PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat loop je nou te haten haterquote:Op maandag 25 maart 2013 13:55 schreef leoon. het volgende:
[..]
Was de d somaar met de wint wechewaait?
je wint of je verliest, dus je strijdt met de wintquote:Op maandag 25 maart 2013 13:55 schreef leoon. het volgende:
[..]
Was de d somaar met de wint wechewaait?
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:57 schreef poker4lifee het volgende:
ha 1e tentamen gelijk gehaaldDit blok geprobeerd zo min mogelijk te doen om te kijken hoe dat zou gaan. 2-3/35 colleges gevolgd en 0 werkgroepen en niks bijgehouden
[..]
je wint of je verliest, dus je strijdt met de wint
Bajequote:Op maandag 25 maart 2013 13:57 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb ook even de OP aangepast, wie ziet de verandering?
Wat doe je dan in die bakken met vrije tijd die je hebt?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:57 schreef poker4lifee het volgende:
ha 1e tentamen gelijk gehaaldDit blok geprobeerd zo min mogelijk te doen om te kijken hoe dat zou gaan. 2-3/35 colleges gevolgd en 0 werkgroepen en niks bijgehouden
[..]
Zijn pik schraal maken.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat doe je dan in die bakken met vrije tijd die je hebt?
Sorry ik had lag, daardoor heb je me te lang horen lachen!quote:Op maandag 25 maart 2013 13:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat lach je nou jongen?
Niemand lacht de TT uit.
niks helaas, ben nogal heel heel erg lui.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat doe je dan in die bakken met vrije tijd die je hebt?
Je werkt al, je bent full time student....quote:Op maandag 25 maart 2013 14:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niks helaas, ben nogal heel heel erg lui.Moet echt gaan werken ofzo. te veel vrije tijd
Congratzquote:Op maandag 25 maart 2013 13:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Uvt toch? Oude tentamens bekijken is de sleutel tot je diplomaquote:Op maandag 25 maart 2013 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Congratz
Tis toch ongelooflijk he hoe simpel het eigenlijk is op de UniIk ga ook echt niet naar colleges en dan nog zijn die tentamens goed te doen
Je hebt wel wat geleerd neem ik aan toch
?
'Als je niet alle colleges volgt maak je geen enkele kans om je tentamens te halen'quote:Op maandag 25 maart 2013 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Congratz
Tis toch ongelooflijk he hoe simpel het eigenlijk is op de UniIk ga ook echt niet naar colleges en dan nog zijn die tentamens goed te doen
Je hebt wel wat geleerd neem ik aan toch
?
Iddquote:Op maandag 25 maart 2013 14:04 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Uvt toch? Oude tentamens bekijken is de sleutel tot je diploma
Niet echt een eerlijke vergelijking, aangezien jij al 2 jaar studeren erop hebt zitten en daar al wat basis / soortgelijke stof hebt gehad. Maar je hebt verder wel gelijk hoor...quote:Op maandag 25 maart 2013 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Congratz
Tis toch ongelooflijk he hoe simpel het eigenlijk is op de Uni :P Ik ga ook echt niet naar colleges en dan nog zijn die tentamens goed te doenJe hebt wel wat geleerd neem ik aan toch
?
Wat is dat een domme vraag, iets met chemquote:Op maandag 25 maart 2013 11:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
Aguero voor poedelski? Of Rooney voor Cazorla?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |