Beste fokkers,
Een aantal weken geleden kocht ik een iPhone 4s over van iemand(hij is begin maart pas gekocht), dus dat was wel even boffen vanwege de staat waarin hij verkeerde.
Bij mij thuis heb ik alles getest, en alles leek het te doen. Zelf had ik geen beltegoed dus kijken of de microfoon het deed, deed ik via Skype. Hij deed het gewoon perfect. Verder heb ik niet gebeld, alleen geSkyp'ed en geFacetime'd.
Totdat ik net opeens gebeld wordt door een vriend, via zijn telefoonnummer en dus niet Skype, en deze het opeens niet doet. Ik heb het een paar keer geprobeerd en zo verloopt het(3 soorten):
- Hij doet het heel even, varierend van 1 tot 5 secondes om vervolgens 'BEEEEEEEP' te horen
- Hij doet het heel even, varierend van 1 tot 5 secondes om vervolgens helemaal niks te horen
- Hij doet het helemaal niet wanneer ik oppak en laat alleen maar 'BEEEEEEEEEEP' horen.
Telkens hoor ik zowel niks van geluid(behalve de beep) inkomen als uitgaan naar de ander toe zodra hij niet meer werkt.
Het vreemde is dus echter dat hij het wel gewoon perfect doet bij Skype en FaceTime...
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen/wat het is?
Groeten.