PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ook kut als je de CV op je kamer hebtquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef Tim86 het volgende:
Altijd leuk..CV kapt ermee en dat ding is op de kamer van een huisgenoot. En die is op vakantie en vergeten de sleutel achter te laten..
Hij komt sowieso niet voorbij CS als Feyenoord kampioen zou worden hoe druk het zal zijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
jij bent een kneus omdat je je zo laat opwinden over dat feestje dat er niet komt
Intrappen zijn deurquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef Tim86 het volgende:
Altijd leuk..CV kapt ermee en dat ding is op de kamer van een huisgenoot. En die is op vakantie en vergeten de sleutel achter te laten..
Ze kwamen hier laatst voor onderhoud van de CV alles leuk en aardig, drie uur later is dat ding stukquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef Tim86 het volgende:
Haha idd.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij komt sowieso niet voorbij CS als Feyenoord kampioen zou worden hoe druk het zal zijn
is op zolder, apart hok en ding is best stil. Maar nu dus maar een deur slopenquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook kut als je de CV op je kamer hebt
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef Tim86 het volgende:
Een vriend van mij heeft daar ooit aan meegedaan. Deed het bijzonder goed, was een leuke aflevering. Het komt eigenlijk bijna nooit tot zo'n date, die wijven staan daar gewoon om gezien te worden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb alle Take me outs tot nu toe straks ook even zitten kijken, maar wat een mensen weer zegDie vent uit Lieshout
En allemaal mensen uit andere RTL programma's natuurlijk, en volgens mij stond Amanda uit de Gouden kooi er ook tussen.
Maar Veer is wel
Dat valt dan nog meequote:Op donderdag 28 maart 2013 12:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
is op zolder, apart hok en ding is best stil. Maar nu dus maar een deur slopen
En toch is die Jan Kooiman best gevat soms, vind je niet?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb alle Take me outs tot nu toe straks ook even zitten kijken, maar wat een mensen weer zegDie vent uit Lieshout
En allemaal mensen uit andere RTL programma's natuurlijk, en volgens mij stond Amanda uit de Gouden kooi er ook tussen.
Maar Veer is wel
Klopt, zoals die Britt toenquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft daar ooit aan meegedaan. Deed het bijzonder goed, was een leuke aflevering. Het komt eigenlijk bijna nooit van zo'n date echter, die wijven staan daar gewoon om gezien te worden.
doet hij dat nu ook alquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En toch is die Jan Kooiman best gevat soms, vind je niet?
In mijn vriendengroep is Jan Kooiemans echt een begrip voor een mongool, maar ik heb net al op de groepswhatsapp gegooid dat hij dat programma wel echt leuk doetquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En toch is die Jan Kooiman best gevat soms, vind je niet?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, zoals die Britt toenWillen op deze manier een tv carriere maken.
Er staan serieus echt maar 4 of 5 leuke dames tussenquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, zoals die Britt toenWillen op deze manier een tv carriere maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |