Ik las ooit eens ergens dat Noord-Korea inderdaad enorm veel troepen heeft.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
De VS kan raketten, vliegtuigen, en schepen vrijwel direct klaar hebben, een daadwerkelijke mobilisatie van troepen zal iets langer op zich laten wachten, maar de vraag is of het noodzakelijk is. Als Noord-Korea iets doet hopen ze op een confrontatie op de grond met de Zuid-Koreanen, en dat verschil is minder groot dan vaak wordt beweerd, en het blijft natuurlijk de vraag hoe China zich zal houden binnen dit conflict, Noord-Korea opgeven is een belangrijk stuk van de Gele Zee opgeven, wat van vitaal belang is voor Chinese economische interesses.
http://www.indexmundi.com/nl/zuid-korea/bnp.htmlquote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:28 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
volgens mij is nederland 30% rijker dan zuid korea
Probleem is dat Noord-Korea de raketten zal inzetten op de Zuid-Koreaanse steden en dat het voor de Zuid-Koreanen bijna onvermijdelijk wordt om dat een troepenconfrontatie te voorkomen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:30 schreef Monopoly het volgende:
noodzakelijk is. Als Noord-Korea iets doet hopen ze op een confrontatie op de grond met de Zuid-Koreanen, en dat verschil is minder groot dan vaak wordt beweerd, en het blijft natuurlijk
Hmmm?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:22 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Had ook gekund.
Al denk ik dat de Duitsers het in de oorlog wel gered had tegen Rusland als ze niet ook de nodige problemen hadden op alle andere fronten. Zeker met hulp van bongenoot Japan die zijn handjes meer dan vol had aan de V.S.
Duitsers stonden al aan de poorten van Moskou in '42.
Fuck nee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:28 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
volgens mij is nederland 30% rijker dan zuid korea
uit je eigen linkjesquote:
Fuck yeah, en de thuishaven van Samsung, LG, Hyundai, Kia, Nexon etc. etc.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:32 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Fuck nee.
Zuid Korea is zeer welvarend en bovendien een van de belangrijkste handelspartners van zowel de VS als China.
Dat is het BNP per hoofd van de bevolking. NL'ers verdienen een hoger salaris in eigen land dan Zuid-Koreanen, maar Zuid-Korea heeft een hoger BNP, dus een stukje rijker dan NL.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:32 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
uit je eigen linkjes
korea
BNP - Per hoofd van de bevolking (koopkracht): $31,700 (2011 est.)
nederland
BNP - Per hoofd van de bevolking (koopkracht): $42,300 (2011 est.)
Die cijfers zijn uit 2011. Denk dat het er inmiddels anders voor staat aangezien die regio booming is en Nederland/ West Europa rap aan het afglijden is.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:32 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
uit je eigen linkjes
korea
BNP - Per hoofd van de bevolking (koopkracht): $31,700 (2011 est.)
nederland
BNP - Per hoofd van de bevolking (koopkracht): $42,300 (2011 est.)
quote:Zuid-Korea:
BNP: $1.549 biljoen (2011 est.)
$1.495 biljoen (2010 est.)
$1.409 biljoen (2009 est.)
note: data are in 2011 US dollars
Nederland:
BNP: $705.7 miljard (2011 est.)
$694.4 miljard (2010 est.)
$683.2 miljard (2009 est.)
note: data are in 2011 US dollars
Precies.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Fuck yeah, en de thuishaven van Samsung, LG, Hyundai, Kia, Nexon etc. etc.
Ik heb ff op youtube gekeken en ik vond daar toevallig iets over de Seelow heights. Heel apart. Het is wel off top maar echt de moeite waar om dit te bekijken als je iets meer wilt weten over veldslagen en tactieken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:22 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Had ook gekund.
Al denk ik dat de Duitsers het in de oorlog wel gered had tegen Rusland als ze niet ook de nodige problemen hadden op alle andere fronten. Zeker met hulp van bongenoot Japan die zijn handjes meer dan vol had aan de V.S.
Duitsers stonden al aan de poorten van Moskou in '42.
Waar is China eigenlijk in dit conflict? Kunnen die als 'mede-communisten' niet eens NK aanspreken?
Seoul is binnen handbereik voor N-K. Mag hopen dat die raketschilden die de VS heeft geplaatst kont schoppen, anders als N-K echt die raketten afvuurt....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Precies.
Geloof ook niks van dat raketten in paaraatheid-verhaal. Als Noord Korea een kernkop op Seoul zou richten zou de wereld dat echt never nooit tolereren.
Soort Cubacrisis 1.5 krijg je dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |