Het is misschien een beetje kort door de bocht van me. Maar niet lullig bedoeld. Ik heb ook niet alles tot in de puntjes terug gelezen. Ik val je niet aan of zo. Overal is wel te lezen wat je allemaal wel doet voor je meisje (en soms ten koste van jezelf, maar dat is ook een keuze).quote:Op zondag 26 mei 2013 16:31 schreef Zoë23 het volgende:
Becky
...omdat ze ontzettend veel pijn krijgt van de domperidon en ze met 2x 1,5ml niet overgaf en goed at en beter sliep.
Sinds kort weer meer last van zuur maar door meer medicatie dus meer buikkrampen, veel meer huilen en de hele nacht wakker.
Ik geef m'n meisje heus niet zomaar minder med en haar onnodig pijn laten lijden zou ik nooit doen.
Als je eens wist hoeveel ik op een dag voor haar doe zou je zoiets niet schijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Zoë23 op 27-05-2013 05:31:57 ]
Echt waar? Hier werd het geweigerd.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:16 schreef becky27 het volgende:
Fieder, wat gek dat de vloeibare Losec niet wordt vergoed, het bestaat nog niet zo lang maar hier wordt het sinds 1 feb. wel vergoed. Ik was niet aan tabletjes begonnen denk ik.
quote:Op maandag 27 mei 2013 05:17 schreef Zoë23 het volgende:
Becky
Goed om te weten, ben ook gefrustreerd omdat het best vermoeiend is allemaal, sorry
Ze krijgt alleen maar domperidon verder geen med.
Losec werd ze zieker van (veel meer overgeven enzo) en ipv daarvan kregen we dus domperidon. Hét medicijn volgens de ka.
Fruit kan ze niet eten want daar geeft ze van over en verslikt ze zich maar S krijgt overdag meer bv, weet niet meer wie die tip gaf maar het helpt, ze heeft zachtere ontlasting. Ze krijgt ook pap van bv
Mefke
Privé redenen dat ik misschien afwachtendLijk.
De hap is toch bij het ziekenhuis? Als je bij de kinderarts kan komen kan je toch ook zelf bij de hap komen of zie ik dat verkeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
Niet elk ziekenhuis heeft een hap?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:16 schreef laziness het volgende:
[..]
De hap is toch bij het ziekenhuis? Als je bij de kinderarts kan komen kan je toch ook zelf bij de hap komen of zie ik dat verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |