quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het gaat mij echt niet om het slimmer zijn, dat vind ik geen probleem.
Het is meer het hele wereldje waar deze dames in zitten wat mij niet aanspreekt. Wijntjes drinken met vriendinnen, constant vertellen over reizen, moeten bewijzen hoe slim ze zijn en hoeveel ze van de wereld weten. Dat soort dingen, daar houdt ik niet van.
HAHA, check deze link dan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ken zat meisjes ( vooral met wie ik omga), die knap en slim zijn, allochtoon zijn enzo.
Die geen wijntjes hoeven te drinken maar gewoon naar feesten gaan zoals Flirterz in Adam etc.
Maar ik snap je punt. Mijn punt is alleen dat er ook een gulden middenweg bestaat.
Ja precies, ik ga ook het liefste met zulke meisjes om. Ze hebben levenservaring, niet alles wordt voor hun gedaan. Ze werken hard en ze zijn slim.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja sowieso, valt me op dat er enorm veel allochtoonse dames op het hbo en de uni zijn. Dat zijn ook altijd de meer bescheiden dames, met gevoel voor stijl en klasse. Niet van die platte zuipwijven met een frikandellenbuik uit het studentenhuis.
Klopt. Maar ze blijven ondanks dat wel bescheiden, in plaats van overal te moeten vertellen hoe geweldig ze zijn. Dat doen de Nederlandse meiden juist wel constant (terrasfoto's op FB etc).quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja precies, ik ga ook het liefste met zulke meisjes om. Ze hebben levenservaring, niet alles wordt voor hun gedaan. Ze werken hard en ze zijn slim.
Mijn link zegt dus dat hij met zijn billen naar dat feest moet gaan in Adam. Want daar lopen zulke meisjes rond. Ik heb mijn tickets al gegeven aan een vriendin en haar zus. Beide dames met klasse. Het feest zelf mag misschien niet zo classy lijken, maar ik weet dat ze van die muziek houden. Daarom dus gestuurd.quote:
Ja van alle wijntjes die ze drinken een foto maken. En van hun nieuwe auto etc etc,quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze blijven ondanks dat wel bescheiden, in plaats van overal te moeten vertellen hoe geweldig ze zijn. Dat doen de Nederlandse meiden juist wel constant (terrasfoto's op FB etc).
Ja, zo'n altijd een Mini Cooperquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja van alle wijntjes die ze drinken een foto maken. En van hun nieuwe auto etc etc,
Het boeit mij eigenlijk vrij weinig.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn link zegt dus dat hij met zijn billen naar dat feest moet gaan in Adam. Want daar lopen zulke meisjes rond. Ik heb mijn tickets al gegeven aan een vriendin en haar zus. Beide dames met klasse. Het feest zelf mag misschien niet zo classy lijken, maar ik weet dat ze van die muziek houden. Daarom dus gestuurd.
Ja of zon Fiet Panda.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, zo'n altijd een Mini Cooper.
Misschien vindt Sap dat wel leuk. Niet per se om op zoek te gaan maar daar hangen ze dus rond.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het boeit mij eigenlijk vrij weinig.
Ik weet ook een plek waar vervelende, hatende bitches. Denk dat ze heel goed bij jou passen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het boeit mij eigenlijk vrij weinig.
Mjah kan er altijd een keer kijken natuurlijk. In m'n eigen woonplaats is het uitgaan niet heel bijzonder. Wel leuke feestjes op z'n tijd en een paar prima kroegen en bars, maar de grotere feesten zijn toch in de randstad.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Misschien vindt Sap dat wel leuk. Niet per se om op zoek te gaan maar daar hangen ze dus rond.
Precies. Niet van die vormloze planken zonder kont, zoals de Nederlandse dames.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:28 schreef Dimachaerus het volgende:
Laatste tijd ben ik steeds meer te vallen voor de zuid-amerikaanse / braziliaanse dames, ken deze van de camsites, Mooie zandloper figuur met rondingen ipv die uitgerekte platte meisjes hier in NL.
Zeker weten!quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah kan er altijd een keer kijken natuurlijk. In m'n eigen woonplaats is het uitgaan niet heel bijzonder. Wel leuke feestjes op z'n tijd en een paar prima kroegen en bars, maar de grotere feesten zijn toch in de randstad.
Turkse meiden hebben vaak genoeg een platte kont.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Precies. Niet van die vormloze planken zonder kont, zoals de Nederlandse dames.
Turkse meiden hebben dit ook vaak, wat stevigere benen, goede heupen enz.
Ja, maar procentueel wel minder dan Nederlandse dames.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Turkse meiden hebben vaak genoeg een platte kont.
Dat is zo, cabo's zijn vaak ook mooi. Ben vaak jaloers op hun grote bos krullen. Ik heb zelf ook wel krullen maar anders.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, maar procentueel wel minder dan Nederlandse dames.
(Half) latina is ook erg nice. Ken eenchick die half Braziliaans, half Antilliaans is. Dat is echt hot
turkse meide vind ik vaak "quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Precies. Niet van die vormloze planken zonder kont, zoals de Nederlandse dames.
Turkse meiden hebben dit ook vaak, wat stevigere benen, goede heupen enz.
fixed?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat is zo, cabo's zijn vaak ook mooi. Ben vaak jaloers op hun grote bos krullen. Ik heb zelf ook wel krullen maar ergens anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |