Ik vind het wel een leuke reden om af te dwingen "Ik slik alleen maar met smaakje"quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zou je anders bang zijn dat je geen excuus meer zou hebben om niet te slikken?
Ze steken er soms toch ook een naald in voor een kinderwens:quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:15 schreef Godshand het volgende:
Als je het echt zou doen, ben je volgens mij onvruchtbaar wel erna. Maar gelukkig, voortplanten is wel gevaarlijk, stel wat de kroost van TS allemaal zou gaan doen
En anders is het een mooie troll, dit topic
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:28 schreef Gerjan het volgende:
Ik vind het wel een leuke reden om af te dwingen "Ik slik alleen maar met smaakje"
Gewoon zelf makenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:44 schreef Gerjan het volgende:
Ik vind Spa Cactus wel lekker, zou daar ook een spuit voor zijn?
Lijkt me sterk dat ze iemand aannemen die zijn beroep niet kan spellen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:29 schreef Q.C.Passed het volgende:
De zwelling is weg.. evenals de geloofwaardigheid van dit topic![]()
Users vroegen zich af... hoe kwam ik hierop. Nou ik ben professioneel analyst en het is mijn taak om processen efficienter te maken.
Dus in theorie bedacht ik dat het eten van ananas wel erg veel tijd en moeite in beslag nam om mijn zaad beter te laten smaken... conclusie, spuit er in en zonder omwegen het gewenste resultaat behalen.
Verder heb ik gewoon een zieke geest en komen dit soort woorden er soms uit
Bedankt voor de topickick.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:34 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze iemand aannemen die zijn beroep niet kan spellen.
Hoe je het ook bekijkt. Het topic steeg in de lijst nadat je vieze vingers over het toetsenbord had laten glijden en op invoeren klikte.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:53 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Een post in een topic waarin een half uur niet gereageerd is een topickick noemen
Ik wilde je slechts op een nieuwe leugen wijzenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:54 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Hoe je het ook bekijkt. Het topic steeg in de lijst nadat je vieze vingers over het toetsenbord had laten glijden en op invoeren klikte.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:55 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Ik wilde je slechts op een nieuwe leugen wijzen
Ik voel niks, blijkbaar zijn mijn ballen prettig gestoord.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:05 schreef RuckTape het volgende:
Ik voel een tinteling in mijn ballen wanneer ik dit topic lees.
Valt nog best mee, het is even een raar gevoel al de naald er ingaat en dan de vloeistof. Daarna is het even een paar minuten verdoofd en dan is het alweer over. Maar zoals ik zei het is het niet waard want er komt maar weinig smaak aan het sperma en het schijnt slecht voor je zaad te zijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 01:14 schreef CamelNLD het volgende:
LOL WTF dat moet toch donders zeer doen?
Dat doen profs met kennis van zaken. Gelukkig zei TS zelf al dat dit een trolltopic is..quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:31 schreef Gerjan het volgende:
[..]
Ze steken er soms toch ook een naald in voor een kinderwens:
http://www.humanfirstivf.nl/vruchtbaarheids/mesa/pesa/tese
Spreekt het je aan? Wil je mij de volgende keer assisteren?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |