Nee, dat kan niet inderdaad.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Stond dat ding met bordje voor de deur van dat vrome bedrijf. Dat kon natuurlijk niet.![]()
Maar ik snap je punt.
Van een toenmalige vriendin, ik vond het wel tof.quote:
Beter?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je zo'n mooie auto en dan zulke lelijke velgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Begrijpelijk wel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Van een toenmalige vriendin, ik vond het wel tof.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Beter?Beste parkeerskills wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Beter?Klein beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:15 schreef Zosk het volgende:
[..]Rolexwinkel, Mercedes ervoor, Bentley ernaast. Waar is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:25 schreef Zosk het volgende:
[..]Matcht wel met dat McDonalds logoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
D van Duitsland, maar ja wil ook niet altijd iets zeggen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Rolexwinkel, Mercedes ervoor, Bentley ernaast. Waar is dit?
[..]Voor de deur van de McDonald's, high class als neuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
[..]Beetje beter ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:28 schreef Zosk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik neem aan dat je BMW bedoelt?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De nieuwe 4-serie is sick, net zoals de nieuwe Lambo.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:28 schreef Zosk het volgende:
Stoelen kaulolelijk maar volgens mij wel comfy as fok m8.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best wel ruim voor zo'n auto ook.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Stoelen kaulolelijk maar volgens mij wel comfy as fok m8.
Heb het over BMW KUTquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, heb totaal geen verstand van Mercedes.Zie liever een BMW.
En dan drempels trotseren.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vind die BMW concept car toffer.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt mooi, wel ziek.Welkom op FOK!
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:36 schreef Zosk het volgende:
Wannabe Maybach much?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt mooi, wel ziek.If not now, then when.
Heb jij de drempels hier in dit gat nog niet gezien, fucking obstacle course.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo laag is die niet eens, M pakket/M uitvoering is lager.
Ik kom uit de buurt jonge.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb jij de drempels hier in dit gat nog niet gezien, fucking obstacle course.
stukje van me sterft iedere keer dat ik dat zie.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gewoon 'schuin' er over heen rijden zeg maar.
Hangt van de auto af. Sommige Lambo's hebben zo'n lift button toch, kan je de neus stukje omhoog doen voor drempels.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
stukje van me sterft iedere keer dat ik dat zie.
Haha, ik vind dat wel mooi maar zou het nooit kopen als ik het geld ervoor had. Zou de aller dikste M3 kopen, GTRS3 Vorsteiner. Matzwart.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zosk is een innerlijke bling bling neger.
Met een Eisenmann exhaust system.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, ik vind dat wel mooi maar zou het nooit kopen als ik het geld ervoor had. Zou de aller dikste M3 kopen, GTRS3 Vorsteiner. Matzwart.
Nice.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Met een Eisenmann exhaust system.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |