doe mee eens accepten danquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon helemaal geweldig en zo.
WE SPELEN TOT DE DOOD.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:28 schreef jogy het volgende:
Dus op dit moment Fiets, fireblast, johan en ik. Dat is leuk.
Hoe krijg je in godsnaam straling van een erstmijn?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:21 schreef Diamond3d het volgende:
Vraagje tussendoor: Me stad heeft watstraling van mijn Ertsenmijn.. Continu dezelfde huizen zijn verlaten i.v.m. de straling? Hoe kan ik dit laten verdwijnen?
hey, hoe krijg je luchtvervuiling zonder fabrieken of schoorstenen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef roy600 het volgende:
[..]
Hoe krijg je in godsnaam straling van een erstmijn?
waarom heb ik altijd blinde sims in mn stad die de winkels aan de overkant van de straat niet kunnen zien?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hey, hoe krijg je luchtvervuiling zonder fabrieken of schoorstenen.
sure! roggel het maar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:38 schreef jogy het volgende:
Nah, 4 mensen is eigenlijk al leuk genoeg. Uurtje eerder beginnen dan?
Sure waarom nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:38 schreef jogy het volgende:
Nah, 4 mensen is eigenlijk al leuk genoeg. Uurtje eerder beginnen dan?
werkt dat echt?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:33 schreef Fireblast het volgende:
Protip voor het begin: verhoog om xx:55 je belastingen naar 20% tot je geld binnen is en verlaag dan weer naar 10% ofzo
Gebruik dan gewoon cheats.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:36 schreef Fireblast het volgende:
ja :p volgens mij wordt je bevolking niet eens boos, heb het hier een paar keer gedaan en daar merkte ik niks van
Die had ik al gevonden, thx voor meedenken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Je moet ook ff op dat grote gebouwen icoontje klikken. Dan gaat hij naar de constructie en staan de resources die hij nodig heeft. Ff op het uit knopje klikken zodat die groen is en je pijlen van uit je stad richting de constructie ziet gaan. Resources staan standaard uit. Duurde ff voordat ik er achter kwam...
Weet jij het??quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef roy600 het volgende:
[..]
Hoe krijg je in godsnaam straling van een erstmijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |