de lagere divisies daar zitten echt verstandelijk gehandicapten. Gewoon goedkoop BPL team maken en bitches ownen. Je moet een keer mee doen met clubs dat is hilarisch vooral als het niet zo goed gaat
Ik vind dat hele gepriegel met kaartjes echt kut... Clubs is leuk. Gewoon met een aantal man in hetzelfde team spelenquote:
Ja,was weer 4 uurquote:Op woensdag 3 april 2013 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe was die verjaardag Piet, nog laat gemaakt? Vanavond nog even clubs met wat mensen?
Geen fifa?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:28 schreef Rossdale het volgende:
Zo, Eng Game staat in de downloadrij
Wie wil er vanavond bij mij achter op de brommert?
Misschien bestijg ik je ijzeren ros wel Ross, je merkt t wel of ik online kom of nietquote:Op woensdag 3 april 2013 13:28 schreef Rossdale het volgende:
Uiteraard ook FIFAquote:Op woensdag 3 april 2013 13:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Geen fifa?haal ik fifa gaat iedereen aan de eind game!
Mooi mooi mooiquote:Op woensdag 3 april 2013 13:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Misschien bestijg ik je ijzeren ros wel Ross, je merkt t wel of ik online kom of niet
En dan tegen een boom aanrijden zeker?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:28 schreef Rossdale het volgende:
Ik lanceer mezelf over een rots en knal zo alsnog tegen je jet aanquote:Op woensdag 3 april 2013 14:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En dan tegen een boom aanrijden zeker?
kun je makkelijk doen, die brommers knallen over alles heen!quote:Op woensdag 3 april 2013 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik lanceer mezelf over een rots en knal zo alsnog tegen je jet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |