Kan je eindelijk GoW gaan halenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nog een halve dag morgen en dan heb ik weekend
die ruok je niet, kan met geluk toch maar 1x per week douche, en dan op een waterbesparende manierquote:Op donderdag 4 april 2013 16:53 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zou de hele dag bonen en uien vreten in zo'n ding
Heb hem al lang co op gespeeld maar de MP is echt kut geworden dus denk niet dat ik hem ga kopenquote:
Niet minder dan andersquote:Op donderdag 4 april 2013 17:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die ruok je niet, kan met geluk toch maar 1x per week douche, en dan op een waterbesparende manier
Ja ik wist niet wat ik er van moest denkenquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 07:17 schreef Michhas het volgende:
╔══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╗
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Repost this if ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ you are a beautiful strong black woman ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ who don’t need no man ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
╚══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╝
Classic MiMiquote:Op vrijdag 5 april 2013 07:17 schreef Michhas het volgende:
╔══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╗
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Repost this if ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ you are a beautiful strong black woman ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ who don’t need no man ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
╚══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╝
quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Xbox-gamers zijn de beste sekspartners
Nick moet wel erg goed zijn dan, met die 80 Xbox'en van hem
hier in den helder is het lekker zonnigquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:32 schreef Michhas het volgende:
Wat een kloteweer, vorige week hadden we tenminste nog wat zon
Mooi, kunnen we dat voortaan gebruiken als openingszinquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Xbox-gamers zijn de beste sekspartners
Nick moet wel erg goed zijn dan, met die 80 Xbox'en van hem
quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we dat voortaan gebruiken als openingszin![]()
[..]
[ afbeelding ]
40 year old virgin!quote:
Het feit dat jij over mijn moeder heen zou gaan zegt al genoeg... ik zou mijn hond er nog van af trappen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:33 schreef KoningStoma het volgende:
Nee hoor. Vraag maar aan je moeder.
[ afbeelding ]
hoezo? gewoon een zak over die kop en een geurkaars aansteken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het feit dat jij over mijn moeder heen zou gaan zegt al genoeg... ik zou mijn hond er nog van af trappen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
we kunnen ook een potje gaan knikkeren en kijken wie de stoerste is wat jij wilquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
Doe eens lief, moeders erbij halen... hoe basisschool.
Moest lachenquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
hoezo? gewoon een zak over die kop en een geurkaars aansteken.
[..]
we kunnen ook een potje gaan knikkeren en kijken wie de stoerste is wat jij wil
quote:
quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
En meer boeiende nummers hebben ze niet
Die is ook wel nice jaquote:
Fabolous is het altijd net niet geweest.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die is ook wel nice ja ! Maar Fabolous? Hmm weet niet, dit is wel een chill nummer van hem :
Fabolous - Baby Don't Go ft. Jermaine Dupri
Pop, Lock & Drop Itquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Fabolous is het altijd net niet geweest.![]()
quote:
what de hell mack, volgens mij ben ik net iets dommer gewordenquote:
Kom terug man.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kanker FIFA kanker EA kanker politie kanker hoeren
Ideaal.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:15 schreef badboynova het volgende:
M$ bouwt een speciale functie in voor Stoma op de next gen xbox
[ afbeelding ]
Dan hoeft hij zelf niet te dashboarden
Age of Empires II HD-RELOADEDquote:
Die meneer heeft wel een punt. Ik hoef geen xbox waar je geen games mee kan spelen zonder een internetverbinding.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
what de hell mack, volgens mij ben ik net iets dommer geworden
Iedereen hier weet dat je liegt. Je houd alleen jezelf voor de gek.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die meneer heeft wel een punt. Ik hoef geen xbox waar je geen games mee kan spelen zonder een internetverbinding.
IK KOOP EEN PS4 JIJ BEPAALT ME LEVEN NIETquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Iedereen hier weet dat je liegt. Je houd alleen jezelf voor de gek.
Ik zie stoma online ik kan hem. Geen message sturen wat us dit hallo hallo helpdesk hsskdesnk hlo dat kan toch niet zomaarquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
IK KOOP EEN PS4 JIJ BEPAALT ME LEVEN NIET
Deze man weet dat ik dat niet hup zo allesquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Iedereen hier weet dat je liegt. Je houd alleen jezelf voor de gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 06:22 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Badass op zijn nieuwe Tim's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 06:22 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BaardDaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
korte rokjesquote:
Kut kind moet zich gewoon maar gedragen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:48 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
zet het op je profil jongens dat heb ik ook gedaan!!!!
En toen ging ik er vanaf met 3-1 tegen een duits team met Di Natale en Miccoliquote:
Zie ik ook wel gebeuren, speelt ook niet heel sterk de afgelopen wekenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laat Ajax morgen nou eerst maar eens van Heracles winnen
Ze doen met opzet slecht spelen, want ze willen een nieuw stadion maar de gemeente doet moeilijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zie ik ook wel gebeuren, speelt ook niet heel sterk de afgelopen weken
Te laat gelezenquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mimi mocht je willen kijken het is nu live
Als dat zo was, dan heeft de gemeente ook geen reden om een nieuw stadion te betalenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:53 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ze doen met opzet slecht spelen, want ze willen een nieuw stadion maar de gemeente doet moeilijk.
Heracles is nog steeds geen Psv
Heracles is nog steeds geen Psvquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan heeft de gemeente ook geen reden om een nieuw stadion te betalen
rest heb ik niet gelezen
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heracles is nog steeds geen Psv
Ze doen met opzet slecht spelen, want ze willen een nieuw stadion maar de gemeente doet moeilijk.
( op speciaal verzoek ff omgedraaid voor Nick)
alles hier lekkahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |