abonnement Unibet Coolblue
pi_125556172
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 14:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Ik vind het gewoon vreemd, krijg altijd een vreemd gevoel bij die tent.
Is nergens op gebaseerd, hij heeft ook een mooie portfolio maar vertrouw die tent gewoon niet.
Soort onderbuikgevoel zeg maar :P
Ja ik snap wel wat je bedoeld, had ik eerst ook. Maar had hem voor een school project een paar vragen gesteld. Paul is erg tof hoor, maar heeft gewoon andere normen en waarden.
Zijn apprentice is ook een toffe vent.
pi_125556191
In die paar jaar dat ie daar zit heb ik die tent nog maar een paar keer open gezien, en dat gedoe met dat ie je geen prijs of zelfs maar en indicatie geeft vind ik niet echt professioneel :N
Maar als ie mooie tattoo's zet is het goed natuurlijk, ik vind het en vreemde zaak iig
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_125556228
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 15:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
In die paar jaar dat ie daar zit heb ik die tent nog maar een paar keer open gezien, en dat gedoe met dat ie je geen prijs of zelfs maar en indicatie geeft vind ik niet echt professioneel :N
Maar als ie mooie tattoo's zet is het goed natuurlijk, ik vind het en vreemde zaak iig
Ja dat vind ik ook erg verdacht. Ik ga nu mijn laatste berichtje sturen en als hij nog geen antwoord geeft ga ik het wel ergens anders laten zetten.
pi_125556313
Volgens mij naait ie mensen een beetje op die manier, en het is natuurlijk ook geen goede reclame voor hemzelf om zo met je klanten om te gaan
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_125556445
quote:
14s.gif Op zondag 21 april 2013 15:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Volgens mij naait ie mensen een beetje op die manier, en het is natuurlijk ook geen goede reclame voor hemzelf om zo met je klanten om te gaan
Zeker niet. Dit is dan al de 2e tattooshop waarmee ik slechte ervaringen heb. Bij Blitzz zet ik ook geen stap meer binnen :N wat een slechte service daar zeg jeetje.
pi_125556716
DaTonk kun je ook beter overslaan, dat zijn van die kneuzen die je eerst 40 euro voor het schetsen vragen en vervolgens jouw tattoo ook op andere mensen gaan zetten.
En die lui willen ook niet op je handen,nek,hoofd of andere zichtbare plekken prikken :`)
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_125556851
Dat zeg ik trouwens verkeerd :@
Niet datonk maar die bij het noorder station :@
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  zondag 21 april 2013 @ 15:44:18 #208
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_125556898
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 15:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
DaTonk kun je ook beter overslaan, dat zijn van die kneuzen die je eerst 40 euro voor het schetsen vragen en vervolgens jouw tattoo ook op andere mensen gaan zetten.
En die lui willen ook niet op je handen,nek,hoofd of andere zichtbare plekken prikken :`)
Doen ze bij 'mijn' zaak ook niet. In ieder geval niet in het gezicht. Waarom is dat :') dan?
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  zondag 21 april 2013 @ 15:47:04 #209
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_125557009
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 15:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
DaTonk kun je ook beter overslaan, dat zijn van die kneuzen die je eerst 40 euro voor het schetsen vragen en vervolgens jouw tattoo ook op andere mensen gaan zetten.
En die lui willen ook niet op je handen,nek,hoofd of andere zichtbare plekken prikken :`)
Serieus, heb jij over elke shop een mening? Er zijn veel tatoeëerders die niet op zichtbare plekken als handen, nek en hoofd tatoeëren, die geld vragen voor het schetsen (wat ook nog weleens gecompenseerd wordt met de prijs van de tatoeage zelf). Ik krijg het idee dat jouw ideale prikker een thuisprikker is. :{
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_125557027
Zit nu steeds meer te overwegen om gewoon naar een freelance tattooeerder te gaan :') ben ik al een keer eerder geweest toen een vriend van mij ging.

Zijn tats zijn niet verkeerd maar ik twijfel over de kwaliteit en of het wel lang blijft zitten en niet binnen de kortste keren vervaagd :{

pi_125557043
Gezicht kan ik me mss nog wel voorstellen, maar ik heb ook tattoo's op m'n handen en nek en ben er heel blij mee, wie zijn zij om te zeggen dat dat niet mag?
De geschiedenis van tattoo'n is juist begonnen op mensen hun gezicht :`)
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  zondag 21 april 2013 @ 15:48:49 #212
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_125557084
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 15:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Gezicht kan ik me mss nog wel voorstellen, maar ik heb ook tattoo's op m'n handen en nek en ben er heel blij mee, wie zijn zij om te zeggen dat dat niet mag?
De geschiedenis van tattoo'n is juist begonnen op mensen hun gezicht :`)
Niemand zegt dat het niet mag. Alleen dan wel ergens anders dan in hun shop :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  zondag 21 april 2013 @ 15:51:14 #213
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_125557180
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 15:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Gezicht kan ik me mss nog wel voorstellen, maar ik heb ook tattoo's op m'n handen en nek en ben er heel blij mee, wie zijn zij om te zeggen dat dat niet mag?
De geschiedenis van tattoo'n is juist begonnen op mensen hun gezicht :`)
Waarschijnlijk om gezeik te voorkomen, ze zeggen namelijk ook niet dat het niet mag, ze doen het alleen niet.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_125557201
quote:
2s.gif Op zondag 21 april 2013 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Serieus, heb jij over elke shop een mening? Er zijn veel tatoeëerders die niet op zichtbare plekken als handen, nek en hoofd tatoeëren, die geld vragen voor het schetsen (wat ook nog weleens gecompenseerd wordt met de prijs van de tatoeage zelf). Ik krijg het idee dat jouw ideale prikker een thuisprikker is. :{
In een goede shop zijn ze gewon klantgericht en zetten ze mooie tattoo's, helaas is dat bij veel zaken niet zo.
En dingen als betalen voor schetsen die dan hun eigendom blijven vind ik alles behalve klantvriendelijk,dat is alles
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_125557216
quote:
14s.gif Op zondag 21 april 2013 11:36 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Hij kan daar wel wat over zeggen want hij heeft het voorbeeld zelf in handen gehad :)
ze kunnen alleen indiceren. logisch ook natuurlijk.
  zondag 21 april 2013 @ 15:55:34 #216
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_125557391
quote:
14s.gif Op zondag 21 april 2013 15:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

In een goede shop zijn ze gewon klantgericht en zetten ze mooie tattoo's, helaas is dat bij veel zaken niet zo.
En dingen als betalen voor schetsen die dan hun eigendom blijven vind ik alles behalve klantvriendelijk,dat is alles
Kijk, nu snap ik je. :D
Schetsen zijn van de klant die ervoor betaalt, niet voor hun, daar heb je gelijk in. Maar je komt zo ongelooflijk negatief over steeds, zonder logische redenatie. Kan ik niet zo goed tegen. :D
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_125557404
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 15:48 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Niemand zegt dat het niet mag. Alleen dan wel ergens anders dan in hun shop :)
quote:
2s.gif Op zondag 21 april 2013 15:51 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Waarschijnlijk om gezeik te voorkomen, ze zeggen namelijk ook niet dat het niet mag, ze doen het alleen niet.
Met een duidelijk toestemmingformulier met een foto van het ontwerp heb je geen gezeik, op die manier stur je alleen maar klanten weg ipv gewoon je werk te doen.
De bakker verkoopt je toch ook niet alleen maar bruin brood omdat dat beter voor je is of omdat hij niet van witbrood houdt :`)
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_125557516
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 15:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

[..]

Met een duidelijk toestemmingformulier met een foto van het ontwerp heb je geen gezeik, op die manier stur je alleen maar klanten weg ipv gewoon je werk te doen.
De bakker verkoopt je toch ook niet alleen maar bruin brood omdat dat beter voor je is of omdat hij niet van witbrood houdt :`)
Die bakker vergelijking slaat nergens op. Sommige shops focussen alleen maar op een bepaalde stijl en als je met een design aan komt wat hun niet ligt verwijzen ze je door naar een andere shop die het wel wil doen.
Iets met principes.
pi_125557530
quote:
2s.gif Op zondag 21 april 2013 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Kijk, nu snap ik je. :D
Schetsen zijn van de klant die ervoor betaalt, niet voor hun, daar heb je gelijk in. Maar je komt zo ongelooflijk negatief over steeds, zonder logische redenatie. Kan ik niet zo goed tegen. :D
Toch zijn er shops die dat doen :`)
En ik zit op tablet dus typ alleen korte preken als het ff kan :P
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  zondag 21 april 2013 @ 16:01:08 #220
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_125557590
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 15:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

Toch zijn er shops die dat doen :`)
En ik zit op tablet dus typ alleen korte preken als het ff kan :P
Dat is echt supergay.

Ik snap jaaaaa. Vriendjes? *;
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_125557649
quote:
14s.gif Op zondag 21 april 2013 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Die bakker vergelijking slaat nergens op. Sommige shops focussen alleen maar op een bepaalde stijl en als je met een design aan komt wat hun niet ligt verwijzen ze je door naar een andere shop die het wel wil doen.
Iets met principes.
Je kan toch ook een bepaalde stijl in iemand z'n nek zetten?
Vind het zelf iig een beetje sneu om niet op zichtbare plekken te willen tattoeren, des te zichtbaarder je werk is toch
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_125557697
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 16:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

Je kan toch ook een bepaalde stijl in iemand z'n nek zetten?
Vind het zelf iig een beetje sneu om niet op zichtbare plekken te willen tattoeren, des te zichtbaarder je werk is toch
Denk eerder dat ze dat niet doen ivm de toekomst van de klant zelf. Ze willen het niet op hun geweten hebben als ze ergens niet aangenomen worden door die tattoo.

Gok ik hoor.

https://www.facebook.com/FreebooterTattoo
Dit zou mijn artist zijn ;)
pi_125557800
quote:
14s.gif Op zondag 21 april 2013 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Denk eerder dat ze dat niet doen ivm de toekomst van de klant zelf. Ze willen het niet op hun geweten hebben als ze ergens niet aangenomen worden door die tattoo.

Gok ik hoor.
Dat is zo'n bullshit, ik ben zelfs een keer direct na de tattooshop nar een sollicitatie gegaan en aangenomen.
Heb met m'n tattoo's in de horeca,zorg en sales gewerkt en niemand zei er wat van.
En uiteindelijk is het je eigen keus, het is een tattooshop en niet je ouders die je moeten beschermen ofzo
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  zondag 21 april 2013 @ 17:15:27 #224
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_125560782
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 14:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Ik vind het gewoon vreemd, krijg altijd een vreemd gevoel bij die tent.
Is nergens op gebaseerd, hij heeft ook een mooie portfolio maar vertrouw die tent gewoon niet.
Soort onderbuikgevoel zeg maar :P
Onderbuikgevoel is dan weer wel leidend in deze.
Maar dan nog, als hij het in die korte tijd kan verdienen... Ik ben dr jaloers op hoor :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_125561116
Ik ga voor mijn volgende weer naar Metallic art. Goede service, aardige vent. Neemt overal de tijd voor.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')