quote:ik denk eerder dat ie zichzelf nog steeds zit te verwonderen dat pulp fiction geworden is wat het geworden is. aangezien we het gewoon nog steeds over een B-film hebben
Op dinsdag 10 september 2002 09:50 schreef Schorpioen het volgende:
Zelfs Tarantino wist niet wat er in de koffer zat, en die lacht zich nu het schompes om al die waanzinnige theorieen
quote:Nou, wel een verdraaid goeie B-film dan
Op dinsdag 10 september 2002 15:50 schreef enfermidade het volgende:[..]
ik denk eerder dat ie zichzelf nog steeds zit te verwonderen dat pulp fiction geworden is wat het geworden is. aangezien we het gewoon nog steeds over een B-film hebben
quote:Ok, wie was de props-man? Die moeten we hebben!
Op dinsdag 10 september 2002 09:50 schreef Schorpioen het volgende:
Zelfs Tarantino wist niet wat er in de koffer zat, en die lacht zich nu het schompes om al die waanzinnige theorieen
quote:Een B-film met Samuel L Jackson en John Travolta in de hoofdrol? Film word gezien als een B-film, het is gewoon een cult-film.
Op dinsdag 10 september 2002 15:50 schreef enfermidade het volgende:[..]
ik denk eerder dat ie zichzelf nog steeds zit te verwonderen dat pulp fiction geworden is wat het geworden is. aangezien we het gewoon nog steeds over een B-film hebben
quote:Uhm...John Travolta had daarvoor in Look Who's talking geacteerd, dus tja...b-film met Travolta was toen best mogelijk.
Op donderdag 12 september 2002 13:40 schreef mrcool het volgende:[..]
Een B-film met Samuel L Jackson en John Travolta in de hoofdrol? Film word gezien als een B-film, het is gewoon een cult-film.
of bedoel je dat niet?
quote:Jawel, dat bedoel ik. En Samuel L Jackson dan? Het zou best kunnen dat het een B-film is maar dat vind ik een beetje vaag met zo'n cast.
Op donderdag 12 september 2002 14:20 schreef BobRooney het volgende:[..]
Uhm...John Travolta had daarvoor in Look Who's talking geacteerd, dus tja...b-film met Travolta was toen best mogelijk.
of bedoel je dat niet?
quote:W-wh-wha-what?
Op maandag 09 september 2002 21:48 schreef K3 het volgende:
Does Marcellus Wallace look like a bitch?
En dan gaat die tafel aan de kant en en en... wat een waanzinnig goeie film is 't toch!!
quote:Where did u get that burger?
Op donderdag 12 september 2002 14:41 schreef Arcee het volgende:[..]
W-wh-wha-what?
En dan gaat die tafel aan de kant en en en... wat een waanzinnig goeie film is 't toch!!
quote:Vergeet Bruce Willis niet...
Op donderdag 12 september 2002 14:24 schreef mrcool het volgende:[..]
Jawel, dat bedoel ik. En Samuel L Jackson dan? Het zou best kunnen dat het een B-film is maar dat vind ik een beetje vaag met zo'n cast.
quote:A big cahuna burger
Op donderdag 12 september 2002 14:51 schreef mrcool het volgende:[..]
Where did u get that burger?
quote:Yeah, je hebt gelijk. Deze cast is te mooi voor een B-film.
Op donderdag 12 september 2002 15:06 schreef BobRooney het volgende:[..]
Vergeet Bruce Willis niet...
Ga je het ons vertellen of nie??
quote:Nee, want mn topic ging dicht.
Op maandag 23 september 2002 15:32 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Je opende daar al een Topic over jah.Ga je het ons vertellen of nie??
quote:Ha ha.. deed je het daar dan allemaal voor?? Lees dit Topic effe door en dan kom je de conclusie dat bijna niemand het weet. Dus als je op wilt vallen moet je zeggen wat er in de koffer zat !!
Op maandag 23 september 2002 15:34 schreef MoJo het volgende:[..]
Nee, want mn topic ging dicht.
quote:Door een nieuw topic te openen.
Op maandag 23 september 2002 15:36 schreef The_Comeback-kid het volgende:[..]
Ha ha.. deed je het daar dan allemaal voor?? Lees dit Topic effe door en dan kom je de conclusie dat bijna niemand het weet. Dus als je op wilt vallen moet je zeggen wat er in de koffer zat !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |