PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:41 schreef Kamikazie het volgende:
Thad![]()
Echt geloven dat ik een 0,7 heb![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:41 schreef Kamikazie het volgende:
Thad![]()
Echt geloven dat ik een 0,7 heb![]()
![]()
Er waren wel een paar 0,7's. En ook enkele 0'en gespot volgens mijquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Dat was toch ook een grapje. Anders kan je meteen naar het ziekenhuis voor een onderzoek
Ik schreef Kamikazenquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:41 schreef vandermar het volgende:
Een 0,7 heb je je naam verkeerd geschreven?
Dan kan je beter gewoon niet gaanquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Er waren wel een paar 0,7's. En ook enkele 0'en gespot volgens mij
Dat heb ik 1x meegemaakt. Iemand die een 1 had voor een meerkeuze tentamen. Achteraf was de docent in gesprek gegaan of hij het serieus gemaakt had en geleerd had. Had hij dat dus wel gedaan.. tja dan zit je echt helemaal verkeerd op de uniquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je weet dat ik voor mijn IOT mid term ook een 0 had hequote:Op donderdag 28 maart 2013 18:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat heb ik 1x meegemaakt. Iemand die een 1 had voor een meerkeuze tentamen. Achteraf was de docent in gesprek gegaan of hij het serieus gemaakt had en geleerd had. Had hij dat dus wel gedaan.. tja dan zit je echt helemaal verkeerd op de uni
Dan heb je ook gewoon heel veel pechquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat heb ik 1x meegemaakt. Iemand die een 1 had voor een meerkeuze tentamen. Achteraf was de docent in gesprek gegaan of hij het serieus gemaakt had en geleerd had. Had hij dat dus wel gedaan.. tja dan zit je echt helemaal verkeerd op de uni
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je weet dat ik voor mijn IOT mid term ook een 0 had he
Leervakken
Er is toch gokkansquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heb je ook gewoon heel veel pech
Natuurlijk, maar dan haal je nog wel hoger dan een 1 hoor als je alles goktquote:
Theoretisch gezien natuurlijk nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dan haal je nog wel hoger dan een 1 hoor als je alles gokt
Ik ga ook koken. Met een sjaal om en handschoenen aan. Dat dit kan in Nederlandquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:45 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ik ga even koken, spaghetti maken voor & met wat huisgenoten
Gokkans is vaak meegenomen in de berekening van een punt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Theoretisch gezien natuurlijk niet
Wel meer dan enkele volgens mijquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vang eerst mijn vis voor erdoor :quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ga ook koken. Met een sjaal om en handschoenen aan. Dat dit kan in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |