abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124508930
Beste fokkers,

Een aantal weken geleden kocht ik een iPhone 4s over van iemand(hij is begin maart pas gekocht), dus dat was wel even boffen vanwege de staat waarin hij verkeerde.

Bij mij thuis heb ik alles getest, en alles leek het te doen. Zelf had ik geen beltegoed dus kijken of de microfoon het deed, deed ik via Skype. Hij deed het gewoon perfect. Verder heb ik niet gebeld, alleen geSkyp'ed en geFacetime'd.

Totdat ik net opeens gebeld wordt door een vriend, via zijn telefoonnummer en dus niet Skype, en deze het opeens niet doet. Ik heb het een paar keer geprobeerd en zo verloopt het(3 soorten):

- Hij doet het heel even, varierend van 1 tot 5 secondes om vervolgens 'BEEEEEEEP' te horen
- Hij doet het heel even, varierend van 1 tot 5 secondes om vervolgens helemaal niks te horen
- Hij doet het helemaal niet wanneer ik oppak en laat alleen maar 'BEEEEEEEEEEP' horen.

Telkens hoor ik zowel niks van geluid(behalve de beep) inkomen als uitgaan naar de ander toe zodra hij niet meer werkt.

Het vreemde is dus echter dat hij het wel gewoon perfect doet bij Skype en FaceTime... :{ :?

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen/wat het is?

Groeten.
#freefrederike
  maandag 25 maart 2013 @ 23:41:56 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_124509295
Je hebt alleen een data-abonnement?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_124509346
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 23:41 schreef RingBewoner het volgende:
Je hebt alleen een data-abonnement?
Ik heb geen abonnement, maar een PrePaid T-Mobile simkaart erin zitten
#freefrederike
  maandag 25 maart 2013 @ 23:44:35 #4
31922 florisje
er zit een aap in de koelkast!
pi_124509399
en dat was niet toevallig de reden dat hij de telefoon verkocht?

als ie pas in maart is gekocht zit er nog bijna 2 jaar garantie op dus ga ermee naar de winkel...
knolraap en lof schorseneren en prei
pi_124509482
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 23:44 schreef florisje het volgende:
en dat was niet toevallig de reden dat hij de telefoon verkocht?

als ie pas in maart is gekocht zit er nog bijna 2 jaar garantie op dus ga ermee naar de winkel...
Toen ik hem testte leek alles perfect te werken. Het rare is dus dat hij bij Skype en FaceTime het wel perfect doet...Dus het microfoontje is niet kapot(correct me if im wrong), of heeft de iPhone een andere microfoon voor het bellen dan voor het gebruiken van Skype etc?

Ik kan er idd mee naar de winkel, maar als ik het hier thuis kan oplossen hoef ik tenminste niet naar de winkel...
#freefrederike
  maandag 25 maart 2013 @ 23:48:20 #6
31922 florisje
er zit een aap in de koelkast!
pi_124509564
quote:
4s.gif Op maandag 25 maart 2013 23:46 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Toen ik hem testte leek alles perfect te werken. Het rare is dus dat hij bij Skype en FaceTime het wel perfect doet...Dus het microfoontje is niet kapot(correct me if im wrong), of heeft de iPhone een andere microfoon voor het bellen dan voor het gebruiken van Skype etc?

Ik kan er idd mee naar de winkel, maar als ik het hier thuis kan oplossen hoef ik tenminste niet naar de winkel...
je hebt het bel-gedeelte niet getest, dus je conclusie dat het niet aan de microfoon ligt heeft hier niet zoveel mee te maken.

kan het niet gewoon zijn dat je te weinig bereik hebt thuis?
knolraap en lof schorseneren en prei
  maandag 25 maart 2013 @ 23:49:00 #7
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_124509589
Het probleem zit hem zo te lezen in het tot stand brengen van een verbinding. Doe eens een cross-test. Simkaart in een andere telefoon en dan nog eens proberen en andere simkaart in Iphone en dan nog keer proberen.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_124509715
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 23:48 schreef florisje het volgende:

[..]

je hebt het bel-gedeelte niet getest, dus je conclusie dat het niet aan de microfoon ligt heeft hier niet zoveel mee te maken.

kan het niet gewoon zijn dat je te weinig bereik hebt thuis?
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 23:49 schreef RingBewoner het volgende:
Het probleem zit hem zo te lezen in het tot stand brengen van een verbinding. Doe eens een cross-test. Simkaart in een andere telefoon en dan nog eens proberen en andere simkaart in Iphone en dan nog keer proberen.
Hoi, bedankt voor jullie hulp. Ik heb het gelukkig (denk ik) weer opgelost. Heb net even de allernieuwste software geïnstalleerd en nu doet ie het wel gewoon normaal... Lag dus aan de software?

Thanks en een fijne avond nog.
#freefrederike
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')