abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124523432
The Vampire Diaries

Amerikaanse serie (het derde seizoen start op 15 september 2011) die de vampier-trend volgt, gebaseerd op de gelijknamige boekenreeks van L.J. Smith. Uitgezonden op de CW.

Na de dood van hun ouders proberen Elena en Jeremy Gilbert hun leven weer op te pakken met hun tante Jenna Sommers. Wanneer het nieuwe schooljaar van start gaat, wordt het leven van Elena volledig onderste boven gedraaid door een knappe en mysterieuze nieuwe student Stefan Salvatore. Wat zij en haar vrienden Matt (tevens haar ex), Caroline en Tyler niet weten, is dat Stefan een eeuwenoude vampier is welke een rustig en vredig leventje probeert te leiden. Stefans broer Damon, welke ook een vampier is, is volledig het tegenovergestelde van hem en leeft erg geweldadig. Het enige wat de twee broers delen is hun liefde voor Katherine Pierce, de vampier die er in 1864 voor zorgde dat de broers vampier werden en Elena, Katherines dubbelgangster(!).

Uiteindelijk ontdekt Elena de waarheid en in de loop van het eerste seizoen wordt ook duidelijk dat er naast de vampiers en vampierjagers (geschiedenis leraar Alaric Saltzman én de 'city council' samengesteld uit leden van de familie's die zich als eersten in de stad vestigden) ook heksen, zoals Elenas vriendin Bonnie Bennett, in Mystic Falls wonen. Bovendien komt Elena er achter dat ze geadopteerd is, dat haar oom Jonathan Gilbert eigenlijk haar vader is en dat haar echte moeder, Isobel Flemming (Alarics 'vrouw'), een aantal jaren geleden door Damon in een vampier is veranderd.

Alsof dat allemaal nog niet genoeg is, komen steeds meer mensen (zoals o.a. Jeremy) achter het bestaan van de vampiers, blijkt aan het einde van het eerste seizoen dat Katherine terug is en wordt aan het begin van het tweede seizoen onthuld dat sommige leden van de Lockwood familie weerwolven zijn.
Dat is echter niet het enige probleem. Verder in het tweede seizoen blijkt dat er een aantal 'Originals' (eeuwenoude, zeer sterke vampieren) zijn die Elena nodig hebben voor een dodelijk ritueel.

Cast:

Bedacht door:
Producent: Kevin Williamson (Scream, Dawson's Creek)
Producent: Julie Plec
Schrijfster: L.J. Smith

Sites:
CW: officiële site
Wikipedia: wiki.vampire-diaries

Cast en Crew op Twitter:
Nina Dobrev: @ninadobrev
Ian Somerhalder: @iansomerhalder
Candice Accola: @CandiceAccola
Katerina Graham: @KatGraham
Zach Roerig: @Zgeorge222
Michael Trevino: @M_Trevino
Matt Davis: @ErnestoRiley
Sara Canning: @saradjcanning
Kevin Williamson: @kevwilliamson
Julie Plec: @Julieplec

Dit is het USA topic. Zodra er in Amerika een uitzending is uitgezonden kunnen we daar over meepraten. Het hoeft pas onder spoilers als het over een uitzending gaat die nog NIET is geweest. Ook trailers van de volgende uitzending wil niet iedereen zien.

Heb je de laatste aflevering nog niet gezien? Blijf dan even weg tot je ook mee kunt praten.

:W
pi_124523498
Ha, allebei tegelijk! Jij was net iets eerder! :9

Dat liedje die gedraaid werd toen Damon dat stelletje beet in NYC is cool he?
'Psycho killer, run run run run run run run awaaay!'

Nee ik denk dat het een foutje is hoor wat Alaric betreft. Er zijn 7 Originals maar Alaric is daar geen van.
Gewoon normaal doen ja.
pi_124523534
Nee geen idee misschien had iemand een brainfart ofzo :D
pi_124523539
Alaric is vampier geworden door een spell en niet gestorven door vampierenbloed in z'n lichaam. Dat maakt hem een original.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_124523552
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Koningin op 26-03-2013 14:04:09 ]
pi_124523644
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 14:03 schreef Ticootje het volgende:
Alaric is vampier geworden door een spell en niet gestorven door vampierenbloed in z'n lichaam. Dat maakt hem een original.
Je hebt helemaal gelijk :D

quote:
■Alaric Saltzman was an Original through species. He was created by Esther in order to kill the other Originals, ending the vampire species. She wanted him to be stronger and faster then the other Originals. Therefore, she made him invulnerable to the White Oak Stake. However, not wanting to create another immortal being, she therefore tied his life to Elena Gilbert's. This was made so Alaric had one chance, one life to kill the Originals before his life ended with Elena's. He was only alive for about three to four days before his death. He tried to kill Klaus and was successful in destroying his body. However, he was unable to kill Rebekah before she managed to escape and kill Elena Gilbert, ending Alaric's life.
Gewoon normaal doen ja.
pi_124523787
:D

Ik loop waanzinnig achter. :(
pi_124528070
als silas uber vampire is dan betekend zijn dood de dood van alle vampires?
pi_124528533
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:06 schreef EilandjeOnline het volgende:
Nee, want zij zijn niet verbonden met de White Oak Stake. :9
Dus dat denk ik niet hoor :o Ja, of op een andere manier natuurlijk :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_124528698
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:06 schreef EilandjeOnline het volgende:
Alleen als hij een bloedlijn ofzo zou hebben?
pi_124528910
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Alleen als hij een bloedlijn ofzo zou hebben?
Heeft 'ie niet toch. Hij is meteen neergelegd in die grot nadat hij een vampier werd.
Gewoon normaal doen ja.
pi_124529177
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:28 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Heeft 'ie niet toch. Hij is meteen neergelegd in die grot nadat hij een vampier werd.
Hersenspinsel: als creator van de spell dat als hij sterft dat daarmee de spell ook ongedaan wordt ofzo.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 17:32:04 #13
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124531616
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hersenspinsel: als creator van de spell dat als hij sterft dat daarmee de spell ook ongedaan wordt ofzo.
Lijkt mij niet. Meestal sterft de spreuk met de dood van de uitspreker, maar in dit geval niet, want anders zouden alle originals dood moeten zijn want Esther is dood (toch?).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_124605849
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124606529
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:51 schreef Koningin het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_124658881
OMG Elijah :9~
Toffe aflevering!
  zaterdag 30 maart 2013 @ 00:29:34 #17
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124671758
Elijah O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_124672983
Elijah _O_

Goede personage, moet elke aflevering verschijnen _O_
pi_124674849
eindelijk, elijah :Y
klaus + caroline *;
wat een verassende metamorfose van catharine
goede acteurs btw elijah + klaus !
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:26:54 #20
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_124683119
OH SNAP! Go Elena! :D Vindt haar zo toch wel een stuk toffer worden! _O-

Elijah! Idd! *O*
pi_124695217
Over 3 afleveringen een spin off naar the Originals! Ben ik ook erg benieuwd naar! Jullie?
pi_124697720
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 02:19 schreef EilandjeOnline het volgende:
klaus + caroline *;
Ik vind Klaus na Damon wel het best gespeeld.
pi_124700186
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 02:19 schreef EilandjeOnline het volgende:
klaus + caroline *;
Dat!

*O*
pi_124712011
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:34 schreef Gerberaatje het volgende:
Over 3 afleveringen een spin off naar the Originals! Ben ik ook erg benieuwd naar! Jullie?
Over 2 afleveringen. Is ep 20 :) Mij persoonlijk lijkt het niet zo veel aan maar ik kijk ook VD voor Damon/Stefan & Elena en niet de originals.
pi_124806387
gafe laatste episode!! alleen dat elane ''''bad'' word vind ik aan de ene kant niet bij haar passen... maakt hij zo anders dan we haar hebben leren kennen
wat vinden jullie daarvan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')