Wat is er mis met deze engine?quote:Op maandag 1 april 2013 12:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee cod wordt pas goty als ze een nieuwe engine gaan gebruiken
Dus je weet het gewoon niet. Dat maakt voor de rest ook niet uit maar verkoop dan ook geen onzinquote:
Gewoon met AK's op het veldquote:Op maandag 1 april 2013 12:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Oh Stef dit team:
http://www.futhead.com/fifa/squads/8455958/#
Echt he, en als je boos bent gewoon je eigen opblazen.quote:Op maandag 1 april 2013 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gewoon met AK's op het veld
Ben echt een sneu team aan het maken met Eto'o
Zou zo mooi zijn hequote:Op maandag 1 april 2013 12:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Echt he, en als je boos bent gewoon je eigen opblazen.
quote:Op maandag 1 april 2013 12:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
[ [ afbeelding ] ]
WAT DE FUCKwaarom heb je een snijmachine op je kamer staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TWD spoiler
quote:Op maandag 1 april 2013 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TWD spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Als je de serie op televisie bedoelt ben ik het met je eens.quote:
Boeken zijn wel briljant inderdaadquote:Op maandag 1 april 2013 15:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je de serie op televisie bedoelt ben ik het met je eens.
Dit. Daarom ben ik halverwege seizoen 3 gekapt, tergende serie na seizoen 2.quote:Op maandag 1 april 2013 14:58 schreef KoningStoma het volgende:
Dat was vanaf seizoen 2 al zo. Soms zit er een goeie aflevering tussen, maar meestal zit je gewoon naar een langdradige soap te kijken.
Dat einde van seizoen 2 ook totale chaosquote:Op maandag 1 april 2013 16:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit. Daarom ben ik halverwege seizoen 3 gekapt, tergende serie na seizoen 2.
Zodat ze wat kunnen doenquote:Op maandag 1 april 2013 15:39 schreef KneusTeun het volgende:
Vanavond Game of thrones maar weer is verder kijken, hopelijk dat budget wat groter is voor dit seizoen.
Beetje battles fatsoenlijk in beeld brengen ipv 5 vs 5, beetje in algemene aankleding verder uitwerken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |