quote:moet lukken en anders ga ik vrijdag om de minuut jeh! typen
Op woensdag 11 september 2002 19:59 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
doe je best eens, zou ik zo denken!
quote:hij moet vol, niet een slotje vanwege spammen!
Op woensdag 11 september 2002 20:04 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
moet lukken en anders ga ik vrijdag om de minuut jeh! typen
quote:doe dan gezellig mee, ga naar school jouw wachtwoord bestaat vast nog wel gewoon ff een dagje fok!ken
Op woensdag 11 september 2002 20:10 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
hij moet vol, niet een slotje vanwege spammen!
quote:RIGHTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTttttttttttttt..............................................................
Op woensdag 11 september 2002 20:12 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
doe dan gezellig mee, ga naar school jouw wachtwoord bestaat vast nog wel gewoon ff een dagje fok!ken
quote:Wanneer kom je dan??
Op woensdag 11 september 2002 21:49 schreef paarse_paashaas het volgende:RIGHTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTttttttttttttt..............................................................
quote:Dat vraag ik mij ook af...
Op donderdag 12 september 2002 11:00 schreef SuperWeber het volgende:
Waarom is er niemand als ik er ben???
quote:Ehh Ik is hier maareh internet bij ons op school is op het moment ontzettend traag bleeeeeeeeeeeeg
Op donderdag 12 september 2002 12:23 schreef Tierce het volgende:
En waar zijn alle GPDers??
quote:Dan wordt het helemaal slowchat...
Op donderdag 12 september 2002 12:56 schreef Bosbeetle het volgende:Ehh Ik is hier maareh internet bij ons op school is op het moment ontzettend traag bleeeeeeeeeeeeg
quote:ik ben vrijdag vrij en dus wel fok
Op donderdag 12 september 2002 13:04 schreef Tierce het volgende:
Moet ik dat in m'n eentje dit hele topic vol posten, ben morgen vrij dus niet op fok!...
quote:Misschien dat ik 's ochtends er nog ff ben...
Op donderdag 12 september 2002 13:13 schreef Bosbeetle het volgende:ik ben vrijdag vrij en dus wel fok
quote:BB al een idee??
Op donderdag 12 september 2002 12:10 schreef Tierce het volgende:
Wanneer gaan we nou die laafsessie houden??
quote:Tja ik heb wel een idee maar ik denk dat het van die paarse paaskonijn afhangt jezus je gaat toch niet werken pffff en al helemaal niet bij de MP maarja je moet het maar ff met hem overleggen ofzoiets en naaturlijk met de rest
Op donderdag 12 september 2002 13:15 schreef Tierce het volgende:[..]
BB al een idee??
quote:Ook nog geen idee dus...
Op donderdag 12 september 2002 13:24 schreef Bosbeetle het volgende:Tja ik heb wel een idee maar ik denk dat het van die paarse paaskonijn afhangt jezus je gaat toch niet werken pffff en al helemaal niet bij de MP maarja je moet het maar ff met hem overleggen ofzoiets en naaturlijk met de rest
quote:wop wop!
Op donderdag 12 september 2002 13:24 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
Tja ik heb wel een idee maar ik denk dat het van die paarse paaskonijn afhangt jezus je gaat toch niet werken pffff en al helemaal niet bij de MP maarja je moet het maar ff met hem overleggen ofzoiets en naaturlijk met de rest
quote:jaa, dat is goed overleg!
Op donderdag 12 september 2002 22:10 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
wop wop!
quote:Wat doe jij op school??
Op vrijdag 13 september 2002 10:27 schreef SpoilerMan het volgende:jaa, dat is goed overleg!
quote:ehh ja daarom eigenlijk
Op donderdag 12 september 2002 13:27 schreef Tierce het volgende:
Waarom heet dit topic Blavla returned...
Heb 'r in het hele topic nog nie gezien...
Afgezien van die paar int begin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |