Hij lijkt btw wel erg veel op het eerste wagentje op marsquote:Op maandag 16 december 2013 15:10 schreef .SP. het volgende:
Maar op een meer serieuzere toon, het feit dat China nu ook op de maan is en prachtige plaatjes terugstuurt moet toch de wereld van Moon-hoax gelovers ineen doen storten?
Ik geloof nog steeds geen reet van.quote:Op maandag 16 december 2013 15:10 schreef .SP. het volgende:
Maar op een meer serieuzere toon, het feit dat China nu ook op de maan is en prachtige plaatjes terugstuurt moet toch de wereld van Moon-hoax gelovers ineen doen storten?
Waarom verbaast me dat nu niet.quote:Op maandag 16 december 2013 16:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds geen reet van.
Misschien een keer in verdiepen.quote:Op maandag 16 december 2013 16:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat toegeven dat China echt wel op de maan is geland makkelijker is dan het op de meest onmogelijke manieren proberen te ontkennen. Het is maar waar je de uitdaging in ziet.quote:Op maandag 16 december 2013 16:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
HOP FOR YER LIVES!!!!quote:Op donderdag 19 december 2013 08:54 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
Apollo 18 crew, daarom gaan we niet meer terug
Als moonhoax tegenstander moet ik wel vermelden dat met een beetje technologie dit niet heel moeilijk te faken is, ook niet in de jaren '60/'70quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:23 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
btw waar staat de studio waar ik dit kan proberen?
Een vacuum kamer neem ik aan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:35 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Als moonhoax tegenstander moet ik wel vermelden dat met een beetje technologie dit niet heel moeilijk te faken is, ook niet in de jaren '60/'70
Kan, eventueel kan ik me voorstellen dat een soort van treksysteem, al dan niet op een verticale rails ervoor zorgt dat beide voorwerpen even hard bewegen...quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:55 schreef Tingo het volgende:
European Space Agency heeft 'n hele sterke telescoop gelanceerd die gaat 'n biljoen sterren fotograferen.
Misschien kunnen ze ook effe langs de maan om wat overtuigender fotos te nemen van de landing gear van t Apollo missie.
Wat bedoelt je met 'waarom'?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waarom?
Speciaal voor jou?
Er rijd al een karretje rond uit china dus hoe dichterbij wil je het hebben?
Weetje hoe verrekte lastig dat is? Een goede foto maken van een melkwegstelsel is veel makkelijker dan een foto waar je een maanlander op kan herkennen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:55 schreef Tingo het volgende:
European Space Agency heeft 'n hele sterke telescoop gelanceerd die gaat 'n biljoen sterren fotograferen.
Misschien kunnen ze ook effe langs de maan om wat overtuigender fotos te nemen van de landing gear van t Apollo missie.
Allemaal goed al die fantastische,out-of-this-world technologies maar geen goeie,overtuigende fotos?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Weetje hoe verrekte lastig dat is? Een goede foto maken van een melkwegstelsel is veel makkelijker dan een foto waar je een maanlander op kan herkennen.
Dit heeft de LRO weten te schieten:
[
Terwijl op andere topics die juist zoveel zeggenquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
Allemaal goed al die fantastische,out-of-this-world technologies maar geen goeie,overtuigende fotos?
Lijkt me sterk - of niet zo - want ze zijn toch niet geweest.
En sorry hoor - 'n paar witte stipjes op 'n zwart/wit foto is niet goed genoeg.
Moderator!quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Terwijl op andere topics die juist zoveel zeggenboston 9/11 sandy hook etc
hoezo off-topic.quote:
Ik heb geen twijfel dat er fotos van de maan zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoezo off-topic.
Jij geeft aan dat de foto's niet echt kunnen zijn.
Ik geef aan dat het gek is dat je deze niet geloofd en andere foto's die zwaar onduidelijk zijn etc juist wel.
Dat mag ik gewoon raar vinden.
En is ontopic..
en als je naar de maan kijkt is die toch gewoon dof van kleur..
zoom er op in en je krijgt dit.. zie eerdere foto van A-tuinhek.
Beetje flauw. Wat verwacht jij dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb geen twijfel dat er fotos van de maan zijn.
Maar ik heb geen fotos gezien van de 'lunar module landing gear'.....behalve van rare witte stipjes....
nou dat is het..quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb geen twijfel dat er fotos van de maan zijn.
Maar ik heb geen fotos gezien van de 'lunar module landing gear'.....behalve van rare witte stipjes....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |