Mijn S heeft er werkelijk waar helemáál geen last van! Eet, drinkt, slaapt goed.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:28 schreef Zoë23 het volgende:
Hoe oud is hij poesopstokje? Klinkt herkenbaar alleen S was veel wakker nachts en wilde veel borst.
Ze zat nachts echt niet lekker in haar vel.
Heb ruzie moeten maken met de huisarts omdat cb en ha niets deden. Pas bij de ka werden we echt serieus genomen.
Dus misschien aandringen op n verwijzing voor de ka?
S was vanaf dag 1 een heerlijk kind weinig huilen (wel veel borst) maar wel veel overgeven en vanaf dat ze in haar ledikant ging slapen, slechte nachten. Nu ze de goede medicatie krijgt merk ik pas hoeveel last ze ervan had. Wij wisten niet beter maar nu wel.
Lijkt me wel de moeite waard om de ka te laten kijken, ookal lijkt hij er weinig last van te hebben.
S gooide een voeding er ook makkelijk uit, soms niet.. Dan verslikte S zich.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Mijn S heeft er werkelijk waar helemáál geen last van! Eet, drinkt, slaapt goed.
Het is alleen dat hij na elke maaltijd/drinken MOET liggen/zitten anders komt het er geheid weer uit. Ook wel eens na een uur hoor, maar dan smakt hij eens vies en is het weer klaar
Hij is nu net 8 maand oud.
Ik ga het sowieso volgende week weer voorleggen bij het CB.. Ze zeggen dat het over moet gaan zodra hij begint te zitten/lopen. Maar ja, hoe lang duurt dat nog?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:20 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
S gooide een voeding er ook makkelijk uit, soms niet.. Dan verslikte S zich.
Zijn nare dingen om mee te maken.
Jou S weet niet beter dan over te geven maar echt prettig lijkt me dat niet.
Wij zien nu een heel ander kind sinds ze de med krijgt. meer open en nog vrolijker en gezelliger.
S zat met 6mnd al en kon net voor haar verjaardag lopen. Als ze te laat medicatie krijgt heeft ze behoorlijk last van de Reflux.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ga het sowieso volgende week weer voorleggen bij het CB.. Ze zeggen dat het over moet gaan zodra hij begint te zitten/lopen. Maar ja, hoe lang duurt dat nog?
In dat geval ga ik toch maar voor een doorverwijzing vragen! S zit namelijk nog niet zelf, dus is ''gebonden'' aan z'n wipstoeltje na het eten. Terwijl ik natuurlijk liever heb dat hij veel op de grond speelt, dan ontwikkeld hij zichzelf ook beter.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:27 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
S zat met 6mnd al en kon net voor haar verjaardag lopen. Als ze te laat medicatie krijgt heeft ze behoorlijk last van de Reflux.
Dus niet bij elk kindje gaat het over na het 1e jaar of bij zitten of lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |