Ik ook amper problemen *afklopt* maar wel regelmatig ineens 8k inwoners minder ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:46 schreef jogy het volgende:
Ik heb het nog niet één keer gehad. Nog niet eens een kleine rollback/glitch of wat dan ook.
Die heb ik ook. Lekker op tijdquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:36 schreef waxmask het volgende:
Net een mailtje van EA:
"Welkom waxmask in SimCity! Hartelijk dank voor je geduld.
Bedankt voor het kopen van SimCity! Bereid je maar voor op de eindeloze mogelijkheden en tomeloze creativiteit."
Wat.Een.Mongool.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:01 schreef meowingtons het volgende:
http://kotaku.com/ea-labe(...)-end-strat-461313335
Jawel, onder het bureau van de CEO van EA. Daar is altijd ruimte voor een van zijn onderdanen.. uuh, klanten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:40 schreef Friday12 het volgende:
is er ergens nog een regio met ruimte die niet voor challenges gaat enzo?
Hoge prio bug!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:29 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
ze zijn wat vergeten volgens mij
het deed het vorige versies wel hequote:
zegdanevenniets!quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:26 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Jawel, onder het bureau van de CEO van EA. Daar is altijd ruimte voor een van zijn onderdanen.. uuh, klanten.
Sowieso is de hele RCI kapot.. Die meter slaat dus ook nergens op...quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:33 schreef mschol het volgende:
wat ik wel echt zonde vind is dat die RCI meter vaak nergens op slaat.. (komt vast door pathfinding)
in de vorige delen kon je aan de hand van dat heel goed je stad opbouwen.. nu negeer ik hem compleet
Meer steden met veel stroomquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:29 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik heb net mijn Arcology neergeplant. Nu zeurt mijn regioscherm steeds dat de Arcology electricity nodig heeft. Ik genereer meer dan 800MW/h teveel, maar hij pakt daar maar 130MW/h van en heeft 300 nodig.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
I is sowieso onnodig behalve voor het unlocken van wat spul. Gewoon C en R neerplanten, YOLO.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:33 schreef mschol het volgende:
wat ik wel echt zonde vind is dat die RCI meter vaak nergens op slaat.. (komt vast door pathfinding)
in de vorige delen kon je aan de hand van dat heel goed je stad opbouwen.. nu negeer ik hem compleet
de overcapaciteit wordt evenredig verdeeld over de steden die het zouden kunnen gaan gebruiken ongeacht of ze het nodig hebben. Dus tja.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:29 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik heb net mijn Arcology neergeplant. Nu zeurt mijn regioscherm steeds dat de Arcology electricity nodig heeft. Ik genereer meer dan 800MW/h teveel, maar hij pakt daar maar 130MW/h van en heeft 300 nodig.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Geen idee of er nog echt FOK regio's actief zijn (regio 6 in ieder geval niet). Maar sporadisch komen er nog wel oproepen hier om een nieuwe regio te starten. En eigenlijk heb je dat bij deze gedaan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:03 schreef Hawke het volgende:
Ok, poging twee om in een Fok regio te komen.
Origin naam: Badbeatbill
Ik verwacht dat ik binnen actieve regio's wat meer waar voor mijn geld krijg.
Wie moet ik lastigvallen om op die lijst te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |