abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 maandag 9 september 2002 @ 12:45:03 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_5718741
quote:
OISTERWIJK - Twee Angolese asielzoeksters van 16 jaar uit het opvangcentrum voor asielzoekers in Oisterwijk zijn in juli en augustus verkracht. Ze zijn door onbekenden meegelokt en vervolgens misbruikt.

Dat heeft een woordvoerder van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers maandag bevestigd. De zegsman wil niet inhoudelijk ingaan op het incident.

De huisarts van het centrum, R. Rasenberg, vermoedt dat vaak wordt geprobeerd meisjes uit het centrum mee te lokken en te misbruiken. Het staat vast dat de verkrachters van buiten het centrum komen, stelde hij zaterdag in het Brabants Dagblad.

Rasenberg was maandag niet bereikbaar voor commentaar. Bij de politie is niet bekend of er meisjes uit het opvangecentrum worden meegelokt. Volgens een woordvoerder zijn er geen aangiftes gedaan.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_5718765
Het is ook altijd wat met die asielzoekers!
De groeten van Ben
pi_5718788
quote:
Op maandag 09 september 2002 12:45 schreef Ulx het volgende:

[..]

Geen mening erover
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  Overall beste user 2022 maandag 9 september 2002 @ 12:49:30 #4
3928 Ulx
pi_5718794
quote:
Op maandag 09 september 2002 12:48 schreef R@b het volgende:

[..]

Geen mening erover

Jij ook niet?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_5718804
quote:
Op maandag 09 september 2002 12:49 schreef Ulx het volgende:

[..]

Jij ook niet?

Jij start toch de discussie?
  Overall beste user 2022 maandag 9 september 2002 @ 12:52:44 #6
3928 Ulx
pi_5718848
quote:
Op maandag 09 september 2002 12:50 schreef R@b het volgende:

[..]

Jij start toch de discussie?

Nou vooruit, omdat je zo aan het zeuren bent:

Asielzoekers
Minderjarig
Brabant
Verkracht

Ik vind dat de daders ondersteboven aan de hoogste boom moeten worden gehangen om daarna met een met van spijkers voorziene dildo anaal te worden verkracht.

Uiteraard op het dorpsplein tijdens een boerenkermis.

pi_5718868
quote:
Op maandag 09 september 2002 12:46 schreef BenKetting het volgende:

Het is ook altijd wat met die asielzoekers!

Hmm, het bericht is nogal vaag:

Twee Angolese asielzoeksters van 16 jaar uit het opvangcentrum voor asielzoekers in Oisterwijk zijn in juli en augustus verkracht. Ze zijn door onbekenden meegelokt en vervolgens misbruikt.

quote:
De zegsman wil niet inhoudelijk ingaan op het incident.
quote:
vermoedt dat vaak wordt geprobeerd meisjes uit het centrum mee te lokken en te misbruiken.
quote:
Bij de politie is niet bekend of er meisjes uit het opvangecentrum worden meegelokt. Volgens een woordvoerder zijn er geen aangiftes gedaan.

Er zijn geeneens aangiftes gedaan ??????????

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 09-09-2002 12:54]

maandag 9 september 2002 @ 12:54:12 #8
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_5718869
quote:
Op maandag 09 september 2002 12:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Asielzoekers
Minderjarig
Brabant
Verkracht

Ik vind dat de daders ondersteboven aan de hoogste boom moeten worden gehangen om daarna met een met van spijkers voorziene dildo anaal te worden verkracht.

Zou het leukste zijn als het ook nog Marokkanen waren.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_5718955
En nu weer op een normale manier verder graag.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 9 september 2002 @ 13:00:23 #10
3542 Gia
User under construction
pi_5718982
quote:
Op maandag 09 september 2002 12:52 schreef Ulx het volgende:

Asielzoekers
Minderjarig
Brabant
Verkracht

Er staat in het bericht dat het om asielzoeksters uit Brabant gaat. Er staat nergens dat de daders Brabanders zijn.
Ik denk dat ze uit de randstad komen, gezien de hoge criminaliteitscijfers daar.

In Brabant valt het nog wel mee met de criminaliteit. Een voorbeeldje?

Helmond: 183 bedreigingen (80 000 inw.)
Maastricht: 550 bedreigingen (120 000 inw.)

Om over Amsterdam en Rotterdam helemaal maar te zwijgen.

maandag 9 september 2002 @ 13:01:56 #11
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_5719003
quote:
Op maandag 09 september 2002 12:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En nu weer op een normale manier verder graag.
Dit is toch de normale manier

Gaat al maanden niet anders.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 9 september 2002 @ 13:02:14 #12
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_5719008
Lovenswaardig dat die arts zijn beroepsgeheim heeft geschonden om dit naar buiten te brengen.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_5719155
Als het daar (AZC) zo vaak voorkomt , is het denk ik tij dat er voor die mensen daar goede voorlichting komt van waar je in Nederland terecht kan met je klachten etc etc. Kan je ook wat beter reageren op zulke misdrijven.
Vraag me af of ze daar binnen een asielzoekerscentrum een vertrouwens persoon hebben.
  maandag 9 september 2002 @ 13:13:31 #14
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_5719219
quote:
Op maandag 09 september 2002 13:00 schreef Gia het volgende:

[..]

Er staat in het bericht dat het om asielzoeksters uit Brabant gaat. Er staat nergens dat de daders Brabanders zijn.
Ik denk dat ze uit de randstad komen, gezien de hoge criminaliteitscijfers daar.

In Brabant valt het nog wel mee met de criminaliteit. Een voorbeeldje?

Helmond: 183 bedreigingen (80 000 inw.)
Maastricht: 550 bedreigingen (120 000 inw.)

Om over Amsterdam en Rotterdam helemaal maar te zwijgen.

Jij Sherlock boefje jij!!!

Damn!! stelletje sukkels... Iedereen loopt hier te speculeren over de afkomst van de daders......terwijl er gewoon heel ziek stelselmatig meisjes worden verkracht en misbruikt..... schandalig.

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  maandag 9 september 2002 @ 13:16:40 #15
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_5719266
quote:
Op maandag 09 september 2002 13:02 schreef robh het volgende:
Lovenswaardig dat die arts zijn beroepsgeheim heeft geschonden om dit naar buiten te brengen.
Waar dan? Hij spreekt slechts het vermoeden uit dat dit vaker geprobeerd wordt. Hij verklapt geen geheimpjes.
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  maandag 9 september 2002 @ 13:18:25 #16
28156 qbus
Walk of fame.
pi_5719302
Tja, best sneu voor die meiden
  maandag 9 september 2002 @ 13:19:26 #17
3542 Gia
User under construction
pi_5719319
quote:
Op maandag 09 september 2002 13:13 schreef DaBuzzzzz het volgende:

Damn!! stelletje sukkels... Iedereen loopt hier te speculeren over de afkomst van de daders......terwijl er gewoon heel ziek stelselmatig meisjes worden verkracht en misbruikt..... schandalig.

Vind ik ook!

Ik reageerde alleen maar op de achterlijke opmerking van Ulx dat het weer eens in Brabant gebeurt, terwijl andere delen van Nederland overduidelijk veel crimineler zijn.

Ik denk dat dit soort dingen bij elk asielzoekerscentrum wel voorkomt, maar door gebrekkige kennis van de Nederlandse taal kunnen die meisjes zich hier veel minder tegen verweren. Bovendien denk ik ook dat dit soort zaken niet zo gauw in de openbaarheid worden gebracht om de AZC's niet nog een slechtere naam te bezorgen.

pi_5719375
Zoland die arts niet inhoudelijk wilt ingaan en een en ander op vermoedens lijkt te berusten, kan je er weinig van zeggen...

Is het een feit dan natuurlijk walgelijk....zoals Chadi zegt, zou er een vrouwelijke vertrouwenspersoon moeten zijn...

Maar aan de andere kant...een eerder weggenomen jongetje bleek op eigen initiatief weggelopen te zijn en is een "ontvoering" gemeld door zijn broertje omdat de twee ongeoorloofd weg waren gegaan en hij bang was voor straf...

Dus eerst maar es kijken of de vermoedens feiten worden en de arts inhoudelijk wilt ingaan om het gebeuren.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 9 september 2002 @ 13:23:10 #19
16625 robh
pi_5719401
quote:
Op maandag 09 september 2002 13:16 schreef Kwark het volgende:

Waar dan? Hij spreekt slechts het vermoeden uit dat dit vaker geprobeerd wordt. Hij verklapt geen geheimpjes.

Deze arts heeft de zaak aan het rollen gebracht, ik zoek het artikel wel ff op.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_5719499
quote:
Op maandag 09 september 2002 13:19 schreef Gia het volgende:

[..]

Vind ik ook!

Ik reageerde alleen maar op de achterlijke opmerking van Ulx dat het weer eens in Brabant gebeurt, terwijl andere delen van Nederland overduidelijk veel crimineler zijn.

Ik denk dat dit soort dingen bij elk asielzoekerscentrum wel voorkomt, maar door gebrekkige kennis van de Nederlandse taal kunnen die meisjes zich hier veel minder tegen verweren. Bovendien denk ik ook dat dit soort zaken niet zo gauw in de openbaarheid worden gebracht om de AZC's niet nog een slechtere naam te bezorgen.

Wat heeft het wel of niet nederlands kunnen spreken nou weer met wel of niet verkracht worden te maken? Geen ene moer.
En lekker boeiend dat het in Brabant gebeurt.

Raar hoor, hoe men volledig voorbij gaat aan de belangrijke feiten uit het bericht en gaat lopen mierenneuken over trivialiteiten als waar het crimineler is, een klein gehucht met weinig inwoners of in de grote stad met heel veel mensen en grotere anonimiteit enz.

Stelletje struisvogels...

Heaven is a place on earth...
  maandag 9 september 2002 @ 13:32:02 #21
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_5719535
quote:
Op maandag 09 september 2002 13:29 schreef I_see_dead_people het volgende:

[..]

Wat heeft het wel of niet nederlands kunnen spreken nou weer met wel of niet verkracht worden te maken? Geen ene moer.
En lekker boeiend dat het in Brabant gebeurt.

Raar hoor, hoe men volledig voorbij gaat aan de belangrijke feiten uit het bericht en gaat lopen mierenneuken over trivialiteiten als waar het crimineler is, een klein gehucht met weinig inwoners of in de grote stad met heel veel mensen en grotere anonimiteit enz.

Stelletje struisvogels...

Tja, waar moet je anders over discussiëren? Of het erg is dat die meisjes zijn verkracht?
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_5719614
Mijn oude baas woont daar en dat is zo'n gruwelijke smeerlap die ik er wel toe in staat zou achten.

Ik wist trouwens niet dat er een AZC was, hij zat maar te pochen met hoe duur de huizen daar wel niet waren.

Er woont ook een oude collega van met en die is OK dus niets slecht over Oisterwijk, en al helemaal niet over Brabant.

Want Brabant roeleert.

maandag 9 september 2002 @ 13:42:02 #23
16625 robh
pi_5719657
quote:
Op maandag 09 september 2002 13:38 schreef battlesickloner het volgende:
Mijn oude baas woont daar en dat is zo'n gruwelijke smeerlap die ik er wel toe in staat zou achten.

Ik wist trouwens niet dat er een AZC was, hij zat maar te pochen met hoe duur de huizen daar wel niet waren.

Er woont ook een oude collega van met en die is OK dus niets slecht over Oisterwijk, en al helemaal niet over Brabant.

Want Brabant roeleert.

???
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_5719695
quote:
Op maandag 09 september 2002 13:42 schreef robh het volgende:

[..]

???

Wat nou "???"
  maandag 9 september 2002 @ 13:52:47 #25
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_5719785
Tjeesus, wat een zieke geesten. Verplicht chemisch kastreren moeten ze die lui, want het zijn permanent rondwandelende gevaren voor de samenleving.

Overigens waag je je ook aan een zeker risico als je vrouwen uit Angola gaat verkrachten, want ik neem niet aan dat ze er een regenjasje omheen hebben gedaan.

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')