SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk deze strakke jongens
Moie basisopstelling 11 tegen 11 schalbe penalty corne
realistische grafix motionblur op de bal dikke sliding
veiligheid en vakmanschap, is een opleiding die kinderen voorbereid voor de basis opleiding bij defensie en met die lui moet ik mee lopenquote:
Ach, beetje chillen en 18-jarige armychicks checkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
veiligheid en vakmanschap, is een opleiding die kinderen voorbereid voor de basis opleiding bij defensie en met die lui moet ik mee lopen
nee 16 jarige chicks, veva is bedoeld voor kinders die te jong zijn voor het legerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ach, beetje chillen en 18-jarige armychicks checken
we zitten weer in divisie 7 dus?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:38 schreef Rossdale het volgende:
28/03/13 onthoud de datum! Dat rossdale een hattrick maakte
Dan doen Nick, Ross en ik wel weer ff promoverenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Weekend bitchesssss, vanavond zuipen met Pieter en DesmondKilometer
En dan de koningvandevoorzettendienietwordenafgemaakt vergeten he?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:46 schreef Cliffy het volgende:
Dan doen Nick, Ross en ik wel weer ff promoveren
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En dan de koningvandevoorzettendienietwordenafgemaakt vergeten he?
Paar dagen terug hadden Nick, Ross en ik een winstreak van 5 ofzo waardoor we weer in div5 zatenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En dan de koningvandevoorzettendienietwordenafgemaakt vergeten he?
Als jij al mijn voorzetten had afgemaakt had Real Madrid me al lang overgekocht voor 2 sixpack bier en 10 poolse worstjes. Maar nee.. hooorquote:
Ik kan er niet bij zijn mi mang, heb nog geprobeerd om dingen te verzetten maar helaasquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Weekend bitchesssss, vanavond zuipen met Pieter en DesmondKilometer
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kan er niet bij zijn mi mang, heb nog geprobeerd om dingen te verzetten maar helaas
Briljantquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als jij al mijn voorzetten had afgemaakt had Real Madrid me al lang overgekocht voor 2 sixpack bier en 10 poolse worstjes. Maar nee.. hooor
Van de zomer gaan we zeker nog een keer Erdingertjes drinken dan ga je gewoon meequote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kan er niet bij zijn mi mang, heb nog geprobeerd om dingen te verzetten maar helaas
doe tussen 22jul en 11 aug liefst begin of einde want dan heb ik zomerverlofquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van de zomer gaan we zeker nog een keer Erdingertjes drinken dan ga je gewoon mee
Sowieso manquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van de zomer gaan we zeker nog een keer Erdingertjes drinken dan ga je gewoon mee
Man man Erdingers zijn altijd een goed idee maar in de zomer op het terras zijn ze het bestquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sowieso man
Ik ga vanavond ook wel Erdingers drinken hoor ik net, maar dat zal pas vanaf half 10 zijn en in Arnhem zelf.
Ik ken een paar van die idioten die facebook volplempen in dat soort taalquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zeggen jullie wat van mij
#eckte liefde
Beetje jammer dit.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En dan zeggen jullie wat van mij
#eckte liefde
Had het al in het xbox topic gezien... Ben al aan het downloadenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:00 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=531759
FREE ASSASSINS CREED III (wel chinees account aanmaken)
Dit is natuurlijk niet leuk man.quote:
Dit is natuurlijk niet leuk man.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:28 schreef Cliffy het volgende:
Nog maar een paar dagen tot Game of Thrones
Mijn dickamon will destroy your pussymonquote:
Dickamon attack with your mushroomquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dickamon attack with your mushroom
onyxquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:39 schreef KneusTeun het volgende:
dat is die stenen slang! hoe heet ie ook alweer?
quote:
kloptquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]als je hem eenmaal had was ie sucky sucky
ben er alquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:12 schreef badboynova het volgende:
Stef ga je mee naar roffa, want we hebben de Coolsingel helemaal alleen voor ons zelf
quote:
F1 stars moet je gewoon terug geven, is gewoon een belediging als je dat krijgtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:02 schreef KneusTeun het volgende:
Woei F1 stars op ps3 gekregen! en infamous 2 en nog wat zooi.
WINTER IS COMINGquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:28 schreef Cliffy het volgende:
Nog maar een paar dagen tot Game of Thrones
Is eigenlijk ook weer zo jaquote:Op zondag 31 maart 2013 01:55 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Winter is helemaal niet weggeweest gek
Dat is wel nicequote:Op zondag 31 maart 2013 12:27 schreef KneusTeun het volgende:
bf3 premium, krijgt ook beta bf4 acces! woei!
Voetbal.quote:Club Oss schaamt zich voor geweld
FC Schadewijk
schadewijk.nl
Toegevoegd: zondag 31 mrt 2013, 14:06
Update: zondag 31 mrt 2013, 14:24
FC Schadewijk uit Oss heeft twee spelers voor het leven geschorst na gewelddadig optreden gisteravond. Tijdens de wedstrijd van het eerste team bij SES Langenboom werd een speler van SES tegen het hoofd geschopt door een tegenstander die een rode kaart had gekregen.
De club betreurt wat er is gebeurd. "Er is geen excuus mogelijk als een speler een andere voetballer slaat of schopt. FC Schadewijk herkent zich niet in dit gedrag en accepteert dit gedrag van zijn spelers niet", schrijft de club in een verklaring.
Respect
Daarin staat verder dat het bestuur, de begeleiders en de spelers zich diep schamen voor het gedrag van alle betrokkenen bij de situatie en dat respect voor elkaar bij FC Schadewijk hoog in het vaandel staat.
De club vertrouwt op een correcte afhandeling van de zaak door de KNVB.
Vechtpartij
Drie minuten voor het einde van de wedstrijd werd een speler van SES Langenboom onderuitgehaald door een speler van FC Schadewijk uit Oss. De scheidsrechter trok hiervoor de rode kaart. Als reactie trapte de man uit Oss de speler uit Langenboom tegen zijn hoofd.
Daarop ontstond een vechtpartij tussen spelers van beide teams. Ook toeschouwers sprongen ertussen. De scheidsrechter gaf nog twee rode kaarten aan spelers van Oss en twee gele kaarten aan Langenboom. De wedstrijd werd niet meer uitgespeeld.
Dus het zelfde als "zonder de gemeente Eindhoven geen PSV"quote:Op zondag 31 maart 2013 14:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Voetbal.![]()
![]()
Zonder geweld geen voetbal.
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dus het zelfde als "zonder de gemeente Eindhoven geen PSV"
quote:
quote:
Die kerel hadden we reeds ontdektquote:
ga geen ouwe topics bekijken om te zien wat er allemaal gepost isquote:Op zondag 31 maart 2013 23:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die kerel hadden we reeds ontdektzijn live optreden staat op dumpert.. bijna te zielig.
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die kerel hadden we reeds ontdektzijn live optreden staat op dumpert.. bijna te zielig.
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
[..]
[..]
nee cod wordt pas goty als ze een nieuwe engine gaan gebruikenquote:Op maandag 1 april 2013 11:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Niet waar dat wordt Modern Warfare 4.
Haha niet dus.quote:Op maandag 1 april 2013 12:08 schreef Bozz187 het volgende:
nee cod wordt pas goty als ze een nieuwe engine gaan gebruiken
Wat is er mis met deze engine?quote:Op maandag 1 april 2013 12:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee cod wordt pas goty als ze een nieuwe engine gaan gebruiken
Dus je weet het gewoon niet. Dat maakt voor de rest ook niet uit maar verkoop dan ook geen onzinquote:
Gewoon met AK's op het veldquote:Op maandag 1 april 2013 12:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Oh Stef dit team:
http://www.futhead.com/fifa/squads/8455958/#
Echt he, en als je boos bent gewoon je eigen opblazen.quote:Op maandag 1 april 2013 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gewoon met AK's op het veld
Ben echt een sneu team aan het maken met Eto'o
Zou zo mooi zijn hequote:Op maandag 1 april 2013 12:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Echt he, en als je boos bent gewoon je eigen opblazen.
quote:Op maandag 1 april 2013 12:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
[ [ afbeelding ] ]
WAT DE FUCKwaarom heb je een snijmachine op je kamer staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TWD spoiler
quote:Op maandag 1 april 2013 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TWD spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Als je de serie op televisie bedoelt ben ik het met je eens.quote:
Boeken zijn wel briljant inderdaadquote:Op maandag 1 april 2013 15:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je de serie op televisie bedoelt ben ik het met je eens.
Dit. Daarom ben ik halverwege seizoen 3 gekapt, tergende serie na seizoen 2.quote:Op maandag 1 april 2013 14:58 schreef KoningStoma het volgende:
Dat was vanaf seizoen 2 al zo. Soms zit er een goeie aflevering tussen, maar meestal zit je gewoon naar een langdradige soap te kijken.
Dat einde van seizoen 2 ook totale chaosquote:Op maandag 1 april 2013 16:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit. Daarom ben ik halverwege seizoen 3 gekapt, tergende serie na seizoen 2.
Zodat ze wat kunnen doenquote:Op maandag 1 april 2013 15:39 schreef KneusTeun het volgende:
Vanavond Game of thrones maar weer is verder kijken, hopelijk dat budget wat groter is voor dit seizoen.
Beetje battles fatsoenlijk in beeld brengen ipv 5 vs 5, beetje in algemene aankleding verder uitwerken.quote:
Bejourno!quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 13:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]TWD spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat? Ik vind de production value van Game of Thrones toch best wel top notch hoor..quote:Op maandag 1 april 2013 23:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Beetje battles fatsoenlijk in beeld brengen ipv 5 vs 5, beetje in algemene aankleding verder uitwerken.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:56 schreef Cliffy het volgende:
[..]
TWD spoilerprecies, die achterkant van die tang kan ook wel door een schedel, en dat doet ze normaal met een mes zonder moeiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Voor ons is Volendam al buitenland, daar kan ie prima heenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Polonia Warsaw nog wel een goede middenvelder kunnen ge
Ja dacht ook al waar heeft die man het overquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:57 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Wat? Ik vind de production value van Game of Thrones toch best wel top notch hoor..
Dat is ook wel zijn niveauquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Voor ons is Volendam al buitenland, daar kan ie prima heen
Nieuwe ep was echt snel voorbij trouwensquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dacht ook al waar heeft die man het over
Moet nog steeds kijkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:34 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nieuwe ep was echt snel voorbij trouwens
Ja die epische battle scene, we vallen de iron throne aan. Lets bring 5 soldiers and a horse!!! the battle was EPIC!!@>#!@>!@#!@quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dacht ook al waar heeft die man het over
Ja dat is wel echt het geen waar ze bekend om staat. Wat ik nog steeds niet snap is dat er mensen zeggen dat ze ook kan zingen :Squote:Op dinsdag 2 april 2013 17:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een hele ep van GoT zonder de tetten van Carice te zien is al meer dan prima
Dat mens kan helemaal nietsquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja dat is wel echt het geen waar ze bekend om staat. Wat ik nog steeds niet snap is dat er mensen zeggen dat ze ook kan zingen :S
Bijnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Als het leven nou niet kut was geweest was het inderdaad bijna. 29 april was de target.quote:
Wat is er mis met de tetten van Carice?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een hele ep van GoT zonder de tetten van Carice te zien is al meer dan prima
Dat is de enige manier voor haar om in films te komen blijkbaar.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat is er mis met de tetten van Carice?
Heb je het nou over Blackwater?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja die epische battle scene, we vallen de iron throne aan. Lets bring 5 soldiers and a horse!!! the battle was EPIC!!@>#!@>!@#!@
Snel doen dan!quote:
Himmel niks!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat is er mis met de tetten van Carice?
Daarom moet je ook clubs doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:25 schreef KneusTeun het volgende:
Bij FIFA13 quiten er wel belachelijk veel lui
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja die epische battle scene, we vallen de iron throne aan. Lets bring 5 soldiers and a horse!!! the battle was EPIC!!@>#!@>!@#!@
FUT is ook wel leuk vooral in de lagere divisies daar zitten echt verstandelijk gehandicapten. Gewoon goedkoop BPL team maken en bitches ownen. Je moet een keer mee doen met clubs dat is hilarisch vooral als het niet zo goed gaatquote:
Eigen keeperquote:Op woensdag 3 april 2013 12:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
FUT is ook wel leuk vooral in de lagere divisies daar zitten echt verstandelijk gehandicapten. Gewoon goedkoop BPL team maken en bitches ownen. Je moet een keer mee doen met clubs dat is hilarisch vooral als het niet zo goed gaat
Ik vind dat hele gepriegel met kaartjes echt kut... Clubs is leuk. Gewoon met een aantal man in hetzelfde team spelenquote:
Ja,was weer 4 uurquote:Op woensdag 3 april 2013 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe was die verjaardag Piet, nog laat gemaakt? Vanavond nog even clubs met wat mensen?
Geen fifa?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:28 schreef Rossdale het volgende:
Zo, Eng Game staat in de downloadrij
Wie wil er vanavond bij mij achter op de brommert?
Misschien bestijg ik je ijzeren ros wel Ross, je merkt t wel of ik online kom of nietquote:Op woensdag 3 april 2013 13:28 schreef Rossdale het volgende:
Uiteraard ook FIFAquote:Op woensdag 3 april 2013 13:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Geen fifa?haal ik fifa gaat iedereen aan de eind game!
Mooi mooi mooiquote:Op woensdag 3 april 2013 13:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Misschien bestijg ik je ijzeren ros wel Ross, je merkt t wel of ik online kom of niet
En dan tegen een boom aanrijden zeker?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:28 schreef Rossdale het volgende:
Ik lanceer mezelf over een rots en knal zo alsnog tegen je jet aanquote:Op woensdag 3 april 2013 14:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En dan tegen een boom aanrijden zeker?
kun je makkelijk doen, die brommers knallen over alles heen!quote:Op woensdag 3 april 2013 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik lanceer mezelf over een rots en knal zo alsnog tegen je jet aan
Ga ik nu eens doenquote:
Nou niet gaan doen alsof je zo goed bent hequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:25 schreef KneusTeun het volgende:
Bij FIFA13 quiten er wel belachelijk veel lui
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:23 schreef Rossdale het volgende:
Denk dat ik vanavond End Game ga halen Stefke
Join je deze keer wel de party danquote:Op woensdag 3 april 2013 13:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Misschien bestijg ik je ijzeren ros wel Ross, je merkt t wel of ik online kom of niet
speciaal voor jou :quote:Op woensdag 3 april 2013 16:02 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.psv.nl/PSV-Phoxy-Club/Phoxy-Camping.htm
Dit is de droom van Nick.
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat gaan we doen.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
en dan weer alle ballen blokken zeker?quote:Op donderdag 4 april 2013 09:11 schreef Rossdale het volgende:
Clubs was wel weer tof gisteren
Alleen heb ik er maar één balletje in kunnen knikken met het koppie... Misschien Herman toch maar weer slomer, maar een halve meter langer maken
Moet je maar op het doel mikken ipv op mijquote:Op donderdag 4 april 2013 11:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
en dan weer alle ballen blokken zeker?
Is dat nice? ik kreeg het spaans benauwd in zo'n ding! en dan was ie niet eens onder!?!?!@?!quote:
Dat maak je wel verdomde moeilijk met die dikke den blijker van jouquote:Op donderdag 4 april 2013 11:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet je maar op het doel mikken ipv op mij
dunno, ben nog nooit op de huidige geweest. Maar wel mooi extra cashquote:Op donderdag 4 april 2013 11:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is dat nice? ik kreeg het spaans benauwd in zo'n ding! en dan was ie niet eens onder!?!?!@?!
Alleen eerste aflevering gezien, kijk eerst even House of Cards afquote:Op donderdag 4 april 2013 12:00 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat maak je wel verdomde moeilijk met die dikke den blijker van jou
Hoe ver ben je met Justified?
Heb je gewoon nog 4 seizoenen om van te genieten..quote:Op donderdag 4 april 2013 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen eerste aflevering gezien, kijk eerst even House of Cards afMaarja moet de nieuwe Game of Thrones ook nog kijken
I know, gaat ongetwijfeld lukkenquote:Op donderdag 4 april 2013 12:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Heb je gewoon nog 4 seizoenen om van te genieten..
GoT ging aardig rap voorbijquote:Op donderdag 4 april 2013 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen eerste aflevering gezien, kijk eerst even House of Cards afMaarja moet de nieuwe Game of Thrones ook nog kijken
Echt he? Was zo voorbij.. maar genoeg verhaallijnen om dit een goed seizoen te makenquote:Op donderdag 4 april 2013 15:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
GoT ging aardig rap voorbijMaar dit gaat wel een tof seizoen worden denk ik zo
Ja man, dacht echt na dat laatste stukje van waar is de rest gvdquote:Op donderdag 4 april 2013 16:11 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Echt he? Was zo voorbij.. maar genoeg verhaallijnen om dit een goed seizoen te maken
ja ben net op 1 geweest, echt vette shitquote:Op donderdag 4 april 2013 12:11 schreef Cliffy het volgende:
Vruuger een rondleiding gehad op zo'n sub van m'n oom die bij de marine werkte, vette shit wel
Kan je eindelijk GoW gaan halenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nog een halve dag morgen en dan heb ik weekend
die ruok je niet, kan met geluk toch maar 1x per week douche, en dan op een waterbesparende manierquote:Op donderdag 4 april 2013 16:53 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zou de hele dag bonen en uien vreten in zo'n ding
Heb hem al lang co op gespeeld maar de MP is echt kut geworden dus denk niet dat ik hem ga kopenquote:
Niet minder dan andersquote:Op donderdag 4 april 2013 17:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die ruok je niet, kan met geluk toch maar 1x per week douche, en dan op een waterbesparende manier
Ja ik wist niet wat ik er van moest denkenquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 07:17 schreef Michhas het volgende:
╔══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╗
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Repost this if ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ you are a beautiful strong black woman ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ who don’t need no man ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
╚══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╝
Classic MiMiquote:Op vrijdag 5 april 2013 07:17 schreef Michhas het volgende:
╔══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╗
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Repost this if ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ you are a beautiful strong black woman ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ who don’t need no man ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
╚══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╝
quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Xbox-gamers zijn de beste sekspartners
Nick moet wel erg goed zijn dan, met die 80 Xbox'en van hem
hier in den helder is het lekker zonnigquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:32 schreef Michhas het volgende:
Wat een kloteweer, vorige week hadden we tenminste nog wat zon
Mooi, kunnen we dat voortaan gebruiken als openingszinquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Xbox-gamers zijn de beste sekspartners
Nick moet wel erg goed zijn dan, met die 80 Xbox'en van hem
quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we dat voortaan gebruiken als openingszin![]()
[..]
[ afbeelding ]
40 year old virgin!quote:
Het feit dat jij over mijn moeder heen zou gaan zegt al genoeg... ik zou mijn hond er nog van af trappen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:33 schreef KoningStoma het volgende:
Nee hoor. Vraag maar aan je moeder.
[ afbeelding ]
hoezo? gewoon een zak over die kop en een geurkaars aansteken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het feit dat jij over mijn moeder heen zou gaan zegt al genoeg... ik zou mijn hond er nog van af trappen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
we kunnen ook een potje gaan knikkeren en kijken wie de stoerste is wat jij wilquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
Doe eens lief, moeders erbij halen... hoe basisschool.
Moest lachenquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
hoezo? gewoon een zak over die kop en een geurkaars aansteken.
[..]
we kunnen ook een potje gaan knikkeren en kijken wie de stoerste is wat jij wil
quote:
quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
En meer boeiende nummers hebben ze niet
Die is ook wel nice jaquote:
Fabolous is het altijd net niet geweest.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die is ook wel nice ja ! Maar Fabolous? Hmm weet niet, dit is wel een chill nummer van hem :
Fabolous - Baby Don't Go ft. Jermaine Dupri
Pop, Lock & Drop Itquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Fabolous is het altijd net niet geweest.![]()
quote:
what de hell mack, volgens mij ben ik net iets dommer gewordenquote:
Kom terug man.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kanker FIFA kanker EA kanker politie kanker hoeren
Ideaal.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:15 schreef badboynova het volgende:
M$ bouwt een speciale functie in voor Stoma op de next gen xbox
[ afbeelding ]
Dan hoeft hij zelf niet te dashboarden
Age of Empires II HD-RELOADEDquote:
Die meneer heeft wel een punt. Ik hoef geen xbox waar je geen games mee kan spelen zonder een internetverbinding.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
what de hell mack, volgens mij ben ik net iets dommer geworden
Iedereen hier weet dat je liegt. Je houd alleen jezelf voor de gek.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die meneer heeft wel een punt. Ik hoef geen xbox waar je geen games mee kan spelen zonder een internetverbinding.
IK KOOP EEN PS4 JIJ BEPAALT ME LEVEN NIETquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Iedereen hier weet dat je liegt. Je houd alleen jezelf voor de gek.
Ik zie stoma online ik kan hem. Geen message sturen wat us dit hallo hallo helpdesk hsskdesnk hlo dat kan toch niet zomaarquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
IK KOOP EEN PS4 JIJ BEPAALT ME LEVEN NIET
Deze man weet dat ik dat niet hup zo allesquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Iedereen hier weet dat je liegt. Je houd alleen jezelf voor de gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 06:22 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Badass op zijn nieuwe Tim's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 06:22 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BaardDaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
korte rokjesquote:
Kut kind moet zich gewoon maar gedragen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:48 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
zet het op je profil jongens dat heb ik ook gedaan!!!!
En toen ging ik er vanaf met 3-1 tegen een duits team met Di Natale en Miccoliquote:
Zie ik ook wel gebeuren, speelt ook niet heel sterk de afgelopen wekenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laat Ajax morgen nou eerst maar eens van Heracles winnen
Ze doen met opzet slecht spelen, want ze willen een nieuw stadion maar de gemeente doet moeilijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zie ik ook wel gebeuren, speelt ook niet heel sterk de afgelopen weken
Te laat gelezenquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mimi mocht je willen kijken het is nu live
Als dat zo was, dan heeft de gemeente ook geen reden om een nieuw stadion te betalenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:53 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ze doen met opzet slecht spelen, want ze willen een nieuw stadion maar de gemeente doet moeilijk.
Heracles is nog steeds geen Psv
Heracles is nog steeds geen Psvquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan heeft de gemeente ook geen reden om een nieuw stadion te betalen
rest heb ik niet gelezen
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heracles is nog steeds geen Psv
Ze doen met opzet slecht spelen, want ze willen een nieuw stadion maar de gemeente doet moeilijk.
( op speciaal verzoek ff omgedraaid voor Nick)
alles hier lekkahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |