what de hell mack, volgens mij ben ik net iets dommer gewordenquote:
Kom terug man.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kanker FIFA kanker EA kanker politie kanker hoeren
Ideaal.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:15 schreef badboynova het volgende:
M$ bouwt een speciale functie in voor Stoma op de next gen xbox
[ afbeelding ]
Dan hoeft hij zelf niet te dashboarden
Age of Empires II HD-RELOADEDquote:
Die meneer heeft wel een punt. Ik hoef geen xbox waar je geen games mee kan spelen zonder een internetverbinding.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
what de hell mack, volgens mij ben ik net iets dommer geworden
Iedereen hier weet dat je liegt. Je houd alleen jezelf voor de gek.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die meneer heeft wel een punt. Ik hoef geen xbox waar je geen games mee kan spelen zonder een internetverbinding.
IK KOOP EEN PS4 JIJ BEPAALT ME LEVEN NIETquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Iedereen hier weet dat je liegt. Je houd alleen jezelf voor de gek.
Ik zie stoma online ik kan hem. Geen message sturen wat us dit hallo hallo helpdesk hsskdesnk hlo dat kan toch niet zomaarquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
IK KOOP EEN PS4 JIJ BEPAALT ME LEVEN NIET
Deze man weet dat ik dat niet hup zo allesquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Iedereen hier weet dat je liegt. Je houd alleen jezelf voor de gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 06:22 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Badass op zijn nieuwe Tim's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 06:22 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BaardDaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
korte rokjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |