abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124573414
Hallo allemaal,

Mijn probleem is vrij simpel.

Via draadloos internet viel de server uit tijdens multiplayer-online gamen.
Ik heb daarom geprobeerd om met een kabel te gamen, maar opnieuw blijft de server uitvallen na 1 of 2 matches gespeeld te hebben, kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt,

Johan
pi_124573601
Je topic-titel is niet echt duidelijk voor een simpel probleem. ;)

Heb je al naar je router instellingen gekeken? Of Misschien heb je een firewall/virus-scanner die misschien iets blokkeert.
  woensdag 27 maart 2013 @ 18:14:24 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_124574376
Ik verwachtte een vraag over een pc aankopen via Marktplaats ofzo :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_124575988
Firewall aan of uit, maakt niet uit, hetzelfde geld voor de scanner.

Ik heb wel een filter op mijn internet, kan dat het probleem zijn?
pi_124576361
Wat voor server? Wat voor game? Wat voor filter? Wat voor internet?

Met de huidige info valt er weinig over te zeggen.
Conscience do cost.
pi_124577332
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 19:05 schreef ems. het volgende:
Wat voor server? Wat voor game? Wat voor filter? Wat voor internet?

Met de huidige info valt er weinig over te zeggen.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 27 maart 2013 @ 19:31:04 #7
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_124577540
En inderdaad misschien je router (poorten open)?
Heb je nog meer mensen die op je internet zitten?
pi_124578521
Het is bij Ghost Recon; Future Soldier en Call Of Juarez; The Cartel. Als ik die spellen online speel, of het nu met een goede ping is of niet, dan nog valt hij uit(de server). Als ik draadloos internet heb of met kabel maakt geen verschil.

Het is een Kliksafe-filter, dus voor 18+ gegevens op internet.

Het is ADSL.

Sorry, uitleggen is niet mijn sterkste punt.
pi_124578650
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 19:52 schreef TOSJOHAN het volgende:
Sorry, uitleggen is niet mijn sterkste punt.
No shit.
pi_124578837
Vanmorgen had ik gewoon uitstekend internet maar na 2 matches op Ghost Recon, viel de server uit.
Daarna nog een keer proberen, and again!

Kan het zijn dat mijn laptop de specs van de game niet aan kan en er daarom mee kapt? Het is namelijk niet echt een super laptop.
  woensdag 27 maart 2013 @ 20:00:41 #11
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_124578950
Als dat zo is moet je eens proberen om naar options en dan de graphics op t laagst zetten.
Tuurlijk, ziet er niet mooi uit, maar dan weet je of t daar aan ligt..
pi_124579071
Kan niet lager : )

Maar zou dat technisch gezien kunnen?
Hoe slomer de pc hoe slechter internet?

Toch blijft het vaag, goed internet, en dan ineens valt de server weg.
Het is net of dat de server er op commando word afgegooid.
pi_124588480
Neem aan dat je via LAN werkt?
Zijn op meerdere PC's de Firewall uit?
Is je sterkte van je LAN verbinding voldoende/goed/uitstekend?

Maar zou dat technisch gezien kunnen? nee, internet heeft een vaste verbinding dat niet aan grafisch kan liggen.
Hoe slomer de pc hoe slechter internet? ja en nee, als je PC traag is werkt ook internet trager, MAAR dit ligt dan aan je PC omdat je internet (als het goed is) een vaste verbinding heb,
pi_124600655
Mijn laptop is wel redelijk snel, alleen hij heeft wel moeite met Ghost Recon; Future Soldier.

Ik heb het via LAN-kabel en draadloos geprobeerd, hetzelfde resultaat.

Nee, niet alle firewalls stonden uit, kan dat ook nog een probleem zijn?

En wat denk jij van de Kliksafe-filter op mijn internet, Daniel?

Bedankt voor jullie reacties, tot zo ver
pi_124601037
Logisch, een laptop kan meestal niet tippen aan de grafische eisen van sommige spellen dan de PC, dus daar kan het niet aan liggen.
Apart dat het via een LAN kabel ook niet werkt dan kan het probleem nog aan de server instellingen liggen.
Firewalls kan af en toe weleens voor conflicten zorgen, maar als dat ook uit staat moet dat ook geen probleem kunnen zijn.
Er zijn verschillende Kliksafe-filters (plus, pro en easypro)
Is het een mogelijkheid om die ook uit te zetten?
pi_124601387
Neen, niet mogelijk.

Ik kan even met Kliksafe bellen, alleen word ik daar ook meestal niet echt wijzer van.
Maar ik kan allicht even vragen of dat het zou kunnen dat het aan de Filter ligt.

Bedankt
pi_124601616
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:33 schreef TOSJOHAN het volgende:
Neen, niet mogelijk.

Ik kan even met Kliksafe bellen, alleen word ik daar ook meestal niet echt wijzer van.
Maar ik kan allicht even vragen of dat het zou kunnen dat het aan de Filter ligt.

Bedankt
Inderdaad, dat zou je kunnen doen.
Maar het is dus niet je eigen laptop? want waarom staat er eigenlijk kliksafe op? (tenzij je nog een klein kind ben die niet op verboden site's mag komen:P )
pi_124601876
Het is wel mijn eigen laptop, alleen heb ik nog een broertje en zusje, het internet is van mijn ouders en die hebben er Kliksafe opgezet. Maar omdat ik hier de enige thuis ben die nog aardig wat van internet of/en computers af weet, zodoende : D

Officieel ben ik volwassen ; )
pi_124603583
quote:
17s.gif Op woensdag 27 maart 2013 19:54 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

No shit.
Je blijft je anno 2013 verbazen dat mensen die een probleem hebben niet begrijpen dat ze het probleem ook moeten uitleggen als in:

- waar gaat het om
- wat is het (benoem het)
- wat is er allemaal mee gemoeid (componenten benoemen)
- wat heb je er zelf aan gedaan om het te verhelpen.

De meesten denken dat ze alleen maar hoeven te roepen dat ze een probleem hebben en vervolgens mag de ander een vraag en antwoord spelletje gaan gaan spelen alias gaan uitzoeken wat het probleem is. :|W

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2013 12:43:57 ]
pi_124608246
quote:
15s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:42 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Je blijft je anno 2013 verbazen dat mensen die een probleem hebben niet begrijpen dat ze het probleem ook moeten uitleggen als in:

- waar gaat het om
- wat is het (benoem het)
- wat is er allemaal mee gemoeid (componenten benoemen)
- wat heb je er zelf aan gedaan om het te verhelpen.

De meesten denken dat ze alleen maar hoeven te roepen dat ze een probleem hebben en vervolgens mag de ander een vraag en antwoord spelletje gaan gaan spelen alias gaan uitzoeken wat het probleem is. :|W
Ik zeg wat het probleem is maar ik weet de oorzaak niet. Inderdaad het was misschien slim om even te vertellen wat ik er al aan gedaan heb. Daarnaast geef ik aan in welke richting we moeten zoeken, mijn kennis gaat niet verder dan dat.

Dat vraag en antwoord spelletje van jou is voornamelijk gericht op het probleem dat je zo onnodig je tijd verdoet en dit topic vol plaatst met onnodige berichten, ben ik het mee eens, maar dat bericht van jou en van die andere meneer/mevrouw is net zo onnodig ; )

Ik ben geholpen, nog maals.

Uitleggen is niet mijn sterkste kant

Toch allemaal bedankt.
pi_124720794
Mss een ideetje om gewoon het modem / de router te resetten? (stroom eraf, 10 secs ofzo wachten, en dan stroom dr weer op).

Zowieso valt "de server" niet uit, het is je eigen verbinding die je eruit gooit.

Hebben je ouders een internet tijdlimiet of datalimiet opgegooid met dat kliksafe? Dat kan het ook verklaren dat je verbinding eruit gegooid wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')