Ik ook amper problemen *afklopt* maar wel regelmatig ineens 8k inwoners minder ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:46 schreef jogy het volgende:
Ik heb het nog niet één keer gehad. Nog niet eens een kleine rollback/glitch of wat dan ook.
Die heb ik ook. Lekker op tijdquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:36 schreef waxmask het volgende:
Net een mailtje van EA:
"Welkom waxmask in SimCity! Hartelijk dank voor je geduld.
Bedankt voor het kopen van SimCity! Bereid je maar voor op de eindeloze mogelijkheden en tomeloze creativiteit."
Wat.Een.Mongool.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:01 schreef meowingtons het volgende:
http://kotaku.com/ea-labe(...)-end-strat-461313335
Jawel, onder het bureau van de CEO van EA. Daar is altijd ruimte voor een van zijn onderdanen.. uuh, klanten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:40 schreef Friday12 het volgende:
is er ergens nog een regio met ruimte die niet voor challenges gaat enzo?
Hoge prio bug!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:29 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
ze zijn wat vergeten volgens mij
het deed het vorige versies wel hequote:
zegdanevenniets!quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:26 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Jawel, onder het bureau van de CEO van EA. Daar is altijd ruimte voor een van zijn onderdanen.. uuh, klanten.
Sowieso is de hele RCI kapot.. Die meter slaat dus ook nergens op...quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:33 schreef mschol het volgende:
wat ik wel echt zonde vind is dat die RCI meter vaak nergens op slaat.. (komt vast door pathfinding)
in de vorige delen kon je aan de hand van dat heel goed je stad opbouwen.. nu negeer ik hem compleet
Meer steden met veel stroomquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:29 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik heb net mijn Arcology neergeplant. Nu zeurt mijn regioscherm steeds dat de Arcology electricity nodig heeft. Ik genereer meer dan 800MW/h teveel, maar hij pakt daar maar 130MW/h van en heeft 300 nodig.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
I is sowieso onnodig behalve voor het unlocken van wat spul. Gewoon C en R neerplanten, YOLO.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:33 schreef mschol het volgende:
wat ik wel echt zonde vind is dat die RCI meter vaak nergens op slaat.. (komt vast door pathfinding)
in de vorige delen kon je aan de hand van dat heel goed je stad opbouwen.. nu negeer ik hem compleet
de overcapaciteit wordt evenredig verdeeld over de steden die het zouden kunnen gaan gebruiken ongeacht of ze het nodig hebben. Dus tja.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:29 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik heb net mijn Arcology neergeplant. Nu zeurt mijn regioscherm steeds dat de Arcology electricity nodig heeft. Ik genereer meer dan 800MW/h teveel, maar hij pakt daar maar 130MW/h van en heeft 300 nodig.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Geen idee of er nog echt FOK regio's actief zijn (regio 6 in ieder geval niet). Maar sporadisch komen er nog wel oproepen hier om een nieuwe regio te starten. En eigenlijk heb je dat bij deze gedaan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:03 schreef Hawke het volgende:
Ok, poging twee om in een Fok regio te komen.
Origin naam: Badbeatbill
Ik verwacht dat ik binnen actieve regio's wat meer waar voor mijn geld krijg.
Wie moet ik lastigvallen om op die lijst te komen?
Is nog uit gezet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:26 schreef roy600 het volgende:
Werkt het handelen al via trade depots? Goedkoop kopen en duur kopen staat er terwijl het nog niet kon, nu?
Damage control zonder concrete data... Wat een klojo's daar bij maxis/ea.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:35 schreef jogy het volgende:
http://www.simcity.com/en_US/blog/article/simcity-update-from-kip
volgende week 2.0 zou mooi zijn, als dan ook maar definitief die brandweer bug gefixt is, ik zag ze vanmiddag nog gezellig met z'n 3'en 1 huis blussenquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:35 schreef jogy het volgende:
http://www.simcity.com/en_US/blog/article/simcity-update-from-kip
damage control is niet echt nodig meer, daar is het allang te laat voorquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Damage control zonder concrete data... Wat een klojo's daar bij maxis/ea.
Als je die update link hierboven hebt gelezen is het nu in QA en zit het (als het goed gaat) in de komende 2.0 patch.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:26 schreef roy600 het volgende:
[..]
NogsteedsWeet je ook of het wel aan wordt gezet? Wel diep triest hoor
Heb hem gelezen, ik zie het. Nu maar hopen dat het werkt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je die update link hierboven hebt gelezen is het nu in QA en zit het (als het goed gaat) in de komende 2.0 patch.
met de laatst beschikbare versie lopen de meest beroerde steden van mij weer enigsinds doorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:01 schreef MrTorture het volgende:
Zelfs gebouwen naast de brandweerkazerne fikken af omdat ze er niet op tijd bij zijn![]()
Overal files, hoe meer asfalt ik aanleg, hoe meer files.. En ambulances blijven nog steeds links in de file staan als de 2 rechter rijstroken vrij zijn..
Het begint het plezier wel een beetje aan te tasten
Gaat niet alleen om asfalt... Logica kom je ook een heel end meequote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:01 schreef MrTorture het volgende:
Zelfs gebouwen naast de brandweerkazerne fikken af omdat ze er niet op tijd bij zijn![]()
Overal files, hoe meer asfalt ik aanleg, hoe meer files.. En ambulances blijven nog steeds links in de file staan als de 2 rechter rijstroken vrij zijn..
Het begint het plezier wel een beetje aan te tasten
Vertel dat maar eens aan Simcity!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om asfalt... Logica kom je ook een heel end mee
Logica is alleen ver te zoeken in SimCity...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om asfalt... Logica kom je ook een heel end mee
er zit logica in, dat het echter babylogica is.. tja...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:22 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Logica is alleen ver te zoeken in SimCity...
Ja. daar is dit topic voor de laatste weken. Dus lucht jezelf en ga nog even een ander spel doen en hoop dat 2.0 het spel weer speelbaar maakt...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:17 schreef prefix1 het volgende:
wat een Keletooo spel zit ik lekker te spele hoor ik van iemand anders dat de argeologie klaar is en nu op fase 2 is kijk ik moet ik nog leveren terwijl ik gister bijna alles vol zag... nu ging ik ff naar hoofdmenu en weer terug(meestal update et dan) nou niks kon geen tijd meer zien autos gingen niet harder terwijl ik wel 3 vinkjes naar voren deed waarom is dit spel ZOOOOOOOOOOON groote fail al die bugs en troep we zijn bijna al 1 maand veder(of zijn we al) waarom kunnen ze het niet fixen nog zo iets TRAFIC is waardeloos zo veel files vind dit zo zonde zo veel frustratie's pfffffff KLOTE SPEL!
zo dat lucht op.....
Ik moest gister van elk van de 3 balkjes materialen nog ongeveer de helft, ineens; BLING - Archology finished.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:17 schreef prefix1 het volgende:
wat een Keletooo spel zit ik lekker te spele hoor ik van iemand anders dat de argeologie klaar is en nu op fase 2 is kijk ik moet ik nog leveren terwijl ik gister bijna alles vol zag... nu ging ik ff naar hoofdmenu en weer terug(meestal update et dan) nou niks kon geen tijd meer zien autos gingen niet harder terwijl ik wel 3 vinkjes naar voren deed waarom is dit spel ZOOOOOOOOOOON groote fail al die bugs en troep we zijn bijna al 1 maand veder(of zijn we al) waarom kunnen ze het niet fixen nog zo iets TRAFIC is waardeloos zo veel files vind dit zo zonde zo veel frustratie's pfffffff KLOTE SPEL!
zo dat lucht op.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |