dat wou k niet zeggenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt het makkelijk zelf doen als je gewoon op je houding let, voor een spiegel ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat als ze meer thuis oefeningen wilt gaan doen en ze heeft een wii dat EA Active een goede investering is, stuk zwaarder en beter dan wii fit en kost maar rond de 25 a 30 euro en dan krijg je dus ook de sensors en dingen erbij die je nodig hebt voor de game. Downloaden kan niet wat je hebt die spullen nodig, maar je vind ze heel vaak in aanbiedingen voor 2 tientjes en dat is t echt wel waard.quote:
neinzquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
SJAAN HEB JIJ GISTEREN NOG WEL GEGETEN
Serieus zo goedkoop?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat als ze meer thuis oefeningen wilt gaan doen en ze heeft een wii dat EA Active een goede investering is, stuk zwaarder en beter dan wii fit en kost maar rond de 25 a 30 euro en dan krijg je dus ook de sensors en dingen erbij die je nodig hebt voor de game. Downloaden kan niet wat je hebt die spullen nodig, maar je vind ze heel vaak in aanbiedingen voor 2 tientjes en dat is t echt wel waard.
Die heb ik ook..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat als ze meer thuis oefeningen wilt gaan doen en ze heeft een wii dat EA Active een goede investering is, stuk zwaarder en beter dan wii fit en kost maar rond de 25 a 30 euro en dan krijg je dus ook de sensors en dingen erbij die je nodig hebt voor de game. Downloaden kan niet wat je hebt die spullen nodig, maar je vind ze heel vaak in aanbiedingen voor 2 tientjes en dat is t echt wel waard.
Dat zijn lungesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die heb ik ook..
Heb hem zeker 3 keer gedaan
Het meest effectief voor mij is die dansmat, omdat ik daar veel meer lol in heb. Dan hou ik het dus makkelijker vol.
Maar die squat-dinges.. Ik heb dat filmpje net even zonder geluid gekeken, maar ik dacht dat je bij squaten 1 been voor had en 1 been achter?
Dus squaten is alleen door je knieen zakken?quote:
quote:
Ja dat filmpje dat ik net in t vorige topic posttequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus squaten is alleen door je knieen zakken?
that seems simple enoughquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat filmpje dat ik net in t vorige topic postte
ermagerd je hebt motoriek-aidsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit doe ik met een bed/bank onder mijn kont. Mijn bed is daar laag genoeg voor en brum zijn bank. Ik val nog wel eens achterover en die bank/dat bed is zo hoog dat ik precies met mijn kont het kan aanraken, dan weet ik hoe laag ik moet![]()
Dat was al bekend toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ermagerd je hebt motoriek-aids
Ja als je goed zoekt vind je ze wel voor 20 euro ergens in de sale en anders wel 30quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Serieus zo goedkoop?ook maar eens naar kijken dan want ik vind wii fit steeds stommer worden
Wii fit is niks intensiefs aan, daar ga je nog niet zweten ook al wil je het graagquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja als je goed zoekt vind je ze wel voor 20 euro ergens in de sale en anders wel 30
hou er ewl rekening mee dat als je wii fit prima vol houd je alsnog bij de eerste les van EA active dood op de grond ligt te hijgen want t is een stuk intensiever
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja als je goed zoekt vind je ze wel voor 20 euro ergens in de sale en anders wel 30
hou er ewl rekening mee dat als je wii fit prima vol houd je alsnog bij de eerste les van EA active dood op de grond ligt te hijgen want t is een stuk intensiever
Nopequote:
nee ik was even wat emails aan het dichten speesje!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe ben je beaus? Ik was heul niet beaus maar ik gebruik gewoon vaak emo.gifs terwijl dat wel stom over kan komen.
Ik dacht dat je beaus wasquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
nee ik was even wat emails aan het dichten speesje!
Bij obese moest ze toch in een bioscoop in alle stoelen gaan zitten? Dat is ook squatten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope
Bedankt voor de tips space!
@ijs, ja dat heb ik gemerkt na het planten vrijdag. Dat zal ook een squatje of 300 zijn geweest, effectief
BAM!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees, 12 euro
http://www.bartsmit.com/shop/productSearchResult.php?fh_params=fh_location=//bartsmit/nl_NL/$s=ea%20games%20active
in stoelen gaan zitten, dat kan ikquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij obese moest ze toch in een bioscoop in alle stoelen gaan zitten? Dat is ook squatten.
jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd is het die? Dan ga ik m nu bestellen
Ik vond wii fit wel leuker persoonlijk. Die spelletjes dan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja
kost geen drol en 203485209480 keer beter dan wii fit
Wii fit is leuker, EA active is intensiever en meer resultaatquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vond wii fit wel leuker persoonlijk. Die spelletjes dan.
Maar deze is zeker effectiever, het is echt fitness.
En voor dat geld, heb je het er na 3 keer spelen al uit
bij wii fit plus kan je ook gewoon een trainingsschema makenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik vind de wii fit zo stom, je moet steeds zelf kiezen wat je doet. De yoga vind ik wel fijn op zich
plus? hoe weet ik of ik plus heb?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij wii fit plus kan je ook gewoon een trainingsschema maken
wii fit plus heeft extra games en dan kun je schema's makenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
plus? hoe weet ik of ik plus heb?
ohja just dance stond k na tien min ook te hijgen als een mallequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou nog steeds wel eens zo'n wii zumba ding willen proberen.
Maar ik vrees dat ik het met mijn matige ritmegevoel nooit op ga pakken. Met justdance heb ik dat probleem ook, ik word er gewoon niet beter in.
Met de dansmat wel, want dat is voornamelijk de pijltjes volgen, dat is een vaardigheid die je kan leren zonder ritmegevoel
oh dat heb ik nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wii fit plus heeft extra games en dan kun je schema's maken
en je kunt dan dieren wegen
dieren wegenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wii fit plus heeft extra games en dan kun je schema's maken
en je kunt dan dieren wegen
ik doe het wanneer de dierenarts er om vraagtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
dieren wegen![]()
En dan constateren wat je dier weegt, want verder is het volledig zinloos
Ja dat, maar het irriteert me mateloos dat ik er niet beter in word, omdat ik niet kan zien wat ik fout doequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohja just dance stond k na tien min ook te hijgen als een malle
soberso kutgame imho, ik ga wel weer op de bank zitten headshots uitdelen maar niet meer die dansgamesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat, maar het irriteert me mateloos dat ik er niet beter in word, omdat ik niet kan zien wat ik fout doe
Ik krijg een ander resultaat dan met dezelfde methode met de weegschaal. Zoiets staat me bij tenminste. En dan vertrouw ik de weegschaal meerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik doe het wanneer de dierenarts er om vraagt
Mn broer heeft nog een bokszak liggen maar brum wil niet m niet ophangenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wacht wel tot Joop z'n bokszak hangt, ga ik daar wel tegenaan trappen.
ik krijg t zelfde resultaat!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik krijg een ander resultaat dan met dezelfde methode met de weegschaal. Zoiets staat me bij tenminste. En dan vertrouw ik de weegschaal meer
Ja maar de dansmat is zo ontzettend baasquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
soberso kutgame imho, ik ga wel weer op de bank zitten headshots uitdelen maar niet meer die dansgames
ik ook, mijn wii fit balance board is mijn weegschaalquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:24 schreef bleiblei het volgende:
als ik mijn dier wil wegen dan heb ik daar een weegschaal voor
neh, kan em wel ff downloaden en kijken maar pas als longontsteking weg isquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar de dansmat is zo ontzettend baas![]()
![]()
Maar niemand dus ervaring met wii zumba?
Awww.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mn broer heeft nog een bokszak liggen maar brum wil niet m niet ophangen
Ik vind zumba stom.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar de dansmat is zo ontzettend baas![]()
![]()
Maar niemand dus ervaring met wii zumba?
Ik ben wel nieuwsgierig, of ik dat misschien boeiend vind.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neh, kan em wel ff downloaden en kijken maar pas als longontsteking weg is
En als je dat niet doet? Ik ben namelijk niet echt regelmatig in Breda qua dagen (wii staat hier)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik weet alweer wat ik zo irritant vond aan dat ea sport dinges. Je moest je exact aan hun schema houden. In het opbouwschema dan. Er stond voor een bepaalde dag een training en je moest ook op die dag trainen, je mocht hem niet een dagje eerder of later doen als dat beter uitkwam...
WII steeds meeslepenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En als je dat niet doet? Ik ben namelijk niet echt regelmatig in Breda qua dagen (wii staat hier)
Bij ea active wel hoor, dan mis je een training en dan klik je op die training en dan zegt ie wil je de gemiste training alsnog vandaag doen? en dan ku je hem gewoon startenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik weet alweer wat ik zo irritant vond aan dat ea sport dinges. Je moest je exact aan hun schema houden. In het opbouwschema dan. Er stond voor een bepaalde dag een training en je moest ook op die dag trainen, je mocht hem niet een dagje eerder of later doen als dat beter uitkwam...
Dan weigert hij dus op te starten waar je bent.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En als je dat niet doet? Ik ben namelijk niet echt regelmatig in Breda qua dagen (wii staat hier)
Sportschool, maar ik ben er te motorisch gestoord voor.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
+1 ik heb dat gedaan bij zoeen tent waar alleen tokkies en vetzakken kwamen_
O dan was het andersom.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij ea active wel hoor, dan mis je een training en dan klik je op die training en dan zegt ie wil je de gemiste training alsnog vandaag doen? en dan ku je hem gewoon starten
Dat heb je anders nooit gevraagdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mn broer heeft nog een bokszak liggen maar brum wil niet m niet ophangen
"zulks een praktischheid, ik hoef maar 3 vingers te lakkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:51 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.beautyscene.nl(...)collectie_-_swatches
wat zijn dit nou weer voor swatches
ik vind soberso fotos met 3 vingers raarquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"zulks een praktischheid, ik hoef maar 3 vingers te lakken"
dafuqqqq die geur ruik je toch iddquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:56 schreef Mirjam het volgende:
http://www.leidschdagblad(...)ftien-maanden-op-kat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is de stagiairequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind soberso fotos met 3 vingers raaris t nou zo erg om die vierde erbij te doen
maar vind t niet echt goede swatches voor een bekende blog
Een rottende kat in je bank en niks ruikenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:56 schreef Mirjam het volgende:
http://www.leidschdagblad(...)ftien-maanden-op-kat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ermagerd op die laatste foto lijkt ze op Janice dinges, dat figuur van ANTMquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is de stagiairehttp://www.beautyscene.nl(...)-_review_en_swatches deze foto's verbaasde ik mij laatst ook al over, lijkt net alsof ze gewoon met een webcam gemaakt zijn.
Mhehe inderdaadquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd op die laatste foto lijkt ze op Janice dinges, dat figuur van ANTM![]()
Eigenwijze kinderenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Beeb was trouwens weer goed gegroeid en nu al een eigenwijsje
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat overkomt me dus echt nooitquote:Op woensdag 27 maart 2013 07:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd zo vroeg van huis vertrekken dat je een half uur eerder dan gepland de trein hebt_
Ik was eerder klaar dan verwacht dus wilde sprinter nemen ipv intercity. Maar bus was zo vroeg dat ik de intercity ervoor nog haaldequote:Op woensdag 27 maart 2013 07:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat overkomt me dus echt nooit
Ok danquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was eerder klaar dan verwacht dus wilde sprinter nemen ipv intercity. Maar bus was zo vroeg dat ik de intercity ervoor nog haalde
Als een trein om 12:40 gaat dan ga ik om 12:10 thuis weg /autistquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ok dan
De enige keer dat ik een intercity van een half uur eerder haal, is als ie 25 min vertraging heeft
Ik ben de afgelopen week ook steeds iets eerder klaar, zodat ik naar het station kan fietsen ipv de bus te pakken. Gezonder en goedkoper
Ik ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als een trein om 12:40 gaat dan ga ik om 12:10 thuis weg /autist
Zij heeft niet echt een half uur nodig om op het station te komen in Bredaquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
Dat heeft weinig met autisme te maken
dus dan is het autisme?quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zij heeft niet echt een half uur nodig om op het station te komen in Breda![]()
Ik 5-10 minuten als de bus meewerkt. Fietsen is even langquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar ik doe er dan ook ruim 20 min over van deur tot perron en ik wil altijd wat speling
Dan vind ik een half uur van tevoren vertrekken wel wat ruim... Ik pak alleen de marge heel ruim als ik naar een congres of wat dan ook moet en nog een kaartje moet kopen. Maar voor werk vertrek ik om 7.25u thuis voor de trein van 7.51quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik 5-10 minuten als de bus meewerkt. Fietsen is even lang
Ik zit dan thuis toch al klaar dus dan kan ik net zo goed gaan. Anders zit ik toch onrustig de tijd de checken elke halve minuutquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan vind ik een half uur van tevoren vertrekken wel wat ruim... Ik pak alleen de marge heel ruim als ik naar een congres of wat dan ook moet en nog een kaartje moet kopen. Maar voor werk vertrek ik om 7.25u thuis voor de trein van 7.51
Apply Shade Shifter over any ORLY Gel FX Color, then wait to be amazed. Temperature running hot? Shade Shifter becomes clear, magically revealing your Gel FX color underneath. Feeling a chill? Top-secret pigment transforms to darker hue.quote:
Is het dan ook een gel topcoat? Of zou ie ook over elke andere nagellak kunnen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Apply Shade Shifter over any ORLY Gel FX Color, then wait to be amazed. Temperature running hot? Shade Shifter becomes clear, magically revealing your Gel FX color underneath. Feeling a chill? Top-secret pigment transforms to darker hue.
Ik ben nooit zoveel te vroeg klaar, ik vind kwart over 6 opstaan al vroeg genoeg. Maar met een trein om 12.10u kan ik het me voorstellenquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zit dan thuis toch al klaar dus dan kan ik net zo goed gaan. Anders zit ik toch onrustig de tijd de checken elke halve minuut!
Als ik fiets kan ik wel iets later want dan zit je niet met bussen, maar had nu velen spullen bij.
Als student wilde ik nooit fietsen naar station want bewaakte stalling kost geld en ov was gratisquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja daarom neem ik vroeg de bus. Moet nog ff lampjes halen en dan fietsen
De swatches doen aan de kleuren niets af toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
Dus ondanks de kutswatsches wil je ze toch kopen?
Goedemorgen
Ik heb ook 3 sloten op m'n fiets zitten en nog durf ik hem niet buiten in de losse stalling te zetten. Sowieso staat die zo'n beetje altijd vol dus er is niet veel ruimte om hem ook echt ergens aan vast te zetten. Dus dan maar bewaakt stallen, is toch iets beter voor mijn gemoedsrustquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh naja ik heb een dikke ketting dus ik vind dat ze m'n fiets niet jatten
Daar maak ik me dan weer niet druk over lolquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ook 3 sloten op m'n fiets zitten en nog durf ik hem niet buiten in de losse stalling te zetten. Sowieso staat die zo'n beetje altijd vol dus er is niet veel ruimte om hem ook echt ergens aan vast te zetten. Dus dan maar bewaakt stallen, is toch iets beter voor mijn gemoedsrust
quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn neefje doet al 2 dagen een 'dit is prive' op feestboek.
Eerst zeggen dat wachten zo lang duurt als je pijn hebt. Dan ff inchecken bij het ziekenhuis. Vooral niet zeggen waar je last van hebt. En dan nu weer zeggen dat je voor de 2e dag in het ziekenhuis zit. En maar wachten op mensen die bezorgd vragen waar je last van hebt
ik vertik dat danquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn neefje doet al 2 dagen een 'dit is prive' op feestboek.
Eerst zeggen dat wachten zo lang duurt als je pijn hebt. Dan ff inchecken bij het ziekenhuis. Vooral niet zeggen waar je last van hebt. En dan nu weer zeggen dat je voor de 2e dag in het ziekenhuis zit. En maar wachten op mensen die bezorgd vragen waar je last van hebt
Ik ookquote:
Succes dan!quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:30 schreef PriemGirl het volgende:
Spees ik heb je challenge gespamd bij de fresh meats
Ik ben gisteren begonnen iig
Pehehehe ook succes danquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Succes dan!
Ik skip de challenge... Als ik dat met die intensiteit zou doen, dan loop ik binnen een week niet meer fatsoenlijk. Daarvoor zijn mijn knieën net iets te ver aan gort![]()
Ik ga vanavond weer eens naar het sportcentrum voor een groepsles, dat gaat ook zeer doen vrees ik
"vind ik leuk" aanklikkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook
Ik erger me alleen maar aan zo'n status dus ik ga ook niet vragen wat er aan de hand is
Af en toe heb ik daar dan wel de neiging tot iddquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Keuken idee ontwerpen op de Ikea site, wat volkomen zinloos is, maar leuk want keuken dit dat alles
Zal ik dat ook doen omdat het kan einz?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Herkenbaar
Je kan ook floorplanner gebruiken
Ik deed dat ooit ook, met IKEA plannerquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zal ik dat ook doen omdat het kan einz?
Ik heb ook gewoon willekeurige kastjes erin gemikt, als het formaat maar klopte.
Ik hoop echt dat ze ons idee willen en kunnen uitvoeren, dan zou het echt gaaf worden
Wat is dezen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik deed dat ooit ook, met IKEA planner
[ afbeelding ]
Belangrijkste element: AFWASMACHINE EINZ ZWEI DREIquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil uiteraard wel pics van de plannen schaar!
Ladesquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Belangrijkste element: AFWASMACHINE EINZ ZWEI DREI![]()
![]()
![]()
En voor een meerprijs kunnen we aan de onderkant lades nemen in plaats van reguliere kastjes.
Lades![]()
Mijn slaapkamer!quote:
Die staan tegenover elkaar, zo moeilijk is dat toch nietquote:
Met een ruimte erachter?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lades
Afwasmachines
[..]
Mijn slaapkamer!
[..]
Die staan tegenover elkaar, zo moeilijk is dat toch niet
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met een ruimte erachter?![]()
Dus je hebt een soort kledinggang waar je doorheen loopt voor je bij het bed komt?
Nee, daar zit de slaapkamerdeur.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met een ruimte erachter?![]()
Dus je hebt een soort kledinggang waar je doorheen loopt voor je bij het bed komt?
Grote slaapkamerquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik deed dat ooit ook, met IKEA planner
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Schaar snapt het weer niet
Inloopruimte/-kast iets![]()
Paint-talentquote:
De slaapkamer is niet klein, maar staat ook wel ramvol. 2x anderhalve meter PAX en een bed van 180x220, dat wil welquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Grote slaapkamer![]()
Of mini bed?
Yaaayquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:13 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, we gaan zo naar de schoenwinkel!!!!111
Je hebt twee kasten die tegenover elkaar staan en daar hangt een spiegel tussen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
En ik snap floorplanner ook niet![]()
Ermagerd ik dacht dat de spiegel de deur wasquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt twee kasten die tegenover elkaar staan en daar hangt een spiegel tussen.
Rechts van de kasten heb je een soort halletje, daar zit onze slaapkamerdeur achter. Aan de zijkant.
Wij hebben ook zo'n king size bed maar daarmee staat de kamer ook meteen vol zeg maarquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De slaapkamer is niet klein, maar staat ook wel ramvol. 2x anderhalve meter PAX en een bed van 180x220, dat wil wel
Linker vind ik minder, maar de rechter zijn leuk!quote:
Oorspronkelijk zaten er twee slaapkamers van 13m2 elk op de verdieping, ooit heeft een bewoner dat veranderd naar 1 van 20m2 en 1 van 6m2.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n king size bed maar daarmee staat de kamer ook meteen vol zeg maarEr is geen ruimte meer voor een kledingkast, alleen een klein ladenkastje nog aan de zijkant..
Links waren maar 14 euro... leuk voor erbijquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Linker vind ik minder, maar de rechter zijn leuk!
Mss, ga je naar de grotepotenwinkel?
Ik heb dus serieus vannacht gedroomd dat ik schoenen ging kopen met Mss. En dat ze toffe schoenen had gevonden die pasten en maar dertig euro waren. Maar je wilde ze niet kopen omdat je geen geld had, en toen zei ik "Dan kopen Niels (een maat van me, die was er ook bij) en ik ze voor je! En toen keek niels zo van: oh ja? En toen moest ik ze zelf betalen.
LOLLLLquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Links waren maar 14 euro... leuk voor erbij![]()
En lol goeien matigen droom!
Beter als ik die droomde dat ik robot stofzuigers ging verkopen van deur tot deur.................![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Links waren maar 14 euro... leuk voor erbij![]()
En lol goeien matigen droom!
Beter als ik die droomde dat ik robot stofzuigers ging verkopen van deur tot deur.................![]()
Ah zo, dan snap ik hetquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oorspronkelijk zaten er twee slaapkamers van 13m2 elk op de verdieping, ooit heeft een bewoner dat veranderd naar 1 van 20m2 en 1 van 6m2.
Op termijn maken we er weer twee van 13m2 van. Mits we kinderen krijgen.
Ja, ben nu in Limburg dus we gaan straks naar een winkel hier. En die is echt huge dus velen keuze!quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Linker vind ik minder, maar de rechter zijn leuk!
Mss, ga je naar de grotepotenwinkel?
Ik heb dus serieus vannacht gedroomd dat ik schoenen ging kopen met Mss. En dat ze toffe schoenen had gevonden die pasten en maar dertig euro waren. Maar je wilde ze niet kopen omdat je geen geld had, en toen zei ik "Dan kopen Niels (een maat van me, die was er ook bij) en ik ze voor je! En toen keek niels zo van: oh ja? En toen moest ik ze zelf betalen.
Nope, dat is nu onze "studeerkamer" (lees, daar maak ik me op en staan mijn boeken en schoenen en nagellakquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah zo, dan snap ik het![]()
6 m2 is inderdaad nie zoveel nee als slaapkamer
Wij moeten gewoon maar gaan verhuizen denk ik als er kinders komen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nope, dat is nu onze "studeerkamer" (lees, daar maak ik me op en staan mijn boeken en schoenen en nagellak![]()
) Als babykamer kan het nog wel, maar daarna zullen we toch iets anders moeten bedenken, dus dan verhuizen bb, ik en onze hoardsels naar zolder en kunnen de eventuele kinderen op verdieping 1
Lekker warm ook, ideaal indien prematuurquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij moeten gewoon maar gaan verhuizen denk ik als er kinders komen.
Of we leggen ze in het terrarium
Terrarium is zatquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij moeten gewoon maar gaan verhuizen denk ik als er kinders komen.
Of we leggen ze in het terrarium
thxquote:
Ja dit wordt echt van onsquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:53 schreef Incantrix het volgende:
Leuk om mee bezig te zijn Schaarook wel goed voor het samenwoongevoel denk ik, dat je daar nu echt sámen mee bezig bent zeg maar
Mooie kleur, is dat een beetje modderig paars?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
En onze slaapkamer is dus ook in de maak![]()
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
En onze slaapkamer is dus ook in de maak![]()
[ afbeelding ]
Ja van dat bruinige paarsquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooie kleur, is dat een beetje modderig paars?
Hey !quote:
WAT DOE JIJ OP DE CAMPUSS!quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij werkt toch nie op de HTC nie
Ja pciesquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk idd dat jij nog wel te spotten bent vanuit de trein. Ik in elk geval niet
Ik reed erlangs jonguhh. Mama heeft vroegah op het natlab gewrtkt dus die moet altijd ff gillen wat het natlab isquote:
valkenswaard?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Valkenswaard bots![]()
Na een ochtend ziekenhuis, al die mensen hebben tijd zat wel
Is dat een hont of een pousse?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Floorplanner![]()
Ik denk dat dit ongeveer de slaapkamer moet worden
[ afbeelding ]
Waarbij de twee kleine vierkantjes uiteraard mijn helmers zijn![]()
![]()
O, als het past naast de helmers nog een stoel waar ik m'n kleding op kan gooien bedenk ik me nu
ERMAGERD WELKON?quote:
hont!quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Floorplanner![]()
Ik denk dat dit ongeveer de slaapkamer moet worden
[ afbeelding ]
Waarbij de twee kleine vierkantjes uiteraard mijn helmers zijn![]()
![]()
O, als het past naast de helmers nog een stoel waar ik m'n kleding op kan gooien bedenk ik me nu
Zo groot is mijn pousse nietquote:
Ja net alsof dat zo duidelijk is, van boven lijkt het een gemuteerde zwarte ratquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo groot is mijn pousse niet
De hont. Naast het kussen uiteraard, beste plek om te zitten
Ze hadden geen poedelquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja net alsof dat zo duidelijk is, van boven lijkt het een gemuteerde zwarte rat
lekker is dat jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:26 schreef Mirjam het volgende:
Drie volle vuilniszakken vol teringzooi en over datum voorraadeten weggegooid.
Opruimen
quote:
Het vormt wel een mooi contrast met je woonkamer zoquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn oude slaapkamer was paars, zilver en licht-olijf-groen
De blauwe helmer is een beetje jammer. Maar die is retro jongen, die maken ze niet meer
quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het vormt wel een mooi contrast met je woonkamer zo
Schnel, verhuis!quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn slaapkamer was rood met zwart en nu wit met zwart.
Mijn studeerkamer is wit met wit.
Mijn woonkamer is wit met RAL9010 en naturel eiken
Mijn keuken is... wit
de hal is wit.
ERMAHGERD ik woon in een ziekenhuis!
ik heb dusdanig gekleurd meubilair dat we gekleurde muren niet zo'n strak plan vondenquote:
Zo'n mooie haarvlek, ik ken zequote:Op woensdag 27 maart 2013 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
want ja, poussen snieken tussen gordijnen door.
Na vier jaar keer drie poussen heb je witte gordijnen met een grijsbruine vlek in het midden. Op vensterbankhoogte
Iehhhhhhhquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik moest een beetje huillachen
[ afbeelding ]
Vooral die grijze sokken met roze neuzen zullen er fraai mee combineren, denk je niet?quote:
was het maar alleen haarquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo'n mooie haarvlek, ik ken ze
Wat doen de jouwe met de gordijnen dan?quote:
Het is ook vuil en vet wat in die vacht hangt. Haar kun je nog verwijderen met een borsteltjequote:Op woensdag 27 maart 2013 12:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat doen de jouwe met de gordijnen dan?
Mijn pousse heeft geen vuil en vet, alleen haarquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is ook vuil en vet wat in die vacht hangt. Haar kun je nog verwijderen met een borsteltje
Jup; dat lijkt me echt fantastischquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vooral die grijze sokken met roze neuzen zullen er fraai mee combineren, denk je niet?
jij hebt bruine gordijnen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn pousse heeft geen vuil en vet, alleen haar![]()
tralalalala
Slim!quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:01 schreef PriemGirl het volgende:
Wij hebben wel bruine gordijnen idd![]()
Straks stofzuiger ophalenIk ben nog nooit zo enthousiast geweest om de kamer straks op te ruimen
![]()
Zekerquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Slim!
En ja, ik las het al ermahgerd
Actiefilmpje?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:01 schreef PriemGirl het volgende:
Wij hebben wel bruine gordijnen idd![]()
Straks stofzuiger ophalenIk ben nog nooit zo enthousiast geweest om de kamer straks op te ruimen
![]()
Is mijn schuldquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn slaapkamer was rood met zwart en nu wit met zwart.
Mijn studeerkamer is wit met wit.
Mijn woonkamer is wit met RAL9010 en naturel eiken
Mijn keuken is... wit
de hal is wit.
ERMAHGERD ik woon in een ziekenhuis!
haal dan een nieuwequote:Op woensdag 27 maart 2013 13:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Onze stofzuiger is stukal een week. Word nu al gek van de haren
ja maar ik mocht toch ooit een keer nieuwe gordijnen toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is mijn schuld.
Maar we hebben oranje banken en groene stoelen!
Is onderweeeeg. Via wehkamf besteld. En terwijl ik dit typ wehkamf reclame op den radioquote:
Tuurlijk. Mits ze niet te kleurig zijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar ik mocht toch ooit een keer nieuwe gordijnen toch?
Wat voor kleur gordijnen ga je daarbij combineren dan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar ik mocht toch ooit een keer nieuwe gordijnen toch?
Neato xv-15quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:04 schreef bleiblei het volgende:
Ik wil ook zoon zuigbot.
Alleen die prijzen! Wat voor 1 heb je gekocht priem?
He kut, ik wilde net op BUY NOW klikkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mits ze niet te kleurig zijn.
Anders lijkt ons huis dadelijk op die van de buren.
Kan ie ook zo'n route 'leren'?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:10 schreef PriemGirl het volgende:
Die heeft ook de mogelijkheid om hem achteraf nog uit te breiden naar de xv-25 (die meer gericht is wanneer je allergieën hebt en huisdieren). M.a.w. dan zet je er een andere borstel en filter op ofzoMaar die was dan weer 100 euro meer en imho voldoet die xv-15 voor ons 2-en met een hond die overdag in de bench zit ook wel
Denk ik...
Bruin, of bruin.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat voor kleur gordijnen ga je daarbij combineren dan?lijkt me nog best lastig
Goeien keuzequote:
Er zit een laser op jongeuhhh!! Hij botst dus heul nergens tegenaanquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kan ie ook zo'n route 'leren'?Dat ie dan eerst vol tegen een tafelpoot knalt en de volgende keer 'onthoudt' dat daar een tafelpoot staat?
quote:
Ermahgerd HOE hypermodern is dat danquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goeien keuze![]()
[..]
Er zit een laser op jongeuhhh!! Hij botst dus heul nergens tegenaanIk heb enen slimmen gekocht niet zo'n irobot die overal tegenaan knalt
TECHNOLOGIE STAAT VOOR ALLES WAJAAquote:
Er bestaat ook een dweilbot; maar daar durf ik nog even niet over te beginnenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Stofzuigerrobot.
Soberzo velen robots.
Joop is dol op robots, het zou me niet verbazen als 'ie iets soortgelijks al heeft staan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er bestaat ook een dweilbot; maar daar durf ik nog even niet over te beginnenPeheheheh....
In de Bijenkorf Maffe Maraton boekjes stond nu ook een grasmaaier robotquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joop is dol op robots, het zou me niet verbazen als 'ie iets soortgelijks al heeft staan.(al dan niet opengeschroefd, want speelgoed.
)
Hij heeft geen gras.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In de Bijenkorf Maffe Maraton boekjes stond nu ook een grasmaaier robot
Ik ging kijken; maar 799 voor dat klein beetje gras die we hebben.... Zal cif vast niet erg vinden om dat toch zelf te doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In de Bijenkorf Maffe Maraton boekjes stond nu ook een grasmaaier robot
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ging kijken; maar 799 voor dat klein beetje gras die we hebben.... Zal cif vast niet erg vinden om dat toch zelf te doen
Ben je alweer wat beter chick?quote:
HEB JE SCHOENEN?quote:
Score!quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja! Ik had velen keuze, not
Maar een paar gevonden dat past, leuk is en betaalbaar is!
Ja iets, ik lig lekker op de bank en mamma en haar man hebben gordijnen opgehangen en boodschappen gebrachtquote:
korting op korting is altijd epischquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga vanavond een paar schoenen falen.
Heb ze al gepast en apart laten zetten. Rick zijn dochter werkt bij Scapino. Dat is vandaag de hele dag 20% korting, plus haar werknemerskorting maakt 40% korting.![]()
En dan is mijn geld voor de komende maand alweer op![]()
1 paar schoenen van nog geen 20 euro falen per maand.Dat ben ik niet gewend
Fijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja iets, ik lig lekker op de bank en mamma en haar man hebben gordijnen opgehangen en boodschappen gebracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |