dat wou k niet zeggenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt het makkelijk zelf doen als je gewoon op je houding let, voor een spiegel ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat als ze meer thuis oefeningen wilt gaan doen en ze heeft een wii dat EA Active een goede investering is, stuk zwaarder en beter dan wii fit en kost maar rond de 25 a 30 euro en dan krijg je dus ook de sensors en dingen erbij die je nodig hebt voor de game. Downloaden kan niet wat je hebt die spullen nodig, maar je vind ze heel vaak in aanbiedingen voor 2 tientjes en dat is t echt wel waard.quote:
neinzquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
SJAAN HEB JIJ GISTEREN NOG WEL GEGETEN
Serieus zo goedkoop?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat als ze meer thuis oefeningen wilt gaan doen en ze heeft een wii dat EA Active een goede investering is, stuk zwaarder en beter dan wii fit en kost maar rond de 25 a 30 euro en dan krijg je dus ook de sensors en dingen erbij die je nodig hebt voor de game. Downloaden kan niet wat je hebt die spullen nodig, maar je vind ze heel vaak in aanbiedingen voor 2 tientjes en dat is t echt wel waard.
Die heb ik ook..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat als ze meer thuis oefeningen wilt gaan doen en ze heeft een wii dat EA Active een goede investering is, stuk zwaarder en beter dan wii fit en kost maar rond de 25 a 30 euro en dan krijg je dus ook de sensors en dingen erbij die je nodig hebt voor de game. Downloaden kan niet wat je hebt die spullen nodig, maar je vind ze heel vaak in aanbiedingen voor 2 tientjes en dat is t echt wel waard.
Dat zijn lungesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die heb ik ook..
Heb hem zeker 3 keer gedaan
Het meest effectief voor mij is die dansmat, omdat ik daar veel meer lol in heb. Dan hou ik het dus makkelijker vol.
Maar die squat-dinges.. Ik heb dat filmpje net even zonder geluid gekeken, maar ik dacht dat je bij squaten 1 been voor had en 1 been achter?
Dus squaten is alleen door je knieen zakken?quote:
quote:
Ja dat filmpje dat ik net in t vorige topic posttequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus squaten is alleen door je knieen zakken?
that seems simple enoughquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat filmpje dat ik net in t vorige topic postte
ermagerd je hebt motoriek-aidsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit doe ik met een bed/bank onder mijn kont. Mijn bed is daar laag genoeg voor en brum zijn bank. Ik val nog wel eens achterover en die bank/dat bed is zo hoog dat ik precies met mijn kont het kan aanraken, dan weet ik hoe laag ik moet![]()
Dat was al bekend toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ermagerd je hebt motoriek-aids
Ja als je goed zoekt vind je ze wel voor 20 euro ergens in de sale en anders wel 30quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Serieus zo goedkoop?ook maar eens naar kijken dan want ik vind wii fit steeds stommer worden
Wii fit is niks intensiefs aan, daar ga je nog niet zweten ook al wil je het graagquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja als je goed zoekt vind je ze wel voor 20 euro ergens in de sale en anders wel 30
hou er ewl rekening mee dat als je wii fit prima vol houd je alsnog bij de eerste les van EA active dood op de grond ligt te hijgen want t is een stuk intensiever
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja als je goed zoekt vind je ze wel voor 20 euro ergens in de sale en anders wel 30
hou er ewl rekening mee dat als je wii fit prima vol houd je alsnog bij de eerste les van EA active dood op de grond ligt te hijgen want t is een stuk intensiever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |