PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik baal gewoon dat het kut speelt voorin
Was anders niet te merken lol. Net alsof ze niet snel zijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik baal gewoon dat het kut speelt voorin
IF Lewandowski en IF Draxler kunnen niet op tegen jullie Juan's en Santanas andersquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Was anders niet te merken lol. Net alsof ze niet snel zijnziek veel pace man.
Dan neem je ook van dat soort spelers, houdt het gezeik dan ooit op?quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IF Lewandowski en IF Draxler kunnen niet op tegen jullie Juan's en Santanas anders
Reus wel en die liep keer op keer mijn verdedigers eruit. Tevens kan IF Lewandowski dat makkelijk. 84 pace is zat pace.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IF Lewandowski en IF Draxler kunnen niet op tegen jullie Juan's en Santanas anders
IF Chiellini, Boateng zijn ook niet slecht toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan neem je ook van dat soort spelers, houdt het gezeik dan ooit op?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
IF Chiellini, Boateng zijn ook niet slecht toch?
door divisies, dan kun je makkelijker geld krijgen, dus is iedereen duurder. (toch?)quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:53 schreef dion_v_k het volgende:
Waarom blijven Messi en Ronaldo onbetaalbaar![]()
Vorig jaar waren ze rond deze tijd toch veel goedkoper?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
door divisies, dan kun je makkelijker geld krijgen, dus is iedereen duurder. (toch?)
DAN NIET TOCH! IK WEET HET OOK NIET, MAAR NIET REAGEREN VOND IK ZO ONBELEEFDquote:
Doe is niet zo boosquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
DAN NIET TOCH! IK WEET HET OOK NIET, MAAR NIET REAGEREN VOND IK ZO ONBELEEFD![]()
Ik wilde al zeggenquote:Op woensdag 27 maart 2013 01:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bij nader inzien niet echt een sweat goal, wel kut van die verdediger
Tjah das ook voor het eerstquote:Op woensdag 27 maart 2013 01:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggenMaar ja die blessure was wel cheese. Gezien de statistieken mag je nog wel blij zijn met een gelijkspel
Hahaquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, maar heul verdrietug
[ afbeelding ]
Maak dan die random iig nog even af?quote:
Het ging gisteren ook al super kut, en eergisteren ook.quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maak dan die random iig nog even af?En ik speel naast dit random geen potjes.
En sws. Vandaag gaat het kut, morgen weer chill. Of overmorgen
Dude speel morgen dan geen FIFAquote:Op woensdag 27 maart 2013 01:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het ging gisteren ook al super kut, en eergisteren ook.
En ohja, ik dacht dat ik al klaar was
Dat zeg ik tochquote:Op woensdag 27 maart 2013 01:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dude speel morgen dan geen FIFADat werkt bij mij altijd. Even tijdje niet. Maar doe gewoon de volgende random ronde mee. Je bent nu toch al bijna klaar en de rest is op de helft
Sowieso 2x tweede geworden. En nu 9 punten is niet eens zo slecht
quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ga er ff mee kappen, te veel gespeeld denk ik afgelopen dagen, ik zit er totaal niet meer in en speel kut. Afwerken gaat kut, combineren gaat kut alles gaat kutEven afkicken maar
Ahhwww... Lus je een snoepje?quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het ging gisteren ook al super kut, en eergisteren ook.
En ohja, ik dacht dat ik al klaar was
Zie Editquote:Op woensdag 27 maart 2013 01:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ff kappen dacht ik echt van. Fuck FUT tot over een maand (net als de vorige keer bij jou)
Dat team met IF Ibarbo speelt ook voor geen kolerequote:Op woensdag 27 maart 2013 01:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zie Edit
En nou heb ik teringveel coins, zijn alle spelers die ik daarvan kan kopen gewoon veel slechter dan de goedkope![]()
Maar vanavond is voor het eerst in een paar maanden dat ik weer echt opgefokt raak door dit spel.
Nog zoiets jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 01:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat team met IF Ibarbo speelt ook voor geen kolere![]()
Het is idd wel raar. Mijn team speelde tegen jou veel fijner dan tegen DS2. Nu maakte de AI voor mij ook meer tackles leek het wel.
Ik merk wel vaak dat als ik even niet speel en weer begin het wel beter gaat. Misschien omdat ik dan meer geduld heb of minder snel opgefokt raakquote:Op woensdag 27 maart 2013 01:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nog zoiets jaIF Ibarbo heeft bij mij nu in 9 wedstrijden 1 goal gemaakt, terwijl de NIF er in 24 23 in had liggen
Hahahaquote:Op woensdag 27 maart 2013 01:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb vanavond ook nog een relatie stukgemaakt, onbedoeld![]()
Bij mij op het werk werkt op dinsdag altijd een stelletje samen. Die zijn normaal best klef, maar nu ineens zeiden ze helemaal niets tegen elkaar. Dus ik na het werk een whatsapp naar een goede vriend van mij die hem weleens op de uni zit, vragen of het uit is. Ik vroeg het natuurlijk niet rechtstreeks aan hem, want of het was niet uit en dan is het ook weer zoiets, of het is wel uit en dan is dat ook niet echt iets waar hij graag over praat denk ik.
Vraagt hij dat meteen aan die vent zelf op whatsapp, zegt ie nee hoe kom je erbij. Hebben ze blijkbaar dikke ruzie maar is het nog niet uit. Whatsappt die vriend van mij ook de zus van die vriendin van die jongen, of het uit is. Gaat die zus het vragen aan dat meisje, flipt ze hem uit op haar en daarna op haar vriend, en nu is het uit wat ik hoor![]()
Ik vroeg het alleen maar
damn sonquote:Op woensdag 27 maart 2013 01:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb vanavond ook nog een relatie stukgemaakt, onbedoeld![]()
Bij mij op het werk werkt op dinsdag altijd een stelletje samen. Die zijn normaal best klef, maar nu ineens zeiden ze helemaal niets tegen elkaar. Dus ik na het werk een whatsapp naar een goede vriend van mij die hem weleens op de uni zit, vragen of het uit is. Ik vroeg het natuurlijk niet rechtstreeks aan hem, want of het was niet uit en dan is het ook weer zoiets, of het is wel uit en dan is dat ook niet echt iets waar hij graag over praat denk ik.
Vraagt hij dat meteen aan die vent zelf op whatsapp, zegt ie nee hoe kom je erbij. Hebben ze blijkbaar dikke ruzie maar is het nog niet uit. Whatsappt die vriend van mij ook de zus van die vriendin van die jongen, of het uit is. Gaat die zus het vragen aan dat meisje, flipt ze hem uit op haar en daarna op haar vriend, en nu is het uit wat ik hoor![]()
Ik vroeg het alleen maar
Bij de AH, beetje vakken vullen, beetje teamleider helpen en beetje nieuwe inwerken. Maar ik moet nu ook Kassa gaan doenquote:
Haha pas maar op voor Lindgren danquote:Op woensdag 27 maart 2013 01:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij de AH, beetje vakken vullen, beetje teamleider helpen en beetje nieuwe inwerken. Maar ik moet nu ook Kassa gaan doen
Ja iddquote:Op woensdag 27 maart 2013 01:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha pas maar op voor Lindgren dan
Gast doe nou niet. Dadelijk sloop je iets.quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik denk, vooruit ik probeer het nog een keer, kom ik tegen een vent met de naam Just leave, 5atb met Welliton en Pato voorin![]()
![]()
Ben benieuwd
quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gast doe nou niet. Dadelijk sloop je iets.
Een speler gaat niet ineens beter zijn. De spelers zijn zo goed als de bestuurder. Ik kan nog wel stukken beter dan dat ik nu liet zien. Zilveren worden ook niet ineens beter als ze tegen gouden spelen. Het is je mindset.quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch
En het gaat daar nog niet eens om. Het speelt allemaal gewoon niet lekker en ik kom er niet uit op dit moment hoe ik een team zo kan maken dat het wel lekker speelt.
En wat ik ook niet snap, maar daar kunnen jullie niks aan doen, is dat die zilveren van jullie merk ik niet aan dat ze zilver zijn als ik daar tegen speel, rammen een bal er ook gewoon in. Maar als ik met zilver speel tegen een gouden speler, merk ik dat niveau verschil heel erg.
Misschien ligt dat ook aan de manier van spelen van mij ofzo, maar het is iig bloedirritant
Toch raar dat IF Lewandowski nu Santana er wel uitloopt. Of is rennen ook een skill of iets in je mindsetquote:Op woensdag 27 maart 2013 01:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een speler gaat niet ineens beter zijn. De spelers zijn zo goed als de bestuurder. Ik kan nog wel stukken beter dan dat ik nu liet zien. Zilveren worden ook niet ineens beter als ze tegen gouden spelen. Het is je mindset.
Hij liep JUan en mbia er ook uit hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 01:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toch raar dat IF Lewandowski nu Santana er wel uitloopt. Of is rennen ook een skill of iets in je mindset
Echt onzin, dat deed ie nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 01:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij liep JUan en mbia er ook uit hoordaarbij houd ik ook vast
Welquote:
Gewonnen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik denk, vooruit ik probeer het nog een keer, kom ik tegen een vent met de naam Just leave, 5atb met Welliton en Pato voorin![]()
![]()
Ben benieuwd
Nee ofc niet, wel 2 mooie goals van IF Draxlerquote:
Beasley LB?quote:Op woensdag 27 maart 2013 07:07 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
OX
1 goal en 1 assist
Tegen San Marino
Ik begin de dag ook maar met een dansje denk ik. Quintero in een packquote:Op woensdag 27 maart 2013 07:37 schreef Tim86 het volgende:
Solide 5 uur slaap en gaan met die banaan.
We beginnen de dag met een dansje WTFje
Muurtjes mooi gemaakt?quote:
Ja, de woonkamer is af, op een paar kleine vlakjes na, maar dat ga ik vandaag doen. Ben er heel erg blij mee. Kan nu rustig naar zaterdag toe gaan leven, dan is de dag van de verhuizing. Busje ga ik straks regelen, mensen zijn geregeld, dus het ziet er erg positief uitquote:
Nee dat niet maar vond hem wel goed spelen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb het gisteren niet gezien: had-ie nog assists?
2 wedstrijden als verdediger, 2x de nul en 2 assists. Dat zou voldoende kunnen zijn voor een IF jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee dat niet maar vond hem wel goed spelen.
Hopen dat EA op de wedstrijd van vrijdag een IF gaat geven
Als die komt er maar gelijk een mooi team van maken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
2 wedstrijden als verdediger, 2x de nul en 2 assists. Dat zou voldoende kunnen zijn voor een IF ja
Heb je nog geen team met Eredivisie-silvers dan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als die komt er maar gelijk een mooi team van maken.
Nog niet gemaakt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heb je nog geen team met Eredivisie-silvers dan?
Overigens vermoed ik dat UP van Rhijn betere stats blijft houden dan een IF Janmaat.
Viergever, Bruma, Duarte, Overtoom, Lukoki, Depay, Castagnos. Overigens zijn NL'se silvers in het buitenland ook de moeite waard: Dingsdag, Donk, Bruma, Emnesquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nog niet gemaakt.
Misschien ga ik er nu wel één maken.
Nog tips voor goede spelers?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 07:37 schreef Tim86 het volgende:
5 punten uit 5 wedstrijdenquote:Op woensdag 27 maart 2013 07:37 schreef Tim86 het volgende:
Battlefield vind ik echt 10x toffer dan CoD, maar CoD is zo lekker simpel en in mijn lijst spelen al die boys CoD en niet BF..quote:
Jij hebt zeker geen PS3?quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Battlefield vind ik echt 10x toffer dan CoD, maar CoD is zo lekker simpel en in mijn lijst spelen al die boys CoD en niet BF..
Zieke trailer. Nooit BF gedaan zelf.quote:
xbox iddquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen PS3?
Anders kunnen we een keer samen BF spelen.
Ik open ook veel silverpacks, maar let daar eigenlijk nooit opquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weer een getransferde speler in een pack, Mason. Hij heeft geen goede stats maar er is geen 1 op de markt op dit moment.
Ik heb die lijst van gisteren goed bekeken dus ik weet nu wel ongeveer welke spelers nieuwe transfers zijn. Nu ze nog maar net uit zijn willen mensen nog wel redelijk wat betalen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik open ook veel silverpacks, maar let daar eigenlijk nooit op
Linkje naar die lijst?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb die lijst van gisteren goed bekeken dus ik weet nu wel ongeveer welke spelers nieuwe transfers zijn. Nu ze nog maar net uit zijn willen mensen nog wel redelijk wat betalen.
Nice. Ik heb vanochtend Quintero en Ajax away kit. Toch best lekkerquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
https://docs.google.com/s(...)9TdndmTFBZOGc&gid=28
Ik had gisteren Driver in een pack en die heb ik voor 9.1k verkocht, dat is mijn beste pull van de afgelopen dagen.
Ik had net een Emnes, dat is op zich best goed. Verder had ik o.a de L.A. Galaxy home kit, een 4-5-1 kaart en een Rangers badge.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nice. Ik heb vanochtend Quintero en Ajax away kit. Toch best lekker
Bij mij zit het in bronze packs idd wel mee met de squad fitnesses maar de laatste tijd krijg ik ook bijna geen goede speler meer daaruit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:10 schreef DuTank het volgende:
Vier bronze pakjes, vier fitness kaarten en 1 squadfitness. Ook echt alleen daar maak je dan winst mee heWant een goede speler pullen, ho maar.
Dus bij gold koop je ook 5k ipv 7.5k? (ik wel namelijk, ik wil ooit nog een IF uit een 5k pack halen)quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sowieso altijd de goedkoopste. Of het nu goud, zilver of brons is.
Die van mij is niet veel beter hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is nog tot daar aan toe... maar die W/L-ratio
Ik koop amper golds (laatste keer is alweer maanden terug), als ik er al een koop is het 5k inderdaad.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus bij gold koop je ook 5k ipv 7.5k? (ik wel namelijk, ik wil ooit nog een IF uit een 5k pack halen)
*kuch*amateur*kuch*quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die van mij is niet veel beter hoorNiet haten
Ik verdien geen geld met spelen idd, jij wel?quote:
Ik heb de laatste tijd redelijk wat 5k packs gekocht met best leuke pulls (niks wat veel waard is maar leuk voor pack only) maar een LM/LW uit de BPL pullen blijkt nog te lastig.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik koop amper golds (laatste keer is alweer maanden terug), als ik er al een koop is het 5k inderdaad.
Als ik mijn matchcoins zou verkopen, heb ik er 40 euro aan verdiendquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik verdien geen geld met spelen idd, jij wel?
Ja dan wel, maar die verdien je als je wint of verliestquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ik mijn matchcoins zou verkopen, heb ik er 40 euro aan verdiend
Wijsneusquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik verdien geen geld met spelen idd, jij wel?
Pagina 3 van dit topic staan zequote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pagina 3 van dit topic staan ze
Ja, ik weet ook wel dat iedereen andere hoeveelheden posts per pagina heeft, maar daarom is het altijd zo onhandig om te zeggen: ja staat op pagina 3quote:
Hm, weinig interessants voor mij helaas.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pagina 3 van dit topic staan ze
Normaal heeft iedereen er toch 25 per pagina, alleen autorefresh zorgt dat je op dezelfde pagina blijft. Dus als ik zeg pagina 3 dan ziet iemand die hem nog niet heeft gezien hem sowieso op pagina 3 staan (want anders was hij het wel tegengekomen) en anders bedenk je dat dat tussen comment 51 en 75 isquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook wel dat iedereen andere hoeveelheden posts per pagina heeft, maar daarom is het altijd zo onhandig om te zeggen: ja staat op pagina 3
Bovendien, wat een onzin die predictions
IF Van Persie lijkt me logischer dan IF Janmaat bijvoorbeeld.
Ik heb er 100 per paginaquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Normaal heeft iedereen er toch 25 per pagina, alleen autorefresh zorgt dat je op dezelfde pagina blijft. Dus als ik zeg pagina 3 dan ziet iemand die hem nog niet heeft gezien hem sowieso op pagina 3 staan (want anders was hij het wel tegengekomen) en anders bedenk je dat dat tussen comment 51 en 75 is
Oh okequote:
Bond van Orkestdirigenten ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:46 schreef Djeetje het volgende:
Weer een uit mijn team die naar een bvo mag.
Komen er weer nieuwe sukkels bij
Zelfs ik weet dat, met m'n 5e klasse zondagquote:
Dat zegt genoegquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zelfs ik weet dat, met m'n 5e klasse zondag
Niet echt, fitnesskaarten zijn er eindelijk uit, had nog een silver team.. Die heb ik eruit gedaan (of ja, sommige spelers staan nog op TP). Maar daar zat bijvoorbeeld een Donk bij. Gekocht voor 27k, voor 45k verkochtquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg
Nog wat gehandeld ?
Misschien als jij ook eens ging trainen mag jij dat ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:46 schreef Djeetje het volgende:
Weer een uit mijn team die naar een bvo mag.
Komen er weer nieuwe sukkels bij
Groningen was al wezen kijken, maar had gezegd dat ik niet wou verhuizen of in een gastgezinquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Misschien als jij ook eens ging trainen mag jij dat ook
Je bent gekquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Groningen was al wezen kijken, maar had gezegd dat ik niet wou verhuizen of in een gastgezin
Toen kwamen ze niet meer voor mij.
Netjes.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niet echt, fitnesskaarten zijn er eindelijk uit, had nog een silver team.. Die heb ik eruit gedaan (of ja, sommige spelers staan nog op TP). Maar daar zat bijvoorbeeld een Donk bij. Gekocht voor 27k, voor 45k verkocht
Je kan toch op zijn minst eerst kijken of ze je goed genoeg hadden gevonden. Dan weet je ook wat beter waar je aan toe bent.quote:
Ja dat had wel gekunt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je kan toch op zijn minst eerst kijken of ze je goed genoeg hadden gevonden. Dan weet je ook wat beter waar je aan toe bent.
En een profvoetbalcarriere is toch het mooiste wat er is
Maar als je écht goed bent, dan zit je er al vanaf dat je nog jonger bent... Uitzonderingen daar gelaten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja dat had wel gekunt.
Maar aan de andere kant ben veel geblesseerd dit jaar dus kon ik daar niet eens voluit.
En een maat van me (zit ook bij mij in het team) kon ook naar Volendam ging niet en dit jaar gaat hij naar Ajax toe wat alzeker is.
En als je goed genoeg ben kom je er van zelf wel.
Er zijn wat dat betreft genoeg "uitzonderingen" hoor. In de jeugd kunnen sommige spelers ineens grote stappen zetten, terwijl anderen op hun 14e ineens stil blijven staan in ontwikkeling.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar als je écht goed bent, dan zit je er al vanaf dat je nog jonger bent... Uitzonderingen daar gelaten.
Maar als je daar tegenover een Messi zet, die op z'n 16e al een baas was bij Barca 1. Is niet helemaal eerlijk, maar over het algemeen is dat wel meer leidend.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er zijn wat dat betreft genoeg "uitzonderingen" hoor. In de jeugd kunnen sommige spelers ineens grote stappen zetten, terwijl anderen op hun 14e ineens stil blijven staan in ontwikkeling.
En dan heb ik het nog niet eens over de laatbloeiers, zoals Dirk Kuijt en Ruud van Nistelrooij.
Maar zulke spelers komen 1x in de 10-20 jaar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar als je daar tegenover een Messi zet, die op z'n 16e al een baas was bij Barca 1. Is niet helemaal eerlijk, maar over het algemeen is dat wel meer leidend.
Daarom zei ik ook dat het niet helemaal eerlijk van me was om Messi erbij te halenquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maar zulke spelers komen 1x in de 10-20 jaar.
Ja je moet ook wel geluk hebben.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als je echt goed bent, is het helemaal niet zo dat je automatisch boven komt drijven hoor. Zijn er genoeg bij amateurclubs die beter zijn dan een Kees Kwakman ofzo, maar juist de pech hebben er net niet door te komen.
Of het niet willen. Je moet je voorstellen. Die gasten bij Achilles 29 ofzo, krijgen gewoon 20.000 per jaar ofzo, maar kunnen daarnaast ook nog een full-time baan nemen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als je echt goed bent, is het helemaal niet zo dat je automatisch boven komt drijven hoor. Zijn er genoeg bij amateurclubs die beter zijn dan een Kees Kwakman ofzo, maar juist de pech hebben er net niet door te komen.
Is het zelfde als bij zaalvoetbal.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Of het niet willen. Je moet je voorstellen. Die gasten bij Achilles 29 ofzo, krijgen gewoon 20.000 per jaar ofzo, maar kunnen daarnaast ook nog een full-time baan nemen.
Kees Kwakmanquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nee, mijn hond kliert mij en zo kan ik niet typenquote:
Ik blijf erbij dat jij de grootste luie flikker uit het FUT topic bentquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:08 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb wel les.
Wel 2 uur vandaag 1 uur ckv en volleybal toernooi, maar daar doe ik niet aan mee.
Waar is Ozil gebleven. Die heeft manne veel assists gegevenquote:Op woensdag 27 maart 2013 07:07 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
OX
1 goal en 1 assist
Tegen San Marino
Haha ik ben lui ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat jij de grootste luie flikker uit het FUT topic bent
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Haha ik ben lui ja.
Maar 'heb ook een spier blessure' om te zorgen dat ik niks hoef te doen.
Ik ben toch ook wel een goede kandidaat hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat jij de grootste luie flikker uit het FUT topic bent
Dat wordt wat op de Uni danquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben toch ook wel een goede kandidaat hoor
Niet qua intressesquote:
Ookal doe je een studie die je heel tof vindt, er zijn zat dingen die niet leuk zijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet qua intresses
Alles wat leuk is daar ben ik niet te lui voor.
Zeg dat wel jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ookal doe je een studie die je heel tof vindt, er zijn zat dingen die niet leuk zijn
Dat klopt en die wil ik dan ook niet doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ookal doe je een studie die je heel tof vindt, er zijn zat dingen die niet leuk zijn
Dat kan, maar ik kan natuurlijk niet voor jou praten, maar iedereen die ik van het HBO naar de Uni heb zien gaan faalde in het eerste jaar. Het niveauverschil schijnt echt enorm te zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt en die wil ik dan ook niet doen.
Wat ik nu op het hbo doe daar ben ik niet te lui voor, sterker nog ik haal gewoon keurige cijfers en lever keurige projectopdrachten in.
was ook maar een grapje hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee hoor anders voetbalde ik ook wel alles mee
Het heeft met instelling te maken. Het niveauverschil wordt door velen wel heel erg overdreven. Vorig jaar zat ik bij een meisje; ik spreek haar wel eens, die nu de uni doet. Zij haalde cijfers die ik ook haalde alleen haalde zij wel haar P. Ik vroeg haar wat ze moesten doen allemaal. Ze zei: hetzelfde als op het hbo alleen dan meer boeken. Het niveauverschil was minimaal, alleen waren de docenten beter en was de stof meer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik kan natuurlijk niet voor jou praten, maar iedereen die ik van het HBO naar de Uni heb zien gaan faalde in het eerste jaar. Het niveauverschil schijnt echt enorm te zijn.
VWO is vaker gebaseerd op inzicht en Havo puur op leren. Havo is dus veel moeilijker als je wel een goed inzicht hebt, maar niet goed kunt leren etc.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het heeft met instelling te maken. Het niveauverschil wordt door velen wel heel erg overdreven. Vorig jaar zat ik bij een meisje; ik spreek haar wel eens, die nu de uni doet. Zij haalde cijfers die ik ook haalde alleen haalde zij wel haar P. Ik vroeg haar wat ze moesten doen allemaal. Ze zei: hetzelfde als op het hbo alleen dan meer boeken. Het niveauverschil was minimaal, alleen waren de docenten beter en was de stof meer.
Er wordt net gedaan alsof de uni iets speciaals is. Ik heb vwo en havo gedaan en dat niveauverschil zou ook heel erg groot zijn. Ik heb dat niet gemerkt, het verschil is minimaal, er worden alleen iets andere dingen van je gevraagd tijdens toetsen. De stof is op een enkel detail na gewoon hetzelfde.
Kan, ben benieuwd dan. Ik denk dat jij er een beetje makkelijk over denkt. Vooral het verschil in tentamering is erg groot.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het heeft met instelling te maken. Het niveauverschil wordt door velen wel heel erg overdreven. Vorig jaar zat ik bij een meisje; ik spreek haar wel eens, die nu de uni doet. Zij haalde cijfers die ik ook haalde alleen haalde zij wel haar P. Ik vroeg haar wat ze moesten doen allemaal. Ze zei: hetzelfde als op het hbo alleen dan meer boeken. Het niveauverschil was minimaal, alleen waren de docenten beter en was de stof meer.
Er wordt net gedaan alsof de uni iets speciaals is. Ik heb vwo en havo gedaan en dat niveauverschil zou ook heel erg groot zijn. Ik heb dat niet gemerkt, het verschil is minimaal, er worden alleen iets andere dingen van je gevraagd tijdens toetsen. De stof is op een enkel detail na gewoon hetzelfde.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
VWO is vaker gebaseerd op inzicht en Havo puur op leren. Havo is dus veel moeilijker als je wel een goed inzicht hebt, maar niet goed kunt leren etc.
?quote:
Wat is dezequote:Op woensdag 27 maart 2013 13:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
VWO is vaker gebaseerd op inzicht en Havo puur op leren. Havo is dus veel moeilijker als je wel een goed inzicht hebt, maar niet goed kunt leren etc.
Ik heb nog nooit zo'n onzin gelezenquote:
Bakkert, je bent 15 jaar toch? Waar baseer jij dit op ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jij bent ook niet goed bij je hoofdquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:51 schreef vandermar het volgende:
Het gaat puur om de inzet. ALs je faalt dan heb je niet goed je best gedaan, elke simpele ziel kan de universiteit doen, het is maar net de mate van inzet.
Voor jouw studie is de manier van vragen misschien anders, voor rechten niet. Op het hbo moet je veel toepassen op de tentamens en heb je net als op de uni meerkeuzetentamens.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan, ben benieuwd dan. Ik denk dat jij er een beetje makkelijk over denkt. Vooral het verschil in tentamering is erg groot.
Maar we shall see. Ik merk alleen dat alle HBOérs die Uni zijn gaan doen juist heel veel tijd aan de studie kwijt zijn, tegen weinig resultaat. En dat zijn echt geen domoren allemaal
lolledquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Of Italië nemen, speel je nauwelijks tegen Madrid en je hebt King BALO!quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:53 schreef StijnDa het volgende:
In Divisie 1 H2H is het nog triester dan andere divisiesIedereen speelt met Real. Gelukkig own ik ze met Bayern.
Als je met PSV speelt nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:53 schreef StijnDa het volgende:
In Divisie 1 H2H is het nog triester dan andere divisiesIedereen speelt met Real. Gelukkig own ik ze met Bayern.
Jij doet ook net alsof de uni is voor mensen die vwo hebben gedaan en een IQ boven de 600 hebben. Bullshit, iedereen kan de universiteit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij bent ook niet goed bij je hoofd
Ik zei niet dat ik het over het examen had trouwens. Ik heb toetsen gezien van de Havo over hetzelfde hoofdstuk bij geschiedenis. Daar zou ik zonder te leren misschien een 4 halen als het echt ingewikkeld wordt. Ik doe VWO en bij diezelfde leraar, over hetzelfde hoofdstuk, haal ik alleen maar 8'en en 9's. Gewoon omdat die vragen mij veel meer liggen, omdat het veel minder vaak vragen zijn die je echt letterlijk uit het boek moet leren. Even globaal doorlezen is vaak wel genoeg.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:51 schreef leoon. het volgende:
[..]
Bakkert, je bent 15 jaar toch? Waar baseer jij dit op ?
Bayernquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:53 schreef StijnDa het volgende:
Bullshit, dat doe ik neit eens, zeg alleen dat veel mensen moeite hebben met Uni van het hbo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij doet ook net alsof de uni is voor mensen die vwo hebben gedaan en een IQ boven de 600 hebben. Bullshit, iedereen kan de universiteit.
Lerenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bullshit, dat doe ik neit eens, zeg alleen dat veel mensen moeite hebben met Uni van het hbo.
Maar ik ken niemand die rechten doet, dat is gewoon puur theorie leren dus dat zal op Uni en Hbo niet veel verschillen, dat is alleen leren
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:56 schreef poker4lifee het volgende:
bammm alle tentamens gehaald weer dit blok![]()
gister echt 6 uur lang lopen nolifen om 7 weken aan statistiek een klein beetje te begrijpen, gelukkig goed uitgepakt
Uhu, methodologie en rechtsgeschiedenis en dergelijke staan ook in de wet zekerquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
LerenGewoon wetboek erbij en je hebt een voldoende. Pretstudie waarmee je heel veel kanten op kan. Ik ga echt geen economische studie doen omdat ik het toch niet kan
Ik ken wat mensen die heel erg onintelligent overkomen, (en het misschien wel zijn?) Maar die hebben het vermogen om dingen die ze interessen en ook niet interesseren vijwel meteen op te slaan. Een goede concentratie helpt daar ook bij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij doet ook net alsof de uni is voor mensen die vwo hebben gedaan en een IQ boven de 600 hebben. Bullshit, iedereen kan de universiteit.
Maar dan geef je dus zelf al aan dat de Uni niet geschikt is voor iedereen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
LerenGewoon wetboek erbij en je hebt een voldoende. Pretstudie waarmee je heel veel kanten op kan. Ik ga echt geen economische studie doen omdat ik het toch niet kan
Uitzonderingen daargelaten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:58 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Uhu, methodologie en rechtsgeschiedenis en dergelijke staan ook in de wet zeker
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:56 schreef poker4lifee het volgende:
bammm alle tentamens gehaald weer dit blok![]()
gister echt 6 uur lang lopen nolifen om 7 weken aan statistiek een klein beetje te begrijpen, gelukkig goed uitgepakt
Interesses doen een mens erg ver komen op een bepaald gebied.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:58 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik ken wat mensen die heel erg onintelligent overkomen, (en het misschien wel zijn?) Maar die hebben het vermogen om dingen die ze interessen en ook niet interesseren vijwel meteen op te slaan. Een goede concentratie helpt daar ook bij.
Ben je dan echt slim?
haha toevallig ook hele discussie over de uni hierquote:
nicequote:Op woensdag 27 maart 2013 13:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Heb ik vorige week ook gedaan
![]()
Ik vond het kut. je middenveld wordt overlopenquote:
Speelt Lexie nog UT eigenlijk?quote:
amper, verslaafd aan een ander spel volgens mij en pokert wat meer onlinequote:Op woensdag 27 maart 2013 14:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Speelt Lexie nog UT eigenlijk?
Carlos eduardo CFquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:02 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee hoe dit af te maken?
Sundquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
amper, verslaafd aan een ander spel volgens mij en pokert wat meer online
zet Boussouffa dan CF, dat is al wat makkelijker qua chemistryquote:
'en en' aan het eindequote:
Uni kan je alleen doen als je heel slim bent, ook al heb je geen inzet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha toevallig ook hele discussie over de uni hier
Nou en, gewoon lekker chillen in Berlijn tochquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou en, gewoon lekker chillen in Berlijn toch
yupquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
SundHeeft ie zijn team nog wel
?
En dan ook gewoon 3 dagen niet Fokken?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou en, gewoon lekker chillen in Berlijn toch
Goede zaaktwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 27-03-2013 om 14:08:13#KNVB overweegt tweede elftallen in de Jupiler League volgend seizoen al toe te staan. Jong #PSV kan dan naar de eerste divisie. reageer retweet
Dat ga ik dan wel doen, al is het alleen maar om jou hiermee geen plezier te doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dan ook gewoon 3 dagen niet Fokken?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Uni kan je alleen doen als je heel slim bent, ook al heb je geen inzet.
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:10 schreef StijnDa het volgende:
Goede zaaktwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 27-03-2013 om 14:08:13#KNVB overweegt tweede elftallen in de Jupiler League volgend seizoen al toe te staan. Jong #PSV kan dan naar de eerste divisie. reageer retweet
Vorig jaar was ik ook 5 dagen weg dus toen heb ik ook 5 dagen niet gepost en geen FUT gespeeldquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat ga ik dan wel doen, al is het alleen maar om jou hiermee geen plezier te doen
Ik post wel vaker een dag niet, jammer dat dat nooit wordt opgemerktquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik ook 5 dagen weg dus toen heb ik ook 5 dagen niet gepost en geen FUT gespeeld
Ik voel me altijd wel wat verdrietig als ik 3 uur niks post, en niemand zich dan ongerust over mij maaktquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik post wel vaker een dag niet, jammer dat dat nooit wordt opgemerkt
Had ik al geprobeerd, maar dan heb ik alsnog een CAM nodig!quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zet Boussouffa dan CF, dat is al wat makkelijker qua chemistry
Wie was jij ook alweer?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik voel me altijd wel wat verdrietig als ik 3 uur niks post, en niemand zich dan ongerust over mij maakt
software upgradequote:Op woensdag 27 maart 2013 14:15 schreef vandermar het volgende:
Hoe moet je een ipad ook alweer unjailbreaken?
quote:
je ipad wordt er alleen maar slomer vanquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik gebruik die dingen toch niet die ik met jailbrake kocht
Misschien traoré? Die baas van 3 meter 88 achter een snelheidsduivel lijkt me best chill!quote:
Ik weet wie je bedoeld, staat er nu ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:17 schreef leoon. het volgende:
[..]
Misschien traoré? Die baas van 3 meter 88 achter een snelheidsduivel lijkt me best chill!
2m03, 79 pace 94 strength
fabio lbquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:19 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoeld, staat er nu ook
Maar hoe Taarabt op 9 chem te krijgen?
Traore danquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:20 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar die is verdedigend gewoon slechts
Weet zo 123 niet. Moet ook leren straks tentamen van 16u tot 18u en 18u tot 20u dus tot vanavond toedels!quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:19 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoeld, staat er nu ook
Maar hoe Taarabt op 9 chem te krijgen?
Kut, doe dan El AHmadiquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:20 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hoe is Granero op cdm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft Taarabt ook op 7quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kut, doe dan El AHmadi
Of Belhanda
Ik ben ook even bezigquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:22 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Blijft Taarabt ook op 7(Belhanda dan).
El Ahmadi speelt niet fijn
Best goed, viel me niet tegen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:20 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hoe is Granero op cdm?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:22 schreef StijnDa het volgende:
IF Gomez binnen. Binnenkort eens proberen
Ik ben wel benieuwd hoe hij is, maar hij lijkt qua stats veel op Palacio en dat beangstigd meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Iwan zullen we even potje doen, dan kan ik alles in de verkoop gooienquote:
Ik heb 2 kaartjes van m gekocht. Misschien ga ik er nog wat meer inslaan. Eerst even kijken welke IF spelers er straks aankomen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe hij is, maar hij lijkt qua stats veel op Palacio en dat beangstigd me
Dadelijk moest eerst effe wat regelenquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iwan zullen we even potje doen, dan kan ik alles in de verkoop gooien
Nice nice, even onthouden die!quote:
mehhhhquote:
Voor iemand die niet met computers etc. kan omgaan best wel goed jaquote:
Gelukkig geen Welliton op STquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:33 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Hiermee ga ik denk ik veel wedstrijden verliezen.
Ik ook welquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe hij is, maar hij lijkt qua stats veel op Palacio en dat beangstigd me
IFquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ook wel![]()
Palacio of IF Palacio?![]()
Hij is wel een stukje kleiner, andere workrates, zitten nog wel wat verschillen inAgility 98 Balance 99
![]()
Waarom neem je die kneuzen als LB en RB?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:41 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze of die Gremio squad met Ronaldinho ?
Fernandes is goed voor mij vanwege zijn workrates en anders is het zo standaardquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom neem je die kneuzen als LB en RB?
Heb het al, nevermind..quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wanneer die Up is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |