Dat je een mooie strakke lijn krijgt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat moet er aan bijgewerkt dan? De meeste meiden die ik zie maken er een hele andere vorm van ofzo
Niet anders genoeg. Als je zo toch weghaalt kun je toch ook gewoon je fantasie de vrije loop laten? Leuke driehoekjes of rondjes ofzo, omdat het kan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat moet er aan bijgewerkt dan? De meeste meiden die ik zie maken er een hele andere vorm van ofzo
Driehoeken en rondjes zijn veel mooier dan stomme lijnen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je een mooie strakke lijn krijgt.
Oke, smaken verschillen dan blijkbaar. Voor mij hoeft het niet zo nodig.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je een mooie strakke lijn krijgt.
Oehh die zijn mooi ja!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:25 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit heel mooie wenkie's.
Arwenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:25 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit heel mooie wenkie's.
Zit zij veel in die film?quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi, dus doe ik het zelf niet.
De mijne zijn blond en er zit niets in het midden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:37 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh jij bent de dochter van Madonna?
Groot gelijk, dit staat toch veel leuker?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi, dus doe ik het zelf niet.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:43 schreef Babela het volgende:
Nou zat ik dus mooi op mijn faceboekkie rond te kijken en dan kom ik opeens dit tegen;
Warning;
*BWORK*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why, I ask myself, whyyy ??![]()
Ze hadden hele mooie brauwies, echt heel mooi. En dan BATS slettebakbrauwen. Wat trouwens echt (te)veel voorkomt. Snap niet dat iemand dat mooi vind. Dat jongens zoiets hebben van dayum daar wil ik wel even overheen kwakken.
Klacht; lelijke slettebakbrauwen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Boeie gewoon neuke.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee, het zijn GEEN mooie wenkbrauwen. Het zijn dikke vieze lelijke potloodstrepen. Ik weet dat over smaak niet te twisten valt, maar ik vind dit echt een mega dealbreaker en afknapper bij een vrouw
Je zit er niet ver vanaf inderdaad. Hoezo?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:24 schreef pokerstars het volgende:
[..]
Boeie gewoon neuke.
Jij bent zeker 30+?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:07 schreef Babela het volgende:
Ikzelf ben heel braaf met mijn brauwies hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen met fotoshoots teken ik ze ietwat bij.Priceless, een klaagtopic openen over iets wat je zelf ook doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Btw: het ziet er niet uit, shoot of niet![]()
Omdat je tegen die leeftijd waarschijnlijk meer eigenwaarde krijgt en niet meer elk lelijk mokkel hoeft te neuken om maar op te scheppen tegen je vrienden dat je hebt gescoordquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:48 schreef Michielos het volgende:
Je zit er niet ver vanaf inderdaad. Hoezo?
Dit dus echt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Priceless, een klaagtopic openen over iets wat je zelf ook doet![]()
Btw: het ziet er niet uit, shoot of niet
ow zo ja. Gelukkig "voldoe" ik daar wel aanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat je tegen die leeftijd waarschijnlijk meer eigenwaarde krijgt en niet meer elk lelijk mokkel hoeft te neuken om maar op te scheppen tegen je vrienden dat je hebt gescoord
Dan is de drang om alles wat los en vast zit te neuken er wel vanaf dacht ik zo. Gelukkig nog geen last vanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je zit er niet ver vanaf inderdaad. Hoezo?
Mwah, zak over de getekende wenkbrauwkop, vlag in de hand en compleet uit elkaar trekken voor het vaderland. Alleen het moment dat je naast zo'n kaal voorhoofd wakker wordt, da's wel even schrikken ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
ow zo ja. Gelukkig "voldoe" ik daar wel aanIk spring nog liever van balkon dan met een met zulke wenkbrauwen te bangen
Gelukkig? Op mijn 16de was ik bezopen en werd ik wakker naast een nijlpaard van 400kg minimaalquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:51 schreef pokerstars het volgende:
[..]
Dan is de drang om alles wat los en vast zit te neuken er wel vanaf dacht ik zo. Gelukkig nog geen last van.
Ja, de TS, zelf gepost op pagina 2:quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
wacht even.. TS doet het zelf ook???
quote:
Het was toch best gezellig?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gelukkig? Op mijn 16de was ik bezopen en werd ik wakker naast een nijlpaard van 400kg minimaalIk mag hopen dat je hier binnenkort last van krijgt, al is t maar voor je eigen bestwil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |