misschien is het een Nederlander die omgaat met buitenlandersquote:Op maandag 25 maart 2013 21:58 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Welk turk/marrokaan koopt er nu schoenen?
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:55 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Bitch, please. Probeer maar eens schoenen te kopen als je maat 49 hebt. In bijna alle winkels hebben ze t/m 46.
Ja, het zijn struggles() maar ik red het, net.
Nou, handigquote:
Als je een leuke lengte erbij hebt en geen ecto bent dan is het goddelijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:04 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nou, handig
Ik kan wel lopen over water________! <-- Dit soort grappen
Uhm, tja, thanks?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:05 schreef Travel. het volgende:
[..]
Als je een leuke lengte erbij hebt en geen ecto bent dan is het goddelijk.
quote:
Periodiek hè....en altijd uitverkocht als je wel eens interesse hebtquote:Op maandag 25 maart 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
Ik wist niet eens dat de Lidl schoenen verkocht.
Lopen over water, hij is met één stap al aan de andere kant.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:04 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nou, handig
Ik kan wel lopen over water________! <-- Dit soort grappen
Boodschappen bij de Lidl doen kan best hoor,quote:Op maandag 25 maart 2013 21:50 schreef Etsu het volgende:
Boodschappen doen bij LIDLEven serieus, dat is gewoon vragen om problemen.
Heb je dat plaatje niet gezien... supergeile sneakers!quote:Op maandag 25 maart 2013 22:20 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
Boodschappen bij de Lidl doen kan best hoor,
maar sneakers kopen bij de Lidl... echt wat in de fuck bezielt je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als je het niet erg vind om op de camping dezelfde schoenen te hebben als de rest is ook dat vaak prima.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:20 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
Boodschappen bij de Lidl doen kan best hoor,
maar sneakers kopen bij de Lidl... echt wat in de fuck bezielt je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die herendingen zijn nog wel te doen, maar die damesvarianten lijken wel pantoffels.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:22 schreef Blue.Stratos het volgende:
[..]
Heb je dat plaatje niet gezien... supergeile sneakers!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |