Volgens mij staat dat niet in verhouding met wat andere landen mislopen, en naar de hoeveelheid die de burgers bijeen moeten brengen omdat de multinationals hun plicht ontlopen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:08 schreef OProg het volgende:
Vraag me af hoeveel Nederland in totaal door deze constructie binnen weet te halen.
Deze imam is wel een goeie.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
Volgende onderwerp, rellen met de imam.
Kortzichtig, want daardoor lopen tekorten in andere landen op, moeten deze weer gered worden (ook met onze centen) en kunnen ze in andere landen minder consumeren (minder export), kortom, het voordeel kan weleens minder zijn dan wat het ons kost.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Als we erop verdienen zou ik zeggen: laat gaan joh, Jesse.
Het probleem is alleen dat je het niet voorkomt door het hier aan banden te leggen. Dan verplaatst de zaak gewoon ergens anders heen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kortzichtig, want daardoor lopen tekorten in andere landen op, moeten deze weer gered worden (ook met onze centen) en kunnen ze in andere landen minder consumeren (minder export), kortom, het voordeel kan weleens minder zijn dan wat het ons kost.
Volgens mij weet ie er stukken meer van dan jij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:12 schreef marcodej het volgende:
Zou Jessie weten hoe de financiële crisis in elkaar steekt?
welke partij zit hij? Zeker gl of pvdaquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:12 schreef marcodej het volgende:
Zou Jessie weten hoe de financiële crisis in elkaar steekt?
Nee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij weet ie er stukken meer van dan jij.
En hij heeft absoluut een punt.
Waarom word jij altijd zo snel persoonlijk?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben niet rullevant in deze.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft een heel goed punt. Multinationals ontlopen op deze manier hun verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
En hij heeft absoluut een punt.
Precies. Openbaar maken die afspraken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:16 schreef alors het volgende:
Kijk deze heeft geheime afspraakjes met de Belastingdienst, waarom mogen wij dat niet weten?
Inderdaad, dus op basis van de Wet Openbaarheid Bestuur zouden die afspraken dus boven tafel moeten kunnen komen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Openbaar maken die afspraken.
Inderdaad die gast heeft er gewoon belang bij dat de belasting laag blijft.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:17 schreef alors het volgende:
Korte CV:
Peter Kavelaars is sinds 1996 hoogleraar Fiscale economie aan de Faculteit der Economische Wetenschappen, Erasmus Universiteit Rotterdam. Daarnaast is hij sinds 1989 directeur Wetenschappelijk Bureau bij Deloitte Belastingadviseurs te Rotterdam. Vanaf 1997 is hij tevens vennoot. Voor die tijd was hij hoogleraar Belastingrecht aan de Universiteit Leiden, werkte hij als wetenschappelijk medewerker bij het Fiscaal Economisch Instituut van de Erasmus Universiteit Rotterdam en was hij als Inspecteur van 's-Rijks belastingdienst gedetacheerd bij de vakgroep Openbare Financiën en Belastingrecht aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Zijn nevenactiviteiten zijn onder andere: hoofdredacteur Pensioenbrief, hoofdredacteur Fiscaal Zakboek en redacteur Pensioen & Praktijk. Peter is daarnaast (mede-)eindredacteur en (mede-)auteur van een aantal boeken.
Peter Kavelaars is lid van de Commissie Inkomstenbelasting en toeslagen (Commissie Van Dijkhuizen).
Dubbele agenda dus...quote:Deloitte Belastingadviseurs te Rotterdam. Vanaf 1997 is hij tevens vennoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |