Kut kind moet zich gewoon maar gedragen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:48 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
zet het op je profil jongens dat heb ik ook gedaan!!!!
En toen ging ik er vanaf met 3-1 tegen een duits team met Di Natale en Miccoliquote:
Zie ik ook wel gebeuren, speelt ook niet heel sterk de afgelopen wekenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laat Ajax morgen nou eerst maar eens van Heracles winnen
Ze doen met opzet slecht spelen, want ze willen een nieuw stadion maar de gemeente doet moeilijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zie ik ook wel gebeuren, speelt ook niet heel sterk de afgelopen weken
Te laat gelezenquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mimi mocht je willen kijken het is nu live
Als dat zo was, dan heeft de gemeente ook geen reden om een nieuw stadion te betalenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:53 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ze doen met opzet slecht spelen, want ze willen een nieuw stadion maar de gemeente doet moeilijk.
Heracles is nog steeds geen Psv
Heracles is nog steeds geen Psvquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan heeft de gemeente ook geen reden om een nieuw stadion te betalen
rest heb ik niet gelezen
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heracles is nog steeds geen Psv
Ze doen met opzet slecht spelen, want ze willen een nieuw stadion maar de gemeente doet moeilijk.
( op speciaal verzoek ff omgedraaid voor Nick)
alles hier lekkahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |