zit inderdaad leuk spul bij, verbaas mij trouwens over de prijzen van de plectra die lijken bijna gelijk aan normale verkoopprijs.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:05 schreef RvLaak het volgende:
BTW: voor de geïnteresseerden onder ons... GearPro is failliet... Hier de veilingen:
https://www.bva-auctions.com/auction/index/7384
https://www.bva-auctions.com/auction/index/7385
Kavels zijn nog niet bekend, maar als ik de foto's zo zie komen er een hoop mooie spullen beschikbaar
Ik moet zeggen dat er idd wat duur spul tussen zit. Maar als ik naar de prijzen van die Martins kijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zit inderdaad leuk spul bij, verbaas mij trouwens over de prijzen van de plectra die lijken bijna gelijk aan normale verkoopprijs.
Komt nog standaard opslag op van de veilingquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:18 schreef brother52 het volgende:
Kijk nog eens goed dan. Die plectrae zijn ook best goedkoop hoor.
wat was het resultaat toen ?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:19 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb geen geld, dus ga niet kijken. Het is de vorige twee keer ook uit de hand gelopen.
Drie auto's en een aanhanger vol versterkers, speakerkasten, gitaren en andere apparatuur.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat was het resultaat toen ?
Gevalletje oeps omdat je hoogste bieder bleefquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Drie auto's en een aanhanger vol versterkers, speakerkasten, gitaren en andere apparatuur.
Niet zozeer oeps, wel bewust geboden. Een kavel was ik zeker wel verbaasd dat ik de hoogste bieder was, maar later bleek dat de site een paar minuten haperde precies tijdens het aflopen en dus mijn spotbieding de hoogste bleek omdat die andere gast even niks konquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gevalletje oeps omdat je hoogste bieder bleef
Dan is het nog steeds best wel goedkoop.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komt nog standaard opslag op van de veiling
Daar zat erg leuk spul tussenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet zozeer oeps, wel bewust geboden. Een kavel was ik zeker wel verbaasd dat ik de hoogste bieder was, maar later bleek dat de site een paar minuten haperde precies tijdens het aflopen en dus mijn spotbieding de hoogste bleek omdat die andere gast even niks kon![]()
Resultaat: 4 of 5 London City buizenversterkers voor een prikje.
Ja, zeker! Dagelijks nog plezier van. Nou ja, ongeveer. Eigenlijk niet, maar anderen welquote:
Als mijn London City 4x12 cabinet van diezelfde zending afkomstig is: inderdaadquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, zeker! Dagelijks nog plezier van. Nou ja, ongeveer. Eigenlijk niet, maar anderen wel
Jepquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als mijn London City 4x12 cabinet van diezelfde zending afkomstig is: inderdaad
En anders ook hoor.
quote:
21% BTW en 8% veilingkosten. Beide over het bodbedrag (dus niet opslag op opslag) + 21% BTW over de veilingkostenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komt nog standaard opslag op van de veiling
Die 16% verschilt per veiling. De veiling die ik in de gaten hou heeft "maar" 8%.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:00 schreef Zorro het volgende:
16% veilingkosten zelfs dacht ik.
Komt erop neer dat je 40% bij de veilingprijs moet tellen om het eindbedrag te krijgen.
Is die nu ook al failliet? Het gaat niet goed met de oud-werknemers van Reijnen.. Ben er een keer geweest, maar het lag ook wel op een ontzettend onlogische plaats, verder wel mooie winkel. En heb ze eens gemaild voor versterkeronderhoud, krijg je geen reactie, tja, dan houd je geen bedrijf draaiend nee...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:05 schreef RvLaak het volgende:
BTW: voor de geïnteresseerden onder ons... GearPro is failliet... Hier de veilingen:
https://www.bva-auctions.com/auction/index/7384
https://www.bva-auctions.com/auction/index/7385
Kavels zijn nog niet bekend, maar als ik de foto's zo zie komen er een hoop mooie spullen beschikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |