PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
4-3-2-1quote:Op maandag 25 maart 2013 17:39 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Robinho vind ik ook niet heeeeel geweldig hoor. Maar heb nog niet veel goede LW's gezien deze fifa eigenlijk.
Maar Di Maria is wel echt een baas hoor. Verreweg m'n favo winger deze editie.
Welke formatie speelde je 'm? Want dat maakt nogal een groot verschil vind ik. Ik speel 'm in 433.
Yep, daarom heb ik ook meerdere hybridsquote:Op maandag 25 maart 2013 17:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Een team uit 1 league of land is zooooooo 2009.
fix je formaties en positiesquote:Op maandag 25 maart 2013 17:50 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Yep, daarom heb ik ook meerdere hybrids
(bovenste, geen hybrid, is het team waar ik wel het meeste mee speel, dat wel)
http://i.imgur.com/HQ4TBuN.jpg
Maar mogelijkheden genoeg iig
http://i.imgur.com/mkca5Ky.jpg
Hoe denk jij over het verhaal over ome Roman?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:44 schreef Thorb het volgende:
Anno 2013 nog kappen. Gewoon slepen jonge.
Bekend probleem...heeft me al veel potjes gekost.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:53 schreef vandermar het volgende:
Ik brei te lang, daarom heb ik minder schoten. Ik wil eigenlijk voor een leeg goal staan
Die neiging heb ik ook weleens, maar dan bedenk ik me ineens dat keepers alles loslaten dit jaar dus ga ik maar meer schieten en maak ik er 3 uit de reboundquote:Op maandag 25 maart 2013 18:04 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Bekend probleem...heeft me al veel potjes gekost.
Jij wil me vast wel helpen, schat.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die neiging heb ik ook weleens, maar dan bedenk ik me ineens dat keepers alles loslaten dit jaar dus ga ik maar meer schieten en maak ik er 3 uit de rebound
Had je die topic gelezen over Pinilla op het EA forum? Ik zat ook te kijkenquote:Op maandag 25 maart 2013 17:15 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begon voorin, toen was ik nog positief
Zeg het eens, lieverd. Wat moet ik posten?quote:
Er is dus een topic http://forum.ea.com/uk/posts/list/2348274.pagequote:Op maandag 25 maart 2013 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeg het eens, lieverd. Wat moet ik posten?
Gepostquote:Op maandag 25 maart 2013 18:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er is dus een topic http://forum.ea.com/uk/posts/list/2348274.page
De beste knul en die wil fut 12 dingen voor fut 13 dingen. Nou heb ik dus nog hele vette leipe fut 12 dingen die ik toch nooit gebruik (). Nu wil ik graag weten of hij een serieus bedrag hiervoor overheeft.
http://puu.sh/2nMnm
http://puu.sh/2nMpm
Ik heb alleen geen idee wat zoiets nog waard is
Dit is wel een mongool volgens mij
Hij is wel behoorlijk retarded om nu nog FIFA 12 spelers te kopen aangezien de servers er over 6 maanden eruit liggenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
De beste knul en die wil fut 12 dingen voor fut 13 dingen. Nou heb ik dus nog hele vette leipe fut 12 dingen die ik toch nooit gebruik (). Nu wil ik graag weten of hij een serieus bedrag hiervoor overheeft.
Hij zal Tim zometeen wel een PM sturen met wat hij ervoor over heeft. Zal wel niet zo veel zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 18:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij is wel behoorlijk retarded om nu nog FIFA 12 spelers te kopen aangezien de servers er over 6 maanden eruit liggen
Heb ik me ook meer mee vermaakt ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:29 schreef Thorb het volgende:
Fut 12 was wel leuker, toffere spelers
En toen snapte ik het nog niet
Sparen voor een speler van 3k
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:41 schreef psychedelicate het volgende:
Ik dacht dat ik een rijk man was toen ik unibrow Bosingwa in mijn eerste pack kreeg. 3k waard, yo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorig jaar als noob begonnen en geëindigd met die 2 'teams' van net + 2 miljoen verkocht. Nu heb ik 4,3 miljoen verkocht en nog 400k+ 40 IF's van 15-25kquote:Op maandag 25 maart 2013 18:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb ik me ook meer mee vermaakt ja.Begon inderdaad ook als een noob
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]shhh no tearsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
only dreams now
Ik ga binnenkort ook maar eens al mijn silvers verkopenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vorig jaar als noob begonnen en geëindigd met die 2 'teams' van net + 2 miljoen verkocht. Nu heb ik 4,3 miljoen verkocht en nog 400k+ 40 IF's van 15-25k
Seems legit.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sommige users hier hebben wel meer dan dat
Hoeveel leveren al die silvers wel niet op? En wanneer gaan wij een potje randoms doen zodat jij ook mijn team kan zienquote:
Had de coins hier ook al aangeboden, maar niemand wilde!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Weet ik hahaKwam hem tegen en zag Flaming Nuggets
Had je hem in een pack dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:53 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Had de coins hier ook al aangeboden, maar niemand wilde!
Dan maar Marktplaats, kijken wat ik krijgen kan... Zit nu op 1.6mln coins btw... Daarnaast nog een IF Donk op de tp
Even mezelf quoten, heb PM zie ik daarquote:Op maandag 25 maart 2013 18:53 schreef Tim86 het volgende:
Thorb, hou je zelf ff dat topic in de gaten voor reacties?
Nee had zondag een koopje, 100k open bid...quote:
Ik heb mijn fifa 12 verkochtquote:Op maandag 25 maart 2013 18:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zodat ze gratis coins krijgenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:03 schreef Jonnsie het volgende:
Waarom verwachten ze altijd eerst coins voordat ze geld overmaken
Best vreemd ja. Bij ieder ander product op marktplaats is het logisch dat er eerst betaald wordt en dan pas geleverd.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:03 schreef Jonnsie het volgende:
Die coinkopers via Marktplaats zijn echt grappig
Kijk, bij jullie vind ik dat een ander verhaal.... Maar bij Marktplaats justem, niet dus!
Gelukkigquote:Op maandag 25 maart 2013 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel gold players premium trouwens dit HHGeen consumables price crash
Lopez in Fut 11quote:Op maandag 25 maart 2013 18:35 schreef ThadCastle het volgende:
Fut 11 > Fut welke dan ook.
(fut 10 telt niet)
Een ventje bij mij vroeg of die het per 10eu - 100k per keer kon doen omdat ie bang was dat ie zn coins niet zou krijgen.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:03 schreef Jonnsie het volgende:
Die coinkopers via Marktplaats zijn echt grappig
Kijk, bij jullie vind ik dat een ander verhaal.... Maar bij Marktplaats justem, niet dus!
Xbox? Stuur hem even door danquote:Op maandag 25 maart 2013 19:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Een ventje bij mij vroeg of die het per 10eu - 100k per keer kon doen omdat ie bang was dat ie zn coins niet zou krijgen.
Normaal doe ik dat niet maar voor deze ene keer wel gedaan. Hij emailed me nog regelmatig of ik nog coins heb
Had ik ookquote:Op maandag 25 maart 2013 19:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Een ventje bij mij vroeg of die het per 10eu - 100k per keer kon doen omdat ie bang was dat ie zn coins niet zou krijgen.
Normaal doe ik dat niet maar voor deze ene keer wel gedaan. Hij emailed me nog regelmatig of ik nog coins heb
mickey-eyes.gifquote:Hoi ik heb bij jou vanmiddag een dvdflim besteldt
van the *** ik hoop dat je die
dvd nog hebt wil je mij een emailtje sturen of niet
als je de dvd hebt emailadres is ***
of bel me even ***.
gr *** de dvd is via bolle.com betaaldt
Ja wat Thad zegt, stuur hem ff door dan!quote:Op maandag 25 maart 2013 19:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Stuur een mailtje terug dat hij het nog eens mag proberen en dat deze brief een onvoldoende wasquote:
Ja, maar als hij reageert zal hij jou pm'en denk ik. Dan zeg ik het wel.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:53 schreef Tim86 het volgende:
Thorb, hou je zelf ff dat topic in de gaten voor reacties?
Hmm geen idee wat zoiets waard is, misschien moet ik de prijzen op FUT 12 eens opzoekenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even mezelf quoten, heb PM zie ik daar
[ afbeelding ]
David Villa, IF Henry, TIF Samba, IF Cahill. Nestaquote:Op maandag 25 maart 2013 19:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lopez in Fut 11die was zo ziek goed
Wildschut
Waarom man...quote:Op maandag 25 maart 2013 19:18 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Heel standaard maar het speelde lkkr
Die 3 CB's had toen echt iedereen jaquote:Op maandag 25 maart 2013 19:18 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Heel standaard maar het speelde lkkr
Je kijkt scheel.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Kijk ik scheel of kan ik op wefut niet zoeken naar keepers?
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:31 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit team denk ik maar weer verkopen. 'Random' teams zijn veel leuker om mee te spelen
Vind ik ook, heb nu een goedkoop Duits team, maar dat werkt echt als een beestquote:Op maandag 25 maart 2013 19:31 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit team denk ik maar weer verkopen. Goedkope teams zijn veel leuker om mee te spelen
Dat ookquote:
Ik ga ff kakken, zal ik je daarna batta geven?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat ookgebruik je ook eens spelers die je anders nooit zou gebruiken
Ik wil Isco wel in dat team houden en Handanovic op goal denk ik.
http://ratemypoo.com/quote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ga ff kakken, zal ik je daarna batta geven?
DOe vanavond maar later, ik heb nu geen zin meer en ga zo even slapen. Tevens de xbox net uit gedaanquote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vroeg net ook nog wanneer je een potje randoms wilde doenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kiev dacht ik ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Speelt nu bij kiyev of shaktar die kant op toch?
Dynamo Kievquote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Speelt nu bij kiyev of shaktar die kant op toch?
Ik verloor eerst 1-0 van VDM en daarna speelden we 2-2. In beide wedstrijden had ik meer verdiend maar helaasquote:Op maandag 25 maart 2013 19:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Avond![]()
Is er nog gespeeld? En wil er iemand zo nog? (randoms )
Tegen mij was een gelijkspel meer op zijn plek geweest dus dat is dan in evenwichtquote:Op maandag 25 maart 2013 19:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik verloor eerst 1-0 van VDM en daarna speelden we 2-2. In beide wedstrijden had ik meer verdiend maar helaas
Je bent gewoon slechtquote:Op maandag 25 maart 2013 19:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik verloor eerst 1-0 van VDM en daarna speelden we 2-2. In beide wedstrijden had ik meer verdiend maar helaas
In afronden ja.quote:
Na VI kijk ik Cheat on me terug dus ik heb eigenlijk alleen nog de tijd totdat VI begintquote:Op maandag 25 maart 2013 19:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tegen mij was een gelijkspel meer op zijn plek geweest dus dat is dan in evenwicht
Thad nog niet gespeeld dus? En wil je die 2de zo doen? Of na VI?
Cheat on me komt toch niet direct online, dan kan het dan ook welquote:Op maandag 25 maart 2013 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In afronden ja.
[..]
Na VI kijk ik Cheat on me terug dus ik heb eigenlijk alleen nog de tijd totdat VI begint
daarom niet nederlands als commentaarquote:Op maandag 25 maart 2013 19:48 schreef BDIL het volgende:
''Wat een duik, een snoek is er niks bij''hahahahhahahaahahahhahahahahahha Yoerie Mulder
Ik ben nu al begonnenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:49 schreef ThadCastle het volgende:
DS2 wij doen wel eerst
Wat was jullie eerste potje geworden?
Koevermans lijkt me.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:55 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hiervan kies ik dus 3 spelers, uit de eerste 2 en uit de eerste 4 van draw 2 nog 1 speler?
Ja maar je kiest er eerst 2 en dan draw je de tweede 8 pas.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:55 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hiervan kies ik dus 3 spelers, uit de eerste 2 en uit de eerste 4 van draw 2 nog 1 speler?
Oh, ff opnieuw danquote:Op maandag 25 maart 2013 19:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja maar je kiest er eerst 2 en dan draw je de tweede 8 pas.
Ramires is toch wel wat waard?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:58 schreef FiliusDeorum het volgende:
Pakketje van 25.000. Cavani en ramires
Laat het hem nog eens proberen maar dan nu wel in correct Nederlands.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:58 schreef Jonnsie het volgende:
Jezus tering man, weer zo'n scammer via Marktplaats
* Jij betaald eerst de helft van de coins dan maak ik je de helft over en betaal jij de rest van de coins....
Ja denk het ook wel
Wtfquote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Als we dan toch een IF's doen
allebei rond 10k denk ikquote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ramires is toch wel wat waard?
Cavani toch ook wel trouwens?
Dat wat jullie doen lijkt me ook wel een leuk idee voor de PS3 mensen hierquote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
WtfIk heb bij mijn draws alleen nog maar cheese gehad
Bakkal is best goed hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 20:00 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Caceres! En... uh.... uhhhhh.... Bakkal dan maar...
Ja d's en t's blijven lastigquote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Laat het hem nog eens proberen maar dan nu wel in correct Nederlands.
Ik heb hem ook gekocht net, speelt wel lekker.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:49 schreef vandermar het volgende:
Ik heb SIF Kuba gekocht, nu is het team niet meer goedkoop
Met hem kan je vaak gewoon vol op de keeper schieten en dan stuit hij er nog in door die zieke shotpowerquote:Op maandag 25 maart 2013 20:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gekocht net, speelt wel lekker.
Lekker snel jaquote:Op maandag 25 maart 2013 20:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gekocht net, speelt wel lekker.
In je randoms? Ben je die al weer aant omgooienquote:
Vind hem niet eens zo snel aanvoelen eigenlijk..zou het eerder op 84 ofzo schatten.quote:
Oh nee, in een gewoon teamquote:Op maandag 25 maart 2013 20:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In je randoms? Ben je die al weer aant omgooien?
Same, maar hij speelt wel goedquote:Op maandag 25 maart 2013 20:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vind hem niet eens zo snel aanvoelen eigenlijk..zou het eerder op 84 ofzo schatten.
Te geflatteerd, ik snap niet hoe die 2e goal erin ging en daarna 2x near post OPquote:Op maandag 25 maart 2013 20:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG DS
IF HooperGerard
![]()
![]()
![]()
Thad deze is 1-4 voor mij, vorige won DS met 1-2
Oh, dan koop ik RObben wel.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vind hem niet eens zo snel aanvoelen eigenlijk..zou het eerder op 84 ofzo schatten.
Wij potje randoms?quote:
Later op de avond, ik ga zo even slapenquote:
Die 2de goal was wel apart iddquote:Op maandag 25 maart 2013 20:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Te geflatteerd, ik snap niet hoe die 2e goal erin ging en daarna 2x near post OP
Zelfs bij randoms moet hij het steeds omgaaienquote:Op maandag 25 maart 2013 20:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In je randoms? Ben je die al weer aant omgooien?
Wutquote:Op maandag 25 maart 2013 20:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Later op de avond, ik ga zo even slapen
Nee man, Gerrard is goed. Binnen de 25 meter uithalen is vaak een goal.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gerrard is wel echt de allerkutste speler ooit![]()
Moet ie daar wel eerst komenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, Gerrard is goed. Binnen de 25 meter uithalen is vaak een goal.
[ afbeelding ]
Wie spits? Callejon en Rodrigo?
Adrian en Rodrigo. Adrian is een godquote:Op maandag 25 maart 2013 20:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, Gerrard is goed. Binnen de 25 meter uithalen is vaak een goal.
[ afbeelding ]
Wie spits? Callejon en Rodrigo?
Hedde die scores opgeschreven ja?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Adrian en Rodrigo. Adrian is een god
Ik speelde heel matig, mijn keeper hield nog veel tegen maar ik had nog een paar counters waar ik gevaarlijk door werd en toen het 1-2 stond had ik nog kansen op de 2-2. Daarna kwamen die 2 near post OP goals.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die 2de goal was wel apart iddVerder was 4-1 geflatteerd, maar overwinning wel terecht imo. Zoals altijd begon jij veel beter, maar rest van 1ste helft en grootste deel van 2de helft heb ik de kansen gehad.
Dat doe ik denk ik ookquote:Op maandag 25 maart 2013 20:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan ik meedoen met randoms ?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gerrard is wel echt de allerkutste speler ooit![]()
Adrianquote:Op maandag 25 maart 2013 20:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Van mij welquote:
Hij liet zich zo simpel passeren op de achterlijn en dacht dan haal ik hem maar neer voor een penaltyquote:
Oh zal wel ja. Zo snel mogelijk verpatsenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij liet zich zo simpel passeren op de achterlijn en dacht dan haal ik hem maar neer voor een penaltyEerste goal ging hij volgens mij ook al de mist in.
Verloren jongequote:
4-3. DS2 kreeg een gratis penalty..quote:
Dit wordt een kut ronde. Mijn team is echt aidsquote:Op maandag 25 maart 2013 20:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dus stand nu:\
DS 5-7
VDM 2-4
TT 2-3
Thad 1-0
Vraag maar aan Thadquote:Op maandag 25 maart 2013 20:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Kan iemand de regels van randoms even sturen?
Ach jeej. Zullen we na VI ff potjes doen?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit wordt een kut ronde. Mijn team is echt aidsMijn backs hadden allebei niet hoger dan een 5,5
Ik kijk VIquote:
Die 1e viel nog wel mee, die 2e was alleen voor de statistieken. Die goal van Grabban was ook wel mooi. Het was wel een gelukkige overwinning maar ik had eerder vandaag minder geluk tegen VDM. Dit team is ook niet echt super maar die Jansson is best wel een baas en Campbell ookquote:Op maandag 25 maart 2013 20:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
4-3. DS2 kreeg een gratis penalty..
Speel je met zo/n hoeren team krijg ook nog een penalty tegen terwijl je niks doet.
DIe mandanda kan geen afstandschot (fatsoenlijk) stopppen. Campbell heeft meer pace dan ronaldo met een +10 kaartje. Mvila is even lui als in het echt.
Ik scoorde twee vieze zweetgoals
Ja je had wel meer kansen. Maar de goals die erin gingen waren van mijn kant wel kutquote:Op maandag 25 maart 2013 20:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die 1e viel nog wel mee, die 2e was alleen voor de statistieken. Die goal van Grabban was ook wel mooi. Het was wel een gelukkige overwinning maar ik had eerder vandaag minder geluk tegen VDM. Dit team is ook niet echt super maar die Jansson is best wel een baas en Campbell ook
Vertel maar wanneer we mogen beginnen en hoe dan doe ik meequote:Op maandag 25 maart 2013 20:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vraag maar aan ThadWeten nog niet wanneer we weer beginnen he
Tot dan toe mag je niet drawen
[..]
Ach jeej. Zullen we na VI ff potjes doen?
maakt niet uit wanneer we beginnen, dan weet ik iig al hoe het in elkaar zitquote:Op maandag 25 maart 2013 20:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vraag maar aan ThadWeten nog niet wanneer we weer beginnen he
Tot dan toe mag je niet drawen
[..]
Ach jeej. Zullen we na VI ff potjes doen?
Ja, Reus gaat sowieso scoren waar die ook staatquote:Op maandag 25 maart 2013 20:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik in dit team op CAM SIF Kroos zet en in de spits Lewandowski en Reus, denken jullie dat dat een beetje gaat werken?
Op Cam issie niet zo goedquote:Op maandag 25 maart 2013 20:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja, Reus gaat sowieso scoren waar die ook staat
Die kerel wil ik ook nog eens proberen.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:47 schreef Lindgren. het volgende:
Zlatan dus aan het verkopen. Heb op dit moment nog een paar teams, een volle trade pile en zo'n 30k.
[ afbeelding ]
Dit is op dit moment mijn side projectje. Eens kijken of ik hier iets leuks van kan maken.Ik denk dat ik UP Viatri ernaast zet.
Die heb je snel verkocht sinds je vorige post!quote:Op maandag 25 maart 2013 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
Zlatan inmiddels al verkocht.
Voor 743k verkocht, toentertijd gekocht voor 605k.
Zlatan zijn prijs is echt absurd hoog.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
Zlatan inmiddels al verkocht.
Voor 743k verkocht, toentertijd gekocht voor 605k.
Op Xbox valt het nog redelijk mee!quote:Op maandag 25 maart 2013 20:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zlatan zijn prijs is echt absurd hoog.
je bent verhuisd?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:56 schreef Toefjes het volgende:
60 euro gewonnen een weekend terug bij unibet. Dat is dus bijna 1 pot muurverf
ik vond IF lewa echt slechtquote:Op maandag 25 maart 2013 20:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ga het maar met SIF Kroos proberen, IF Lewan schijnt ook wel goed te zijn en Milito en Palacio zijn gewoon te slecht
Vanochtend de sleutel gekregen, hele dag behang er af trekken. Best chill om te doenquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanochtend de sleutel gekregen, hele dag behang er af trekken. Best chill om te doenHad de kleding kast van de bewoonster hiervoor over genomen. Was ze vergeten dr lade met onderbroekjes en bh's op te ruimen
Bij de officiele sleutel overdracht zie ik haar. maar ik ben bang dat ik alleen maar aan de strings ga denken dan.
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanochtend de sleutel gekregen, hele dag behang er af trekken. Best chill om te doenHad de kleding kast van de bewoonster hiervoor over genomen. Was ze vergeten dr lade met onderbroekjes en bh's op te ruimen
Bij de officiele sleutel overdracht zie ik haar. maar ik ben bang dat ik alleen maar aan de strings ga denken dan.
Al zat die lade zo vol dat ik vermoed dat ze tegen die tijd helemaal niks ... Gewoon omdat ze niks meer over heeft. Alles ligt bij mijquote:
Kan ook alleen jou overkomenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nou, het is ook een hele mooie vrouw eigenlijk. Ik ben benieuwd bij de notaris. Ik zou alles in een doosje stoppen heb ik tegen dr gezegdquote:
IF Milito is echt wel goed hoor, maar alleen als hem als pure afmaker gebruiktquote:Op maandag 25 maart 2013 20:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie weet leuke aanvallers voor in een 352? Ze hoeven alleen 2.5 of meer link met elkaar. Maakt niet veel uit wat het kost.
IF Palacio en IF Milito zijn zo kut
Zelfs daarin is hij niet goed. Die 99 finishing is echt een leugenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
IF Milito is echt wel goed hoor, maar alleen als hem als pure afmaker gebruikt
Dit ja. In 4231 als CF deed hij het ook wel aardig.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
IF Milito is echt wel goed hoor, maar alleen als hem als pure afmaker gebruikt
Je bent gek. Hij schiet ze bij mij echt altijd kapot hard op doel en alles gaat erin. JBGS.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zelfs daarin is hij niet goed. Die 99 finishing is echt een leugen
Jbgs, als ik er zelfs makkelijk mee kan finishen kan (bijna) iedereen het!quote:Op maandag 25 maart 2013 21:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zelfs daarin is hij niet goed. Die 99 finishing is echt een leugen
Hij kan alleen scoren voor open goal, en dan niet eens altijdquote:Op maandag 25 maart 2013 21:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je bent gek. Hij schiet ze bij mij echt altijd kapot hard op doel en alles gaat erin. JBGS.
Nope. Finesse, koppen, hard schieten, hij kan alles. Jij schiet zeker met kruisje wat dat ook maar is op Xbox?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jullie sweaten hem zeker alleen de goal in, dan zal die best kunnen scoren ja
2 van 3.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:06 schreef ThadCastle het volgende:
Met 6en random betekent wel 10 potjes de man. Dus duurt het langer voordat we een nieuwe ronde starten. Ik heb nu al schijt aan mijn team omdat het echt verkouden is.
Dus of we doen met 6en en een soort van tijd limiet, of we splitsen het in twee groepen van 3 en de winnaars van die groepen spelen tegen elkaar?
Dat van die limiet lijkt me wel goed ja. Ik heb nu al 5 potjes gespeeld in minder dan een dag tijdquote:Op maandag 25 maart 2013 21:06 schreef ThadCastle het volgende:
Met 6en random betekent wel 10 potjes de man. Dus duurt het langer voordat we een nieuwe ronde starten. Ik heb nu al schijt aan mijn team omdat het echt verkouden is.
Dus of we doen met 6en en een soort van tijd limiet, of we splitsen het in twee groepen van 3 en de winnaars van die groepen spelen tegen elkaar?
2x drawen. 2 spelers van de eerste draw, 1 speler uit de eerste 4 van draw 2.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
2 van 3.
en stuur die regels nou eens
Verf op internet bestellen scheelt een hoopquote:Op maandag 25 maart 2013 20:56 schreef Toefjes het volgende:
60 euro gewonnen een weekend terug bij unibet. Dat is dus bijna 1 pot muurverf
Nou bij mij kan hij helemaal niks. En Palacio kan nog minderquote:Op maandag 25 maart 2013 21:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nope. Finesse, koppen, hard schieten, hij kan alles. Jij schiet zeker met kruisje wat dat ook maar is op Xbox?
Is het nooit in je opgekomen dat jij misschien niks kan ?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou bij mij kan hij helemaal niks. En Palacio kan nog minder![]()
![]()
![]()
Fouten bij jezelf zoekenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is het nooit in je opgekomen dat jij misschien niks kan ?
Dan is het wel raar dat bijna al mijn andere spitsen wel functioneren. En Reus was op Cam ook slecht, terwijl die bij mij meer dan 1 op 1 liep als CF in 4231. Dus het ligt aan de opstelling ten opzichte van deze spelers, of aan de spelers zelf.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is het nooit in je opgekomen dat jij misschien niks kan ?
De draw weet je, die is al 100x voorbij gekomen. Team maken, niet opslaan in WeFut voor het verrassingseffectquote:Op maandag 25 maart 2013 21:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
2 van 3.
en stuur die regels nou eens
99 chem anders de je gewoon manager #dommeregelsquote:Op maandag 25 maart 2013 21:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De draw weet je, die is al 100x voorbij gekomen. Team maken, niet opslaan in WeFut voor het verrassingseffect![]()
![]()
Eisen zijn dat je 'random' spelers 9 chem hebben. Je moet daarnaast wel streven naar 100 chem. Dus geen agbonlahor als cb met 1 chem want dat is bullshit. Van de randoms mag je versies eronder kiezen, maar niet erboven. Dus als je SIF Bale hebt mag je ook if bale pakken.
Bij UPs hetzelfde. Transfers mag je alleen die versie, dus niet die van een andere club.
We hebben nog geen afspraak over IFs/UPs met een veranderde positie. Dus TIF Bale = Bale en UP El Shaa is NUP El shaa. Wat mij betreft staan die apart dus bij TIF Bale mag je geen NIF Bale..
Je mag de positie van je random speler aanpassen. Dus van ST naar cdm mocht je dat willen. Geen wisselen. Geen rondtikken, tijdrekken en gay bullshit.
Sweaty mag wel dus afspelen etc. Geen 5atb.
Ik wil IF Palacio wel keer lenenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan is het wel raar dat bijna al mijn andere spitsen wel functioneren. En Reus was op Cam ook slecht, terwijl die bij mij meer dan 1 op 1 liep als CF in 4231. Dus het ligt aan de opstelling ten opzichte van deze spelers, of aan de spelers zelf.
Heb je wel gewonnen (hij is nog groen), als hij van completing af is, is het weer 4231.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:15 schreef Rijst het volgende:
Dacht dat ik deze veiling had gewonnen. Maar ik zie nu dat hij van 4231 is veranderd naar 41212. Dus blijkbaar niet
[ afbeelding ]
die heb je gewonnen hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 21:15 schreef Rijst het volgende:
Dacht dat ik deze veiling had gewonnen. Maar ik zie nu dat hij van 4231 is veranderd naar 41212. Dus blijkbaar niet
[ afbeelding ]
Die staat op de TL en flikkert zo snel mogelijk op.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik wil IF Palacio wel keer lenenHoe vind je IF Togetic?
quote:
Raar dan :Squote:Op maandag 25 maart 2013 21:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je wel gewonnen (hij is nog groen), als hij van completing af is, is het weer 4231.
Dus gewoon weer 4231 spelenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan is het wel raar dat bijna al mijn andere spitsen wel functioneren. En Reus was op Cam ook slecht, terwijl die bij mij meer dan 1 op 1 liep als CF in 4231. Dus het ligt aan de opstelling ten opzichte van deze spelers, of aan de spelers zelf.
Hoe gaat de drawquote:Op maandag 25 maart 2013 21:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De draw weet je, die is al 100x voorbij gekomen. Team maken, niet opslaan in WeFut voor het verrassingseffect![]()
![]()
Eisen zijn dat je 'random' spelers 9 chem hebben. Je moet daarnaast wel streven naar 100 chem. Dus geen agbonlahor als cb met 1 chem want dat is bullshit. Van de randoms mag je versies eronder kiezen, maar niet erboven. Dus als je SIF Bale hebt mag je ook if bale pakken.
Bij UPs hetzelfde. Transfers mag je alleen die versie, dus niet die van een andere club.
We hebben nog geen afspraak over IFs/UPs met een veranderde positie. Dus TIF Bale = Bale en UP El Shaa is NUP El shaa. Wat mij betreft staan die apart dus bij TIF Bale mag je geen NIF Bale..
Je mag de positie van je random speler aanpassen. Dus van ST naar cdm mocht je dat willen. Geen wisselen. Geen rondtikken, tijdrekken en gay bullshit.
Sweaty mag wel dus afspelen etc. Geen 5atb.
Togeticquote:Op maandag 25 maart 2013 21:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die staat op de TL en flikkert zo snel mogelijk op.
Wie is togetic?
Volgens mij sta ik daar elke dag in.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:17 schreef quer het volgende:
3 dagen op een rij in de top 100 posters van de dag #geenleven
Als dit serieus is...quote:
Gewoon 2 van de eerste 8, maakt niet uit toch?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als dit serieus is...
Je drukt op random, dan krijg je 8 spelers te zien. Van de eerste 4 kies je er 1 en van de 2e 4 (nummer 5tm8) kies je er ook 1. Daarna druk je weer op random en kies je van de eerste vier spelers er nog 1.
Wel.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon 2 van de eerste 8, maakt niet uit toch?
goeie UI manquote:Op maandag 25 maart 2013 21:17 schreef quer het volgende:
3 dagen op een rij in de top 100 posters van de dag #geenleven
Oh dan is dat aangepastquote:Op maandag 25 maart 2013 21:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
2 van de 8 idd, maakt niet uit waar ze staan
Wat een kutuiquote:
Hoe ging hetquote:
40 vragenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:23 schreef Kamikazie het volgende:
30/40 goed (volgens exampredict), een mooie 6 dus
Als je madvillain(y) niet kent zou ik toch even je menig voor je houden.quote:
Was het alleen maar theorie dan?quote:
Wat een kutuiquote:Op maandag 25 maart 2013 21:25 schreef quer het volgende:
[..]
Als je madvillain(y) niet kent zou ik toch even je menig voor je houden.
Mwauh, wel veel. Je mocht wel je wettenbundel erbij houden om dingen op te zoekenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was het alleen maar theorie dan?
Ja gewoon een linkje, maar niet van je computer natuurlijkquote:
Ja hoe kom je aan dat linkje ?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja gewoon een linkje, maar niet van je computer natuurlijk
Zoeken op interwebzquote:
Morgen dan maar een nieuwe UI scoren..quote:
www.rtlgemist.nlquote:Op maandag 25 maart 2013 21:28 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand enig idee hoe ik straks VI kan terugkijken? Die mp4 kan ik op een of andere manier nooit downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |