SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by je boy Monerpoly:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Fuck the EBU.![]()
Ik postte hier alleen een linkje om te zien voor anderen waar ik mezelf in had gewerkt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je wil trollen in andere topics, fine, maar ga niet de stoners representen zodat hier de chillheid wordt verkracht enzoquote:Geniaal
Aliens!quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee totaal niet, ze werden aangetrokken door een onverklaarbaar fenomeen enzo.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Omdat ik morgen shit moet schoonmaken en terug naar de tandarts en boodschappen moet doen en ook nog ff wil chillen, en anders moet ik daarbij óók nog gaan stofzuigen.quote:
Kan ik beter nu stofzuigen en straks chillen.
En morgen schoonmaken, tandarts, boodschappen en chillen.
Wou eigenlijk 2 uur geleden al gaan stofzuigen, maar sigaretten en FOK!, jeweet
Fuck the EBU.![]()
SePo #2Dit -- Parkiet is mijn papa
Meh, niet meer doen dusquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik postte hier alleen een linkje om te zien voor anderen waar ik mezelf in had gewerkt.
[..]Geniaal
[..]
Aliens!
Fuck the EBU.![]()
Hard leventje wel moirquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat ik morgen shit moet schoonmaken en terug naar de tandarts en boodschappen moet doen en ook nog ff wil chillen, en anders moet ik daarbij óók nog gaan stofzuigen.
Kan ik beter nu stofzuigen en straks chillen.
En morgen schoonmaken, tandarts, boodschappen en chillen.
Wou eigenlijk 2 uur geleden al gaan stofzuigen, maar sigaretten en FOK!, jeweetIk ben met alles wel in een uurtje klaar
Maargoed ik heb ook niet zo'n onopgeruimd rothok
![]()
![]()
Zucht, het was gewoon voor gespreksstof. Kan je even ophouden met al dat gezeik op mij? Jezus ik ben al weg hier. :\quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ja en als ik dan morgen klaar ben ben ik alsnog láng láng láng niet klaarquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hard leventje wel moirIk ben met alles wel in een uurtje klaar
Maargoed dan is het iig weer leefbaar en frisser.
Fuck the EBU.![]()
doe mijne eens.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hard leventje wel moirIk ben met alles wel in een uurtje klaar
![]()
![]()
Hoe kom je erbij dat ik op je zeik?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zucht, het was gewoon voor gespreksstof. Kan je even ophouden met al dat gezeik op mij? Jezus ik ben al weg hier. :\
Liefde voor iedereen, jeweet.Fuck the EBU.![]()
Betaling in natura.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Verwacht ik wel iets voor terug.
Fuck the EBU.![]()
Zeg maar watquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Verwacht ik wel iets voor terug.
![]()
![]()
Ookal bij die TC, ongesteld om niks en daarna lachen om wat ik daarna te zeggen had zodat het niet te hard zou aankomen in mijn ogen en ik niet geirriteerd zou reageren. Ookal meende je het wel serieus. Ik post hier, in dit topic, een linkje van een topic, waarin ik een beetje zat te trollen, zodat dit topic kan zien wat er allemaal aan de hand was.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik op je zeik?
Liefde voor iedereen, jeweet.Dit -- Parkiet is mijn papa
Sorry hoor, heb respect voor je, maar je doet echt vaag tegen mij sinds die TC, en dan vind ik het niet zo chill om hier te zitten.Dit -- Parkiet is mijn papa
Unscrewed, no bullshit mi mang, ik mag jou. Maar kijk, in je hoofd lees je teksten op je eigen manier. Dingen kunnen zo helemaal niet bedoeld zijn als dat je het opvat. Persoonlijk zou ik, als moira tegen mij zegt 'niet meer doen' niet lullig opvatten, omdat ik weet dat ze bedoelt: het is oke maar volgende keer opletten. Op TC merkte ik ook niet dat er lullige dingen worden gezegd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:35 schreef Unscrewed het volgende:
Sorry hoor, heb respect voor je, maar je doet echt vaag tegen mij sinds die TC, en dan vind ik het niet zo chill om hier te zitten.
Ik wil je nergens van verwijten maar ik heb soms dat door mijn persoonlijke onzekerheid ik dingen lullig opvat die niet zo bedoeld zijn. Ik wil niet zeggen dat je onzeker bent, verre van, maar ik wil wel zeggen dat mensen het hier niet lullig bedoelen.
Niemand zegt dat je iets fout doet en one love.
Ik denk dat het zo zit tenminste.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Als je serieus wil doen kan ik ook serieus terug doen schat.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ookal bij die TC, ongesteld om niks en daarna lachen om wat ik daarna te zeggen had zodat het niet te hard zou aankomen in mijn ogen en ik niet geirriteerd zou reageren. Ookal meende je het wel serieus. Ik post hier, in dit topic, een linkje van een topic, waarin ik een beetje zat te trollen, zodat dit topic kan zien wat er allemaal aan de hand was.
Ik word niet meer ongesteld, dus dat is geen issue.
Bij de TC was het volkomen logisch dat ik geïrriteerd raakte dat je screenshots zat te maken. Ik wil niet dat er screenshots van mij worden gemaakt (en andere users waarschijnlijk ook niet). Het is en blijft internet, en ik ken FOK!, en ik wil niet dat die dingen ergens worden opgeslagen of gedeeld of god knows waar ze terecht kunnen komen. Ik zeg niet dat jij dat doet of zou doen, maar ik vertrouwde alle stoners er juist op dat die bij zo'n TC géén screenshots zouden maken. En als iemand het dan toch doet als al is aangegeven dat dat niet gewenst is, dan doe ik niet moeilijk om even te laten weten dat ik dat niet chill vind, nee.
Toch heb ik niks op jou persoonlijk, en vond het wel grappig dat je daarna postte dat je ging fappen. Daar moest ik oprecht om lachen en heb ook niks van wat ik heb gezegd verkeerd bedoeld.
Op het moment dat je een linkje in dit topic post naar een topic waar je zit te trollen, dan weet je bij voorbaat al zeker dat er een wisselwerking gaat ontstaan, jij trollt daar, zij zien waar je vandaan komt (omdat je door dat linkje andere stoners ook naar dat topic hebt 'gelokt'), zij trollen hier. Dat vind ik gewoon niet chill. Zo moeilijk is het ook niet om te begrijpen dat je dat soort dingen beter achterwege kunt laten.
Ik weet hoe FOK! en ONZ in elkaar steken, maar dit topic (en weet zeker dat ik niet de enige bent die dat vind) heeft gewoon een chille vibe, anders dan andere topics.
Trollen buiten FOK! is lachen, maar trollen binnen FOK! komt 99% van de keren op dit soort topic-kapen uit. Is ook allemaal prima, maar ik vind dat dus gewoon niet fijn als dat in zo'n chill topic als deze gebeurt.
In mijn ogen is bovenstaande niet meer dan logisch, daar kun je zelf ook even over na denken.
Ik hou niet van ergernissen en ik hou niet van serieuze gesprekken waar ze niet nodig zijn, dus ik hoop dat je mijn standpunt nu wat beter snapt en we weer verder kunnen gaan met het spreiden van de liefde.
Jwz.
[ Bericht 2% gewijzigd door Moira op 27-03-2013 20:06:42 ]Fuck the EBU.![]()
Je vat me denk ik verkeerd op omdat ik bij de TC gewoon geïrriteerd raakte.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:35 schreef Unscrewed het volgende:
Sorry hoor, heb respect voor je, maar je doet echt vaag tegen mij sinds die TC, en dan vind ik het niet zo chill om hier te zitten.
Maar zie uitleg
Geen haat niks jwz.Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: