SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why, I ask myself, whyyy ??![]()
Ze hadden hele mooie brauwies, echt heel mooi. En dan BATS slettebakbrauwen. Wat trouwens echt (te)veel voorkomt. Snap niet dat iemand dat mooi vind. Dat jongens zoiets hebben van dayum daar wil ik wel even overheen kwakken.
Klacht; lelijke slettebakbrauwen
Of nog beter, tatoeëer zequote:Op donderdag 28 maart 2013 23:44 schreef Michielos het volgende:
haha dat is ook echt vrouwenlogica btw
Scheer wenkbrauwen weg...
teken ze er weer opnieuw op![]()
![]()
vrouwen
daarom! like wtf, je doet er vet veel moeite voor om ze er zo uit te laten zien en iedereen vind ze goddamn lelijkquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:45 schreef Michielos het volgende:
ziet toch ook echt totaal niet uit hevan die driehoeken of vreemde vormen als wenkbrauwen
ik krijg echt geen harde van zulke wenkbrauwen i.i.g.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:46 schreef Babela het volgende:
[..]
daarom! like wtf, je doet er vet veel moeite voor om ze er zo uit te laten zien en iedereen vind ze goddamn lelijk
Blijkbaar onderlinge mode van de slettebak generatie want al die kienders hebben ze zo met hun nickelson jasjes en uggsquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik krijg echt geen harde van zulke wenkbrauwen i.i.g.Ik snap gewoon niet wat het idee hier achter is. Je ziet er toch enkel mongoler uit? Kijken die meiden niet in de spiegel en denken ze dan: FUCK ofzo
Dan nog. Niemand vind het mooi. Bij zelfs de meest vreemde mode is er wel een groep die het mooi vind, je subcultuur. Maar dit is meiden onderling en echt NIEMAND vind het mooi. Het ziet gewoon echt NIET uitquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:48 schreef Babela het volgende:
[..]
Blijkbaar onderlinge mode van de slettebak generatie want al die kienders hebben ze zo met hun nickelson jasjes en uggs
ziet ook niet uit. sorry .. het ziet gewoon echt niet uitquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:49 schreef -supergirl- het volgende:
Die van die rechter hebben best een mooie vorm. De ander is lachwekkend
Dan nog ziet het er niet uit.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:49 schreef -supergirl- het volgende:
Die van die rechter hebben best een mooie vorm. De ander is lachwekkend
nee, het zijn GEEN mooie wenkbrauwen. Het zijn dikke vieze lelijke potloodstrepen. Ik weet dat over smaak niet te twisten valt, maar ik vind dit echt een mega dealbreaker en afknapper bij een vrouwquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:50 schreef TheBurnerMan het volgende:
Het zijn wel mooie wenkbrauwen maar wat een grafkoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkerquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:51 schreef Babela het volgende:
Nog even een fijn voorbeeldje van hotties op mijn facebookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt
Children of the night. What music they make.
ja, ik denk dat zij mooi bevonden wordt om een iets andere redenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
denk je dat iemand nog die wenkbrauwen ziet dan?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:51 schreef Babela het volgende:
Nog even een fijn voorbeeldje van hotties op mijn facebookWTf dit kan toch niet serieus zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:54 schreef Babela het volgende:
Deze lady doet wel goed mee aan de nieuwe mode 'dikke wenkbrauwen'.
Alleen niet getekend . In het echt is het like whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
wtf zijn dat voor een naaktslakken als wenkbrauwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
Het is ook dubbelfout dat je blond haar heb en dan teken je wenkbrauwen die zo goed als zwart van kleur zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gooi ze lelijke bimbo's maar in de jersey shore en drown them.Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik nog doorgaan of doen jullie ogen al pijn.![]()
Op deze foto zijn ze wel ingekleurd dat zie je heel duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar deze Jacko is acceptabelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:56 schreef Babela het volgende:
Zij is lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik nog doorgaan of doen jullie ogen al pijn.Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:56 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn pas getekende wenkbrauwen!
Ja ik bedoel dat de nieuwe mode ECHTE dikke wenkbrauwen zijn en niet de getekende versiequote:Op donderdag 28 maart 2013 23:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Op deze foto zijn ze wel ingekleurd dat zie je heel duidelijk
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:56 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn pas getekende wenkbrauwen!
Je bedoelt wenkbrauwen die niet geepileerd zijn?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
Natuurlijke wenkbrauwen hebben vinden mensen ook al verkeerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |