abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124583885
Vraag: kreeg net bij het pinnen (pinautomaat) een melding dat ze geen postadres van me hebben.

Ik heb 3 maanden geleden gewoon netjes mijn adreswijziging doorgegeven.

Als ik inlog op internetbankieren, staat er bij adres gewoon mijn juiste adres maar bij postadres Postbus 754 te Groningen, van de ABN.

Wat is dat voor onzin?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  woensdag 27 maart 2013 @ 21:32:38 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_124584194
Morgen de bank bellen?
So we just called him Fred
  Redactie Frontpage woensdag 27 maart 2013 @ 21:33:55 #3
38148 crew  Innisdemon
pi_124584278
Heb je ooit een afwijkend postadres (anders dan je woonadres) gehad?

Het kan ook een foutje bij ABN zijn. Simpel op te lossen. Even inloggen op internet bankieren, aanpassen en voila
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_124596128
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:33 schreef Innisdemon het volgende:
Heb je ooit een afwijkend postadres (anders dan je woonadres) gehad?

Het kan ook een foutje bij ABN zijn. Simpel op te lossen. Even inloggen op internet bankieren, aanpassen en voila
Ha, ja klopt, was vroeger afwijkend. Na de verhuizing is mijn postadres om de een of andere reden automatisch op hun postbus gezet....ben er niet erg blij mee, want via internetbankieren is het niet op te lossen en aan de telefoon zeiden ze me dat ik langs moest bij het filiaal...
pi_124597258
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 07:22 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ha, ja klopt, was vroeger afwijkend. Na de verhuizing is mijn postadres om de een of andere reden automatisch op hun postbus gezet....ben er niet erg blij mee, want via internetbankieren is het niet op te lossen en aan de telefoon zeiden ze me dat ik langs moest bij het filiaal...
Waarom stel de je vraag dan hier als je het antwoord al weet..
pi_124869850
Ik wil graag weten waarom, ik heb nooit gezegd dat ik niet wist hoe ik het op moest lossen.
pi_124870223
Ik had dat ook. Een foutje van de ABN maar daardoor kreeg ik geen nieuw pasje. Even bellen werkt het beste bij het bankkantoor keken ze me aan of ik gek was. En was het mijn schuld. Het bleek te liggen aan het overgaan van een nieuw systeem bij ABN en dat gaat niet overal goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')