abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 maart 2013 @ 07:19:52 #51
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_124513431
Noord-Ierland:
GK:
LB:
CB:
CB:
RB:
LM: Alf89
CM:
CM:
RM:
Spits:
Spits:

Schotland:
GK:
LB:
CB: PierreTT
CB: Koenie95
RB:
LM:
CM:Djoere0
CM: Drizzt_DoUrden
RM: Racerblade
Spits: Deuk.in.een.pakje.boter
Spits: MaleDuck

Wales:
GK:
LB: IkeDubaku99
CB:
CB: Aleco99
RB:
LM: Aguero
CM:
CM:
RM:
Spits: xminator
Spits: Bow

Dan maar Schots (en scheef) :P
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_124514358
Noord-Ierland:
GK:
LB:
CB:
CB:
RB:
CM:
CM:
RM:
Spits:
Spits:

Schotland:
GK: PBateman1978
LB:
RB:
LM:

Wales:
GK:
CB:
RB:
CM:
CM:
RM:
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 08:55:29 #53
277865 Sejt
Ondertitel
pi_124514486
Ik word de volgende ronde voor de eerste keer Deens, en dan met Engeland als 2e nationaliteit.
I love my mispoken words.
pi_124515033
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:56 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Even tussendoor een poll voor de volgende ronde. Ben benieuwd of de meerderheid zijn hele carriere bij een club wil blijven (crewe, preston, sheffield). Of liever de mogelijkheid van een transfer niet wil uitsluiten en dus zal het team na een aantal jaar uit elkaar zal vallen.
Poll: Wat wil je in ronde 4?
carriere bij 1 club blijven (geen transfer)
eerste contract (8-9 jaar en transfer kan)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Uit de poll komt niet echt een duidelijk antwoord. Om iedereen een beetje tevreden te houden is het een optie om de spelers na 9 jaar bij hun club te laten vertrekken. Een eerdere transfer is dan niet mogelijk, je zal na 9 seizoenen transfervrij vertrekken.
Zo blijft de strijd tussen de teams in de eerste 9 jaar in ieder geval gelijk. En voorkom je dat bij Crewe na 2 seizoenen al 5 spelers weg zijn, terwijl bij Preston alle fokkers nog spelen.
De fokkers die nog steeds hun hele carriere bij hun startclub willen blijven kunnen dat aangeven bij inschrijving. Jullie kunnen daar dan uit de volgende opties kiezen:

Eerste contract bij Crewe, Sheffield of Preston.
- eerste contract van 9 jaar, na die 9 jaar (speler is 27) transfervrij vertrek (tussentijdse transfer niet mogelijk)
- hele carriere bij eerste club (als er na 9 jaar wat fokkers vertrekken, zal de club heel waarschijnlijk al in de premier leauge voetballen en voldoende geld hebben voor goede vervangers)

[ Bericht 0% gewijzigd door deuk.in.een.pakje.boter op 26-03-2013 09:43:30 ]
  dinsdag 26 maart 2013 @ 09:39:17 #55
277865 Sejt
Ondertitel
pi_124515287
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:25 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:

[..]

Uit de poll komt niet echt een duidelijk antwoord. Om iedereen een beetje tevreden te houden is het een optie om de spelers na 9 jaar bij hun club te laten vertrekken. Een eerdere transfer is dan niet mogelijk, je zal na 9 seizoenen transfervrij vertrekken.
Zo blijft de strijd tussen de teams in de eerste 9 jaar in ieder geval gelijk. En voorkom je dat bij Crewe na 2 seizoenen al 5 spelers weg zijn, terwijl bij Preston alle fokkers nog spelen.
De fokkers die nog steeds hun hele carriere bij hun startclub willen blijven kunnen dat aangeven bij inschrijving. Jullie kunnen daar dan uit de volgende opties kiezen:

- eerste contract van 9 jaar, na die 9 jaar transfervrij vertrek (tussentijdse transfer niet mogelijk)
- hele carriere bij eerste club (als er na 9 jaar wat fokkers vertrekken, zal de club heel waarschijnlijk al in de premier leauge voetballen en voldoende geld hebben voor goede vervangers)
^O^ Goed bezig deuk!
pi_124515404
Prima tussenweg!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_124515661
Ben ff aan het checken of de optie 'transfervrij vertrek bij einde contract' ook echt zo werkt als ik hoop. Als dat lukt dan kan wat mij betreft de inschrijving vanmiddag ook wel open en dan zal vrijdag de 4e ronde starten. Komt mij ook wat beter uit, heb er vrijdag meer tijd voor om spelers aan te maken dan op zaterdag.

Vanmiddag als ik weer thuis ben weer updates voor ronde 3 :)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:00:48 #58
277865 Sejt
Ondertitel
pi_124515767
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:55 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Ben ff aan het checken of de optie 'transfervrij vertrek bij einde contract' ook echt zo werkt als ik hoop. Als dat lukt dan kan wat mij betreft de inschrijving vanmiddag ook wel open en dan zal vrijdag de 4e ronde starten. Komt mij ook wat beter uit, heb er vrijdag meer tijd voor om spelers aan te maken dan op zaterdag.

Vanmiddag als ik weer thuis ben weer updates voor ronde 3 :)
*O*

Roep maar als je wat hulp nodig hebt met dingen regelen op het forcedinduction forum. :)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:19:37 #59
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_124516214
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:25 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:

[..]

- eerste contract van 9 jaar, na die 9 jaar (speler is 27) transfervrij vertrek (tussentijdse transfer niet mogelijk)
Nette oplossing ^O^

Ik neem trouwens de Engelse nationaliteit met Spaans als 2e, aangezien ik na mijn 27e toch graag naar Spanje wil :-)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_124516435
Noord-Ierland:
GK:
LB:
CB:
CB:
RB:
CM:
CM:
RM:
Spits:
Spits:

Schotland:
GK: PBateman1978
LB:
RB:
LM:

Wales:
GK:
CB:
RB:
CM:
CM:
RM: CarlosJacques

Had sowieso al het idee een vleugel te maken volgende ronde. :)

Kan ik mezelf dan ook toevoegen als rechtsbuiten van Preston North End?
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:38:03 #61
236410 MaleDuck
pi_124516685
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:27 schreef CarlosJacques het volgende:

Had sowieso al het idee een vleugel te maken volgende ronde. :)

Kan ik mezelf dan ook toevoegen als rechtsbuiten van Preston North End?
Welkom! *G*
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_124516951
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:38 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Welkom! *G*
Ik beloof dat ik geen Badr Hari meer zal maken. O-) :')
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:49:55 #63
236410 MaleDuck
pi_124516968
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:49 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Ik beloof dat ik geen Badr Hari meer zal maken. O-) :')
Nu zeker een Jan-Peter Balkenende ;)
pi_124516988
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:49 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Nu zeker een Jan-Peter Balkenende ;)
Zou em wel goed staan, dat Preston shirt. ;)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:51:53 #65
236410 MaleDuck
pi_124517030
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:50 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Zou em wel goed staan, dat Preston shirt. ;)
Mooi wit is niet lelijk :N

pi_124517064
College is oersaai, dus nog even wat dingetjes voor de volgende ronde.

- Elk team mist nog wel op een aantal plekken wat spelers. Het lijkt mij het eerlijkst als de 3 (of misschien 4) teams in ieder geval een basisteam kunnen opstellen met dezelfde start CA/PA.
Dit betekent dat ik bij Crewe een 18-jarige keeper zal aanmaken met een CA van 100 en een PA van 170. En ook bij Sheffield en Preston zal het team zo aangevuld worden dat alle basiselftallen in het begin gelijk zijn. Het zou oneerlijk zijn als er bij Crewe 10 spelers rondlopen met een PA van 170 en bij Sheffield maar 7...

- Spelers die een transfer willen maken zullen hun eerste transfer moeten aangeven. De functie 'vertrekt aan einde contract' kan niet altijd een transfer voorkomen. Zodra een speler zijn contract verlengt, vervalt die optie en kan de speler een transfer maken. Om te voorkomen dat de Fok!elftallen al na 4 seizoenen leeglopen zul je bij inschrijving dus een toekomstige transfer moeten aangeven.

- Het is hier al vaker gezegd om de keuze van een PA van -9 te vervangen door een kleinere random waarde. Voor de volgende ronde zal ik -9 dan ook vervangen door een random PA tussen de 160 en de 180. De keuze voor een vast PA van 170 blijft ook bestaan.

Dat waren een beetje de veranderingen die ik door zou willen voeren voor deze ronde. Zal proberen om aan het eind van de middag de inschrijving te openen *O*
Eerst nog even naar mijn college luisteren :O
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:54:46 #67
236410 MaleDuck
pi_124517095
Super deuk! Zal het inschrijving formulier ongeveer hetzelfde blijven qua punten enzo? Dan kan ik alvast een voorzetje maken :)
pi_124517110
Krijgen we ook een eind samenvatting van game drie? Met de carriere awards en CA/PA's?
pi_124517112
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
Super deuk! Zal het inschrijving formulier ongeveer hetzelfde blijven qua punten enzo? Dan kan ik alvast een voorzetje maken :)
qua punten verdelen blijft het hetzelfde ja :)
pi_124517160
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:55 schreef CarlosJacques het volgende:
Krijgen we ook een eind samenvatting van game drie? Met de carriere awards en CA/PA's?
Zoiets ga ik wel doen ja, zal vrijdag wel gebeuren. Kan alleen geen CA/PA's zien, GenieScout werkt niet hier. Maar zal de game wel uploaden vrijdag, kan iedereen het lekker zelf bekijken :)
pi_124517224
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:57 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:

[..]

Zoiets ga ik wel doen ja, zal vrijdag wel gebeuren. Kan alleen geen CA/PA's zien, GenieScout werkt niet hier. Maar zal de game wel uploaden vrijdag, kan iedereen het lekker zelf bekijken :)
Prima! ^O^
pi_124517244
Laat maar :P
pi_124517564
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:00 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Laat maar :P
Ik zag je "ik zal de game uploaden" stukje over het hoofd. Iemand anders kan vast wel even een lijstje met CA/PA's maken ;)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:20:52 #74
277865 Sejt
Ondertitel
pi_124517849
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:53 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:

- Het is hier al vaker gezegd om de keuze van een PA van -9 te vervangen door een kleinere random waarde. Voor de volgende ronde zal ik -9 dan ook vervangen door een random PA tussen de 160 en de 180. De keuze voor een vast PA van 170 blijft ook bestaan.
Ga je hier een eigen random number generator voor gebruiken o.i.d.?
Sowieso goede initiatieven! ^O^
  dinsdag 26 maart 2013 @ 12:04:12 #75
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_124519205
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:53 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
- Spelers die een transfer willen maken zullen hun eerste transfer moeten aangeven. De functie 'vertrekt aan einde contract' kan niet altijd een transfer voorkomen. Zodra een speler zijn contract verlengt, vervalt die optie en kan de speler een transfer maken. Om te voorkomen dat de Fok!elftallen al na 4 seizoenen leeglopen zul je bij inschrijving dus een toekomstige transfer moeten aangeven.
Dus ik zal specifiek moeten aangeven naar welke club ik wil? Beetje tricky als het een transfer naar Barcelona betreft terwijl speler verre van ontwikkeld genoeg is voor een basisplek daar.

Als het te ingewikkeld is om transfers toe te laten dan zal ik me wel schikken in de mening van de meerderheid om bij één club te blijven, alhoewel ik het wel jammer zou vinden.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')