abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124482198
Ja, ze hebben weer wat nieuws want het gaat slecht in de horeca. 10 dagen festival van 18 April tot 28 April. Dinner All-In voor 100 euro, stersupplement (10 euro of 25 euro), lunch voor 50 euro (ster supplement 5 of 10 euro).

Meer info hier: http://www.restaurantfestival.nl/lang/en

Ik kreeg natuurlijk 2! e-mails van twee verschillende sterrenzaken waar ik op de mailinglist sta. Grappig! Voor jullie FOK!kers die willen natuurlijk voor inschrijving via:
http://www.restaurantfest(...)ederland/restaurants

Wij gaan hopelijk met een deel van de familie op het terras van Parkheuvel ** zitten in April, all in, lunch voor ¤60 vonden wij een erg goede deal. Ik vond het wat onduidelijk wat all in precies inhoudt, want dat mogen de restaurants geloof ik gedeeltelijk zelf invullen. Ik heb al geboekt.

Alhoewel Seinpost mij al liet weten wat het menu is en dat is dus ook inclusief drank, water en koffie met friandises. Als iemand het menu wil weten, laat maar even horen.
  maandag 25 maart 2013 @ 15:11:50 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_124485275
100 euro pp. excl. sterrentoeslag vind ik vrij prijzig voor zo'n actie. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_124490280
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 15:11 schreef golfer het volgende:
100 euro pp. excl. sterrentoeslag vind ik vrij prijzig voor zo'n actie. :{
Tja, het gekke is dat er nergens duidelijk staat wat je er voor krijgt. Ik gebruik alle acties eigenlijk alleen om bij sterrenzaken te eten. Als ik zoveel geld kwijt ben, dan eet ik liever bij een Michelin ster restaurant.

Hoe je in hemelsnaam bij een gewone zaak op zoveel geld uit komt pp snap ik echt niet. Misschien krijg je dan een fles wijn erbij ofzo? Of een boek?
pi_124840773
Vind 100 euro pp ook vrij aan de prijs, was met de restaurantweek bij La Villete geweest en daar waren we voor 3 personen met extra gang en water, wijnarrangement en koffie na maar 160 euro kwijt, dan zou dit bijna 2 keer zo duur zijn.....
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  donderdag 4 april 2013 @ 17:43:54 #5
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_124883075
Roep aanbieding en Nederlanders staan tot om de hoek te dringen met geld in de hand.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_124885157
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 17:12 schreef LordLynx het volgende:
Vind 100 euro pp ook vrij aan de prijs, was met de restaurantweek bij La Villete geweest en daar waren we voor 3 personen met extra gang en water, wijnarrangement en koffie na maar 160 euro kwijt, dan zou dit bijna 2 keer zo duur zijn.....
Ze hebben niet alles mee laten doen, maar ik vond het inderdaad ook fors voor een niet sterrenzaak. Ik kan me niet heugen dat ik *ooit* ergens 100 euro pp heb gegeten, behalve in Michelin ster zaken.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Roep aanbieding en Nederlanders staan tot om de hoek te dringen met geld in de hand.
Tja, mijn Chinese oma was ook zo. Of ze het nou nodig had of niet, het was een aanbieding, dus je kocht het. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')